כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דיג'יי איתן כרמי

דיג'יי איתן כרמי

תקליטנים
טלפון:0526606836
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ofir   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
וואו!! איתן פשוט עשה לנו את החתונה. איתן הצליח לחבר עם המוזיקה שלו את כל הקהל המגוון שהיה לנו, כל כך הרבה אנשים שונים כתבו לנו אחרי החתונה שהם הרגישו שהוא קלע בול לטעם שלהם ושמבחינתם הוא ניגן במיוחד בשבילם.בהרבה חוכמה ורגישות איתן הצליח לגעת בכל האורחים שלנו ולהזרים את כולם לכיוון הרחבה. ממליצים הכי בחום שאפשר!!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
לפני שמדברים על החתונה ועל המסיבה המטורפת שאיתן הרים לנו, חשוב להגיד שאיתן הוא בן אדם מקסים ותוך שניה היה לנו חיבור איתו, הרגשנו שמדובר בחבר ולא עוד ספק לחתונה! הפגישות איתו נעימות, כל ההתנהלות כיפית ומקצועית. איתן פתח איתנו קבוצה בוואטספ והיה זמין לאורך כל הדרך! בחתונה עצמה היה פשוט וואו! איתן הקשיב לכל הבקשות שלנו וידע להרים אותנו ואת האורחים, עשה לנו מסיבה עם אווירה מטורפת שנהנינו בה מכל רגע ולא יכולנו להפסיק לרקוד.בקיצור אין כמו איתן ומי שמחפש ספק מקצועי ומוכשר, ולא פחות חשוב מזה בן אדם טוב וחבר, שייתן ביטחון ושקט נפשי - לא לחשוב פעמיים ולסגור עם איתן :)
הצג עוד

NK   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
אי אפשר באמת לסכם את החוויה הזו! איתן מדהים. בן אדם עם לב ונשמה ענקית. הבן אדם מבין מוזיקה, יודע בדיוק מה הוא עושה, יודע לכוון את הזוג כדי שיהיו הכי מרוצים ושלמים שיש! טירוף! הוא כבר מזמן לא עוד ספק בחתונה, איתן חבר ואח יקר! תודה על הכל 💙
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
איתן דיג'יי מושלם! לפני החתונה נפגשנו עם איתן בבית שלו, הוא השרה עלינו המון רוגע, היה סופר קשוב לטעם המוזיקלי שלנו. היה לנו אירוע מקסים ומלא אנשים החמיאו על המוזיקה הטובה! נהנינו מאוד וזה הרבה בזכות האווירה שאיתן יצר באירוע 😃 ממליצים בחום 🤍עדן וגיא ויסברגר
הצג עוד

ארבל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מההתחלה איתן גרם לנו להרגיש מאוד בנוח, נפגשנו אצלו בבית, הכל ברגוע והכל מאוד מזמין.לשמחתנו הוא לא מגיע עם איזה פלייליסט מוכן כמו בכל חתונה- פתח איתנו קבוצת ווצאפ ואנחנו לאורך כל החודשים עד החתונה שלחנו לו את המוזיקה שאנחנו אוהבים.בחתונה עצמה ממש הרגשנו שהוא מתחשב בבחירות שלנו, וכל פעם שניגשנו וביקשנו משהו הוא ישר דאג לזה.כל האורחים עפו עליו ונהנו בטירוף!!!
הצג עוד

Yosi   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
איתן היה הדיג׳יי הראשון והאחרון שדיברנו איתו.מהשניה הראשונה של השיחה שמענו כמה הבן אדם מבין קהל ואת עולם החתונות וידענו שכבר סוגרים אותו עוד לפני הפגישה הראשונה.בפגישת מוזיקה הוא ידע להתאים ולקשר בול בין עולמות המוזיקה שלי ושל בת זוגתי (שני עולמות שונים לחלוטין) ולהתאים אותם גם לעולם החתונות.בחתונה עצמה כל הקהל פשוט עף וקיבלנו במהלך האירוע וגם לאחריו ים מחמאות הרים את כל הקהל באוויר לא יכולנו לשבת.בקיצור פשוט הבחירה הכי מוצלחת שלנו ממליץ בחום פשוט תבחרו באיתן לחתונה שלכם!
הצג עוד

יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את איתן הכרנו בחתונה של חבר טוב שם הוא כבר כבש אותנו הוא הרים לו ונתן בראש עד כדי כך שכאבו לי הרגליים עד החתונה שלנו.בן אדם אדיררר עם יכולות מוסיקליות מטורפות יודע לחבר את כולם לרגע ולגרום לכולם לעוף באוויר, עברו כבר יומיים מאז החתונה ועדיין לא מצליח ללכת על הרגליים כמו שצריך , נהננו בטירוף והיינט מזמינים אותו לכל אירוע!!יודע להתאים את המוסיקה לאנשים בצורה מדויקת ביותר ובין היתר גבר על , אישיות מדהימה ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.כל האורחים ממש נהנו וממש החמיאו עליו מהצעיר ביותר עד לזקני השבט .ובגדול זאת הייתה הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות באמת שאין על איתן בעולם!ממליץ בחום ולמען האמת לא תמצאו טוב ממנו!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
איתן היקר,מהרגע הראשון זה היה ברור שאתה הדיג׳יי בחתונה שלנו!תודה על הליווי מהרגע הראשון, הייעוץ, הטיפים, ההבנה וההכלה כשנאלצנו לדחות את החתונה, הדאגה למושלם ביותר.דאגת לכוון אותנו, להקשיב ולגרום לנו להרגיש שאנחנו בידיים הכי טובות.תודה על מי שאתה, על מסיבה משוגעת, על רחבה מפוצצת עד אפס מקום (אפשר לראות את הטירוף בתמונה), על השירים המדויקיים, על כאבי הרגליים🤪, על שרקדת איתנו באמצע הרחבה, שהרמת לנו מהרגע הראשון ועל ששימחת וריגשת אותנו לאורך כל הדרך.אתה מספר אחד! אתה חי ונושם את עולם המוזיקה מהתו הראשון ואין יותר כיף מלראות אותך ככה.תודה שניגנת לנו באהבה מטורפת🤍
הצג עוד

ליז ודין   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לאיתן הגענו אחרי שהיינו באירוע שהוא היה בו הדי-ג׳יי ואהבנו. כבר מהרגע הראשון היה קליק וחיבור והוא הכניס אותנו לאווירה של החתונה, היה זמין לכל השאלות שלנו ולשינויים של הרגע האחרון והכל באדיבות וברוגע 🫶🏼 בחתונה אנשים עפו ברחבה, לא היה אחד שלא החמיא על המוזיקה וכמה שטוב! אם אתם רוצים ראש שקט, איתן הוא הבחירה הנכונה!! אלוף!
הצג עוד

Paz   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשראיתי שיש לי חבר בפייסבוק שמפציץ חתונות מהרגע זה ידעתי שזה הולך להיות מנט טו בי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up