כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אולג בל - צילום חתונות ואירועים

אולג בל - צילום חתונות ואירועים

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yael   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אולג וכל הצוות שלו היו פשוט מדהימים, גרמו לנו להרגיש בנוח והיום שם בשבילנו.הפכו את היום לקל יותר וזורם!!בגלל המלחמה היו לנו 2 חתונות אולג צילם אותנו בשתיהן והיה פשוט מדהים!!
הצג עוד

Svet-Orli   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אולג היה אלוף! לקחנו אותו בתור צלם מגנטים, אבל התוצר מדהים, ממש מעבר לצילום מגנטים פשוט. רואים שאולג מקצוען אמיתי, הוא תפס רגעים קטנים ויפים שבדרך כלל צלם מגנטים לא תופס. בנוסף לזה - המחיר היה כל כך הוגן! תקשיבו שהתמונות כל כך יפות ומקצועיות, אתם לא תצטערו. חשוב לציין שגם כבן אדם הוא איש נחמד ונעים מאוד!
הצג עוד

limor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקצועי, יצאו תמונות מדהימות. גם של רגעים קטנים ומיוחדים
הצג עוד

Rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו לצילום מגנטים והתוצרים פשוט מדהימים! קודם כל, אולג הוא אדם מאוד נעים וכל השיח לקראת החתונה היה פשוט תענוג. אולג גם הכין לנו מסגרות למגנטים בעיצוב דומה למה שעשינו לחתונה וזה פשוט היה מושלם. בחתונה הצלם שלנו היה אלכס והוא עשה עבודה מעולה! התמונות יצאו כל כך יפות שאנחנו לא יכולים להפסיק להסתכל עליהן. כבר בסוף האירוע קיבלנו המון מגנטים, כולל הגדלות וגם USB עם כל התמונות שצולמו.אנחנו סגרנו רק למגנטים כי כבר היה לנו צלם סטילס, אבל אני בטוחה שגם כצלמי סטילס אולג והצוות יעשו עבודה מדהימה כי הם פשוט מוכשרים בטירוף.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ולג הגיע בשקט יחסית לצלמים האחרים אבל השיג המון תנונות יפיפיות של כל האורחים, הוציא טונות של מגנטים והשאיר לנו שקית ענקית עם המון מגנטים ודיסקאונקי עם כל התמונות.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אולג תותח! התחתנו ב 15.8 וקיבלנו ממנו יחס אמיתי של חתן וכלה ! צלם מדהים ומרגיע שפשוט גורם לנו לחייך ולהנות מהיום שלנו ! שווה כל שקל !
הצג עוד

שרה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
90 מתוך 100
אולג אנושי סובלני, נדיב מאוד עם הזמן שלו ולא גרם לנו שום לחץ האנושיות שלו זה מה שגרם לנו בסופו של דבר לבחור בו לאחר פגישות עם צלמים אחריםץ ראינו איכות טובה בעבודה שלו ונתן לנו איכות ושירות מצויין לאורך כל התהליך!!!
הצג עוד

Katia   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
אולג היקר היה צלם המגנטים בחתונה המרגשת שלנו,מהשיחה הראשונה היה אמון ושיתוף מעולה מלא,קיבלנו את כל התמונות (המקצועיות ביותר) כבר באותו הערב ע"ג דיסק און קי ביחד עם ההגדלות בצורה מסודרת,אין אף מילה רעה ושמענו רק פרגונים על נחמדותו מצד האורחים,ממליצים בחום!
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
נתחיל מהסוף - כל אורח שני יצא מהחתונה שלנו עם מגנט, שמקומו ישר במרכז המקרר, ואנחנו עם כמות מגנטים שצריך בשבילה מקרר שני.מהרגע הראשון האינטרקציה עם אולג הייתה מעולה, והיה ברור שמדובר באיש מקצועי, אדיב וקשוב. ביום האירוע הורגש שאולג בא לתת בראש! וכמו שכבר אמרתי - התמונות יצאו מעולות ואיכות המגנטים פשוט ואווו.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אולג והצוות שלו היו פשוטים מעולים! עשינו דרכו גם את הסטילס, גם את הוידאו וגם את המגנטים וזו אחת ההחלטות הכי טובות שלקחנו בחתונה!! מקצועיים וכיפיים ברמות!ליוו אותנו מ7 וחצי בבוקר ועד אחרון האורחים! התמונות שקיבלנו בינתיים מהממות!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up