כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

H&A Photography
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
חנה ואדם! וואו! כבר משיחת ההיכרות בזום ידענו שבחרנו נכון. לא אוהבים להצטלם ומהרגע שהם נכסנו הרגשנו הכי טבעי. הם מצאו את הפינות והזויות מבלי לביים אותנו ככה שיצאו התמונות הכי אותנטיות רומנטיות ויפות! זרמו איתנו, ברגישות, בקלילות באינסוף צחוקים. צילמו בחופה וברחבה בלי ששמנו לב שהם שם את התמונות הכי יפות ומרגשות. ובלי קשר לצילום הם האנשים הכי חמים, מצחיקים, נעימים וזורמים ועשו לנו את היום! לסגור אותם כמה שיותר מהר
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חנה ואדם אנשים מיוחדים. קודם כל צלמים מקצועיים ברמות. התמונות הכי יפות ואיכותיות שיצאו לי בחיים, צילמו כמויות של תמונות שלא דמיינתי אפילו שאקבל. הם עשו לי ולבעלי את יום החתונה הכי מושלם שיכלנו לצפות. הוציאו ממני את הביישנות וגרמו לי להרגיש יפה ובנוח כל הזמן. חנה כל שניה אמרה לי ״גב זקוף״ גם במהלך החופה שלא אעשה פאדיחות.ממליצה עליהם בעיניים עצומות ואין לי ספק שהם הבחירה הטובה והנכונה ביותר שעשיתי בחתונה שלי.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חנה ואדם!! מה יש עוד לומר על הצמד חמד הזה! דבר ראשון מלא אהבה והוקרת תודה על יום בלתי נשכח שייזכר בזכותם לנצח.מהבוקר באנרגיות שיא תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון יודעים להרים בשעת מבוכה !בקיצור, פשוט היה תענוג, אנשים יקרים שהפכו לחברים שנכנסו לנו ללב ! מספר 1 בתחום! אנחנו אוהבים אתכם כל כך ומילים לא יכולות בכלל להסביר אז תודה שנולדתם🙏
הצג עוד

Eleanor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ההחלטה לקחת את חנה ואדם כצלמים שלנו הייתה בין ההחלטות הכי טובות שיכולנו לקחת בחתונה!!התחברנו לסגנון צילום שלהם יותר מכולם, והיה לנו חיבור אישי מהטלפון הראשון! לא היה לנו ספק שנהיה בידיים טובות :) התמונות יצאו פשוט שלמות! הם תפסו את הרגעים הכי מרגשים והצליחו להעביר את הרגש דרך התמונות בצורה מדויקת! מעבר למקצועיות, הם היו סופר קשובים ואיכפתיים (בזכות חנה הצלחתי להירגע לפני החופה חח) ואפילו המשפחה שלנו התאהבה בהם 😍כבר ביום למחרת קיבלנו מקבץ תמונות מהחתונה ומלא סטוריז באינסטגרם שהם צילמו מכל היום הזה וזה פשוט היה כל כך כיף לקבל משהו כל כך מהר 😌הצילומים שלהם פשוט איכותיים בטירוף!לקחת רק את חנה ואדם!! ממליצים גם להסתכל בדף אינסטגרם שלהם כדי להבין את הוייב המקסים שלהם! מבטיחים שתתאהבו ❤️ חנה ואדם, אין עליכם תודה על הכל! אוהבים אתכם כל כך ❤️
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתקלנו בתמונות הורסות מחתונות אחרות שחנה ואדם צילמו, ידענו ישר שזה מה שאנחנו רוצים. האינטואיציה הייתה מאוד חיובית וכבר בשיחת הטלפון הראשונה עם חנה ידענו שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות. חנה מצחיקה, קלילה ונעימה. בפועל? קיבלנו תמונות מטורפות!!! כמו קטלוג, התרגשנו כל כך לצפות בהן! שחזרנו ביחד את החתונה, התמונות יצאו כל כך יפות! חנה ואדם דאגו לצלם מזוויות שונות, גם בצורה יצירתית כשצריך- הכל במטרה שאנחנו נהיה מרוצים מהתוצאה הסופית. לא רק שאנחנו מרוצים אנחנו ממליצים מכל הלב! התמונות נראות כמו באגדה. התחתנו בירוק על המים, וחנה ואדם לקחו אותנו לצילומים ביער חולדה שפשוט הפכו לקסומים.
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
חנה ואדם לפני הכל צלמים מוכשרים ממש! כל התמונות יצאו מהממות. מבחינתנו הכי חשוב היה שהם ידעו מצד אחד לעשות איתנו כיף ולהרגיע ולהצחיק אותנו כשצריך כמו בצילומי זוגות ומצד שני להיות בלתי נראים וברקע כשצריך כמו בחופה. תודה רבה לכם! היה מדהים ממליצים ממש
הצג עוד

jrlauren304   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אדם וחנה הכרתי עוד בחתונה של אחותי הגדולה והיה ברור לי כבר אז כשאני אתחתן הם יהיו הצלמים שלי וכך היה! ביום האירוע היה לנו פשוט כיף אחד גדול! הצמד הכי מוכשרים שיש! והתמונות יצאו ואוו!!הם גרמו לנו להרגיש הכי בנוח והכי טבעיים שיש! תודה על הכל!
הצג עוד

mayki.8d   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
חנה ואדם היו פשוט מעולים! החל מהרגע הראשון שבו חנה הצטרפה להכנות ב5 בבוקר והביאה איתה אנרגיה משמחת, מרימה ומקפיצה (שהדביקה כמובן את כל המשפחה ואת המאפרת והמסרקת שהיו איתנו), בהמשך כשזרמו עם הבקשה שלי לצלם טרנד (די טרחני, יש לציין), באמצע כשעצרנו במקום מהמם (שחנה ואדם הציעו) לצילומי זוגיות מהממים ובסוף גם קיבלנו תיקייה עם פי 2 מכמות התמונות שסוכמה! וכולן מושלמות כמובןנוכחותם הייתה ממש נעימה ולא מציקה, הם היו ממש כיפיים!בקיצור - ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Ahinoam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
את תאריך החתונה סגרנו בתאום עם חנה ואדם שלא תהיה טעות ולא יוכלו להגיע להיות הצלמים ביום החשוב שלנו. כל כך כיף ונוח איתם. התחושה היא שחברים פשוט באו להרים לכם, בתוספת תמונות מקצועיות ומהממות.
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת טלפון הראשונה עם חנה הבנתי שהיא ואדם זו הבחירה הכי טובה שנוכל לבחור. ידעתי שייצאו תמונות היסטריות (מה שממש ממש קרה) ושיהיה כיף בחתונה והרבה בזכות האנרגיות המדהימות של שניהם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up