כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DeJa Vu Band
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tsiala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ששמענו את Deja Vu ידענו שהם יהיו להקת החתונה שלנו. החבר'ה האלו הגיעו אלינו בלבוש קלאסי מחויט ופשוט הדליקו לנו את כל המקום עם הווייב הגרובי והקצבי שלהם ♫♪ נטלי, זמרת הלהקה, לגמרי זרמה על הגל שלנו ונוצר ביננו חיבור מיידי. השירה של נטלי מרגשת וסוחפת, והכימיה בין חברי הלהקה ממש מורגשת. הסטייל הייחודי ובחירת השירים יצרו אווירה שובבה של רטרו שמונגשת בקלות לכל הגילאים, אין אורח אחד שנשאר אדיש! למי שרוצה להחיות כל סוג של אירוע, ממליצים באהבה :)
הצג עוד

noafj94   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה תענוג גדול לעבוד עם נטלי! כבר מהרגע הראשון התאהבנו. לקראת החתונה נטלי . הייתה זמינה, נעימה וקלילה. לגמרי נתנה את התחושה שאפשר לסמוך עליה ויהיה בסדר וכך באמת היה. הלהקה פשוט מוכשרת ברמות! לא הפסקנו לקבל מחמאות מאורחים על כמה טובים היו הלהקה, הם פשוט עשו לנו את הערב וכך יצא ערב הרבה מעל הציפיות שלנו, אז תודה רבה!! וממליצה בחום!
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום שישי האחרון.. כבר מהשיחה הראשונה עם נטלי היה ברור שמצאנו את מה שרצינו. להקה מדהימה, סאונד מעולה והכי חשוב ווייב אדיר. וואו!! האורחים ממשיכים לשבח ולהלל - פשוט חוויה!
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אלעד ואני התחתנו ב-6.6.19 אבל סיפור האהבה שלנו עם דה ז׳ה וו התחילה כמה חודשים לפני. חיפשנו להקה שתשיר קאברים בקבלת פנים (פנינו לגוגל שיעזור) ואין ספק שמכל הסרטונים/אתרים של הלהקות שראינו דה ז׳ה וו היו 100 רמות מעל כולם ! אנחנו חא מפסיקים לקבל מחמאות גם כמעט חודשיים אחרי , אין ספק שאתם הבחירה הכי טובה שלנו !! תודה רבה לכם ובעיקר לנטלי המדהימה ,על האכפתיות , על האווירה הקסומה ועל הכישרון המדהים שלכם ❤️
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מדהימים נטלי עמוסי טום והלהקה רמה אחת מעל כולם זו ממש הופעה עברית אנגלית מהלב והנשמה תודה על כל השמחה והלב הזה❤️🥃
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לנטלי ושאר חברי הלהקה הנפלאים! רצינו לומר לכם תודה רבה על הופעה מדהימה, כיפית, ומרגשת! לחלוטין ההחלטה הכי טובה שלקחנו באירוע שלנו :) קבלת הפנים הייתה מהממת, נשמעתם נפלא וניגנתם בדיוק את הדברים שאנחנו אוהבים. האורחים עפו עליכם! ועדיין מתקשרים ומחמיאים לכם, ולנו על הבחירה 😉 ונטלי, מילה באופן אישי, אין עלייך! הרבה יותר מזמרת נהדרת! היית קשובה, נתת לנו הכוונות והמלצות מדהימות ומבלי ששמת לב או התכוונת ממש עזרת לנו להרים את כל האירוע הזה! אוהבים, אורית ואורי 31.10
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו בלהקה דה ז'ה וו שילוו אותנו בקבלת פנים ובכניסה לחופה. זו הייתה אחת הבחירות הכי טובות שלנו באירוע. האורחים נהנו ממש, האוירה הייתה כיפית וטובה ואנחנו מקבלים מלא תגובות לאחר האירוע שזה היה מיוחד וההופעה הייתה מעולה.

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני 7 חודשים ועדיין אנחנו מקבלים המון מחמאות על המוזיקה בחתונה. מיד אחרי החתונה טסנו להרבה זמן לחו"ל ולכן כותבים רק עכשיו, אבל ממש חשוב לנו לשתף את החוויה שהייתה לנו עם להקת דה ז'ה וו. הלהקה עשתה לנו את החתונה, דאגה לזה שתמיד יהיה שמח ומתאים לאווירה. צוות הלהקה מקצועיים מאוד וההתנהלות מולם הייתה תענוג כבר מההתחלה. נפגשנו כמה חודשים מראש עם עמוס על מנת להתאים את אופי האירוע ואת רשימת השירים וכן קיבלנו המון המלצות ואפשרויות להוסיף שירים ואפילו שירי כניסה לחופה ושבירת הכוס. הצוות התנהל מול האולם בצורה עצמאית ותיאמו את מיקום הלהקה באולם ואת הצרכים שלהם לכל הערב בצורה מאוד טובה ובלי לערב אותנו. נטלי התותחית והכשרונית הנחתה את הערב והגיעה לשיר עם הלהקה למרות שהייתה במהלך חופשת הלידה שלה! כשהלהקה על הבמה רואים כי הם מאוד אוהבים את העבודה ונהנים מכל רגע, זה נותן אנרגיות חיוביות ומאוד חזקות שמקפיצות את הרחבה! נהנינו מכל רגע של עבודה משותפת, החל מההכנות וכלה באירוע עצמו. לכל זוג שמתחתן ומעוניין באירוע יותר מיוחד ויותר משמח ומתלבט לגבי הלהקה, נמליץ בלב שלם על דה ז'ה וו!
הצג עוד

Sandra   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
Got my heart set on you! – להקת דז'ה וו, תחת הנהלתה של נטלי הייתה הבחירה הראשונה והיחידה שלנו! עוד משיחת הטלפון הראשונה, החיבור היה מיידי והקליק היה בלתי נמנע! בתור זוג שמוסיקה זורמת לו בוורידים וגם שתי המשפחות (המאוד שונות אחת מהשנייה), התעקשו שהמוסיקה – היא עיקר הערב, ידענו שאנחנו צריכים למצוא את מי שיוכל לאחד מזרח ומערב, ישראלים ואורחים מחו"ל, מבוגרים וקטנטנים על רחבה אחת שמחה. אחרי כמה צפיות בקליפים של דז'ה וו, ידענו שמצאנו את שאהבה נפשנו. רוק'נרול במיטבו, בביצוע נפלא – נגינה ושירה, שהתאים לכולם, לאורך כל הערב! כל האורחים (וגם בעל האולם עצמו!), ללא יוצא מן הכלל שיבחו את הלהקה ואת הבחירה הייחודית שלנו. אף אחד לא נשאר אדיש לאנרגיות כל כך טובות! ההתנהלות מול נטלי היא רומן מתמשך – בטלפון, במייל וגם בפגישת ההיכרות – תמיד נשארנו מסופקים. אפילו כשהתגלתה אי-הבנה מצדנו, נטלי פתרה אותה בחיוך ורגישות. ההרמוניה בין חברי הלהקה לבין שאר אנשי המפתח בארגון החתונה: הסאונדמן, הצלמים וצוות האולם – הייתה מושלמת! תודה ענקית לנטלי, עמוס, איתי (זנגי) ואמיתי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up