כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שוויגער
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviya   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שוויגער המקסימים! ניגנו אצלנו בקבלת הפנים ובחופה. ניגנו מגוון סגנונות והשרו אווירה קסומה ונעימה, האורחים התלהבו ממש!גם האינטראקציה איתם לפני האירוע הייתה קלה ונעימה, אביתר היה זמין עבורנו לכל שאלה ובקשה. ממש שמחים על הבחירה ומודים לכם מאוד!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אלופים אלופים אלופים!! מהשיחה הראשונה ועד החופה והכסא כלה המעיפים שעשיתם לנו- הכל היה פשוט מדהים! הייתם שירותיים וזמינים, קשובים לכל השיגועים שלנו (והיו המון!!) ובאירוע עצמו הייתם מדויקים! הפרגונים לא מפסיקים להגיע. המון המון תודה! שיר ואבישי
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שוויגער התותחים!!! מהרגע הראשון, עוד לפני שקבענו תאריך - היה לנו ברור ששוויגער יהיו אצלנו בחתונה. הגענו עם ציפיות בשמיים מהיכרות קודמת, והם התעלו עוד יותר באירוע שלנו! מתחילת האירוע - שירים שאנחנו אוהבים בקבלת פנים, כיסא כלה שמח ואינטימי, וחופה מרגשת - שוויגער היו הדבר שכל האורחים דיברו עליו אח"כ. איזה כיף שהייתם אצלנו! אין עליכם!!!! תודה רבה!
הצג עוד

יאיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
להקת שוויגער המלכים! קשה לתאר עד כמה אנחנו מודים לכם ואיך העליתם את הרמה של החתונה שלנו. עוד לפני האירוע הייתם זמינים, נחמדים וסופר קשובים לצרכים ולבקשות המיוחדות שלנו (והיו המון). בחתונה עצמה הרמתם בלי סוף, קלטם את האווירה ופשוט העליתם לנו חיוך גדול בלי סוף. אנחנו ממליצים על שוויגער בחום לזוגות שרוצים להקה בשלב קבלת הפנים והחופה ונגנים לכיסא כלה, אבל גם דיג'יי בריקודים. רות, איתמר גלעד ואביתר, תודה רבה על הכל יא מדהימים!
הצג עוד

שמואל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
איזה כיף שבחרנו בשוויגער! חתונה מעורבת- דתיים/חילוניים, אשכנזים/ספרדים. שמנו לעצמנו למטרה שיהיו כיסא כלה וליווי חופה עם תבלינים דתיים בשילוב מקוריות כדי שכל הקהל, מכל סגנון יוכלו להתחבר, ושוויגער היו הכתובת הכי מדויקת שיש!! לגמרי ממליצים!
הצג עוד

צופיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
מדהימים! עשו לנו שמח וכיף ומרגש. עד עכשיו אנחנו שומעים את המשפחה והאורחים מתלהבים מהשירים של קבלת הפנים. מדיסני ועד לחסידי... הרימו כסא כלה מטורף, וליוו אותנו בחופה בצורה מושלמת ומדוייקת. תודה.
הצג עוד

Tirtsa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את שוויגער מצאנו בשיטוט אחרי נגנים שיעשו לנו שמח בקבלת פנים, כסא כלה וחופה. התלהבנו בטירוף ממגוון הכלים שהם מציעים אבל הסגנון והביצועים הם פשוט וואו. נענו לכל בקשה משוגעת שלנו, היו סבלנים, אנשים עם לב טוב וכיפי ופשוט מומלצים בכל צורה, כל הקהל התחבר ועף, תבחרו בהם בלי להתלבט בכלל!
הצג עוד

dafnashif323   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חיפשנו נגנים לכיסא כלה ולחופה ושוויגער היו פשוט מעולים! אנחנו מרוצים מאוד וכל הקהל נהנה ופירגן עליהם במשך כמה ימים אחרי החתונה! מומלצים בחום
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
להקת שוויגער המלכים! אין לנו מילים לתאר כמה אנחנו מודים לכם וכמה העליתם את הרמה של האירוע שלנו. קודם כל לפני האירוע הייתם זמינים, נחמדים והכי קשובים לצרכים ולבקשות המיוחדות שלנו (והיו המון המון). בחתונה עצמה הם הרימו בלי סוף, קלטו את האווירה ופשוט העלו לנו חיוך בלי סוף. אנחנו ממליצים עליהם בחום לזוגות שרוצים להקה בשלב קבלת הפנים והחופה, אבל גם דיג'יי בריקודים. החתונה שלנו הייתה מעורבת (דתיים חילוניים) וזה היה פתרון מושלם :) גלעד, אביתר, רות ואיתמר תודה רבה על הכל יא מדהימים!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
להקת שוויגער המדהימים !!! ממליצים בחום !! לפני שסגרנו עם שוויגער, התלבטנו המון אם ללכת על להקה יחד עם הדי-ג'יי, או שרק די-ג'יי זה מספיק. בסוף החלטנו לסגור עם שוויגער, וזו הייתה אחת ההחלטות החכמות והמוצלחות שקיבלנו !! שוויגער הקפיצו לנו את החתונה, הגיעו עם אנרגיות מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת !! עשו שמח, וקיבלנו עליהם הרבה פידבקים חיוביים מהאורחים!! ממש התלהבו!! שמחים מאוד שבחרנו לשלב די-ג'יי עם להקה. מעבר למקצועיות הנגינה שלהם, היה כיף ונעים לדבר עם אביתר- שזה דבר חשוב מאוד בעיני, שיהיה נעים ונוח לדבר עם הספקים שלך...אוהבים אתכם!! תודה !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up