כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Sveta Swan - Haute Couture
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ראיתי פוסט שלה בפייסבוק ורצתי אליה, היא האישה הכי מקסימה ונעימה שתפגשו!הפגישה הייתה בערך שעה כולל מדידות אבל מהרגע הראשון ידעתי שאני אסגור אצלה.היה לה הרבה דגמים בדים תחרות ושמלות לראות למדוד ולהחליט,גם כשאני מידה גדולה!ממש פחדתי להראות כמו מפה אבל הייתה לה את התחרה הכי יפה ועדינה!עשינו הרבה התאמות לשמלה שלי - צוואר חגורה שרוול שכבות בטנה שובל והיא יצאה מושלמת!! המדידות היו מדוייקות בהחלט !! הרגשתי כמו דוגמנית.ההינומה מושלמת וקלילה ברמות שזה היה ממש חשוב לי.והכי הכי חשוב השמלה הייתה נוחה ברמות על !!! סבטה הייתה זמינה תמיד ובכל שעה לכל שאלה ולכל תסביך שהיה לי!גם בשעת המלחמה המטורפת וגם בשעת ההשמנה לפני החתונה וגם בשעת ה״בא לי להחליף בד לנצנצים״ דקה לפני החתונה😂השמלה הייתה מוכנה במהירות בזק!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מעצבת בתפירה אישית, כי היה לי חלום שרציתי להגשים, עם הכיוון שלי והכישרון של סבטה, נתפרה לי השמלה שרציתי כל כך. סבטה היתה קשובה לרצונות והציעה לי המון רעיונות, השמלה היתה מושלמת , קיבלתי המון מחמאות. אני מאוד מרוצה.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סבטה מדהימה, היתה קשובה לכל הבקשות שלי שמלות מהממות ואיכותיות!

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה לך על שמלה מושלמת ברמות!!!!! ממליצה עלייך לכל מי שמתחתנת!!!!!

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
השמלות הכי נוחות וקלילות אבר!!!! כל כך נהניתי ללבוש את השמלה שלי, זה לא הרגיש חונק או צמוד או לוחץ. זה הרגיש קליל ונשפך ונעים ביותר!!! שמלות כלה לא חייבות להיות לא נוחות!!! ממש לא!!!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת קורונה צנועה בחצר. מצאתי את סבטה בפייסבוק לאחר שסלון הכלות שבו סגרתי שמלה לא הסכים לקבל אותי כי הם פחדו לפתוח בסגר. סבטה הראתה לי דרך הזום את שמלות הכלה שלה, הנחתה אותי איך לקחת מידות, הגיע עד אליי עם 3 שמלות כלה שמתוכן בחרתי אחת מושלמת שישבה עליי בול! כל הכבוד לסבטה על ההירתמות הכל כך משמעותית, זה בכלל לא מובן מאליו! ממליצה מאוד!!!!!!!!!!
הצג עוד

rinata23   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סבטה תודה על שמלת מושלמת וחצאית הפתעה מהממת. נהניתי מהביקורים אצלך והמדידות היו החלק הכי כיף בחתונה. המחיר היה מעולה מאוד ביחס לתמורה. תודה רבה!!!
הצג עוד

odeliya122   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברצוני להודות לסטודיו סוואן על התהליך הנהדר שעברתי בו. על כך שיצרתן בשבילי את שמלת החלומות שלי בלי להתפשר על שום פרט ולו הקטן ביותר! ממליצה בחום לכל מי שעתידה להתחתן!
הצג עוד

דיאן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין על סבטה בעולם!!! המעצבת הכי מתחשבת, קשובה, מכבדת, נעימה. החוויה של בחירת שמלת הכלה תלויה בעיקר באנשים, חוויתי דברים לא נעימים בכלל בדרך ואצל סבטה הכל זרם בנעימות, היא הייתה בשבילי בכל התהליך, תמיד הייתה זמינה בוואטסאפ לשאלות
הצג עוד

katyabel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הסטודיו של סבטה לא דומה לשום דבר אחר! זה בית, בית אמיתי לא חנות, בלי לחץ, בלי שאת מרגישה שמנסים למכור לך. סבטה נותנת לך לקבל את ההחלטה בהנחת, לא לוחצת, שואלת אם נוח לך ואם את אוהבת ומתחברת. השמלות שלה הן פשוט קסם. יש לה מבחר סגנונות, כל סגנון קסום ומיוחד בפני עצמו. אני מאמינה שכל כלה יכולה למצוא אצלה את שמלת החלומות שלה וגם בכל מידה! אני בחרתי שמלת כלה שהיא נסיכה אמיתית, נוטפת. שיק וקסם, קלילה ונעימה שאפילו רקדתי איתה רוב הערב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up