כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נופר קפורי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהחלטנו לארגן חתונה אחד החששות הכי גדולים שעלו זה בנוגע לעמידות של האיפור בקיץ (חשש שבסוף הצדיק את עצמו 😅) וכמובן, לבחור מישהי שתוציא אותי הכי הכי אני ותדע לקרוא את הוויז׳נים של פרפקצוינסטית כמוני.. נופר פשוט הצליחה לקרוא אותי ולתרגם את המחשבות שלי למראה שדמיינתי ולא תמיד ידעתי איך להסביר מדויק. ומעבר להכל, ברגישות, בסבלנות, בהקשבה. עוד פעם לפרק, למחוק ולנסות, עד שאהיהי הכי הכי מרוצה ושלמה.גם בכל ההתלבטויות שלפני וכל השאלות שהיו לי, נופר הייתה זמינה וענתה תמיד בסובלנות ובהרחבה.נופר ליוותה אותי לחתונה וזו הייתה אחת ההחלטות הכי טובות בערב הזה. לא הייתי בקטע של לשנות תסרוקות ולוקים, אלא לדאוג שהכל נראה סבבה. ובזכות נופר הייתי הכי רגועה בעולם ופשוט יכולתי ליהנות :)
הצג עוד

Esti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל נופר דרך המלצה של חברה. מהרגע הראשון נופר הייתה נעימה וזמינה לשאלות. נופר מקצועית מאוד, כיפית, עושה אוירה נעימה ורגועה. סמכתי עליה מהרגע הראשון ויצאתי ביום החתונה בתחושה הכי טובה בעולם עם לוק יותר טוב ממש שדמיינתי.
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נופר פשוט אמן!! חיפשתי מישהי שעושה איפור ערב מהמם וזוהר אבל מצד שני לא כבד והכי חשוב שאראה עצמי, ונופר פשוט קלעה בול למה שדמיינתי. כבר בפגישת ניסיון היה לנו חיבור טוב והאיפור היה מהמם, אבל ביום החתונה עצמו הוא היה יפה אפילו יותר! האיפור והשיער החזיקו מושלם על אף הלחות והחום של יולי. ללא ספק הספק הכי טוב שבחרתי לחתונה!
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו!!! הבחירה הכי הכי טובה שלי!! נופר מהממת ברמות, קשובה כלכך, מפנקת ודואגת! הייתה שם בשבילי כל היום (לקחתי ליווי גם לאולם). חתונת יולי, הזענו המון והיא עדיין הייתה שם כדי לעשות טאצ' אפים לפני ואחרי החופה, לסדר את השיער ולעשות הכל בצורה הכי רגועה, מקסימה וכיפית שיש! פשוט המלצה רותחת!!! וכלות קיץ, תעשו לעצמכן טובה וקחו אותה איתכן לאולם, וואו כמה שזה היה משמעותי!
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את נופר אני מכירה כבר 3 שנים, כשהיא עשתה לי איפור שיער לחתונה של אחותי.. כבר אז כולם התלהבו בטירוף וחשבו שאני הכלה לפעמים. היא פשוט כזו מוכשרת, עם עין טובה, נעימה, מקצועית ורק רוצה לעשות שמח לכלה ביום שלה.
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
נופר פשוט מושלמת!!! אין מילים. ארגנה אותנו לחתונה של שתי כלות והייתה פשוט מעל ומעבר. מהמקצועיות, הליווי, החום והרוגע שהיא משרה. כולם החמיאו על האיפור והשיער שלא זז עד סוף הערב!! ממליצה בחום ובאהבה רבה ❤️

Laura   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Very happy with my look, both hair and make up! Nofar really is so sweet and I felt super comfortable being around her! She listened to all my wishes and created exactly the look that I wanted!!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פניתי לנופר בעקבות המלצה מחברה שראתה עבודות שלה הלכתי לאיפור ניסיון והיא ציינה שחשוב לה האיפור ניסיון כדיי להכיר אותי ולהגיע חברה לכל דבר ולא סתם ספקית נופר היא הדבר הכי מושלם שיש מבחינת אווירה,מקצועיות,רוגע אין אין אין כמוה בא לי להתחתן שוב רק כדיי שהיא תאפר אותי שוב ממש ממש ממליצה!!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נופר המדהימה.... איזה אירוע שמח עשית לנו! נופר איפרה אותי (הכלה), את אחותי ואת אמא שלי. והיה פשוט מהמם!!! קיבלנו מלא מחמאות ואין מה לדבר על האנרגיה והאווירה היפית שעשתה לנו. ישר נכנסה לעניינים, הרימה בטירוף ובכתה בחופה 😂 הרגשתי הכי יפה בעולם ❤
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נופרי הייתה בשבילי בדיוק כמו מלווה♥️ תודה ענקית על איפור מושלם ויום חווייתי.. היית שם בשבילי לכל דבר🥰 לא מפסיקה לקבל מחמאות ופרגונים על האיפור והשיער המהממים! היא מקצועית ברמות וקסם אמיתי 😘 ♥️♥️♥️♥️ תודה תודה תודה!! אין ספק שאמליץ לכל כלה🌸
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up