כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תומר מונטיליה

תומר מונטיליה

צלמי סטילס
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ההמלצה הכייי חמה שלנו מהחתונה!! תומר היה מדהים, מהפגישה הראשונה ועד לסוף האירוע. היה קשוב, רגיש, מקצועי ברמות הכי גבוהות שיש, ידע להכיל כל סיטואציה שנקלענו אליה ביום עצמו, גרם לזוג אנשים ששונאים מצלמה להרגיש הכי הכי בנוח, והוציא תמונות מדהימות!! החיבור האנושי איתו היה מעל לכל ציפייה שלנו, הוא אדם מדהים ומסור וממליצים עליו מכל הלב לכל אחד.
הצג עוד

ספיר ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
תומר האלוף, המהמם! זכינו שהיה חלק מהיום שלנו. מקצוען אמיתי! כמי שלא מצטלמים הרבה היה לנו חשוב שנרגיש טבעיים והצילומים יעברו בכיף, ותומר פשוט גרם לנו להיות אנחנו בלי יותר מידי "לסדר" אותנו, פשוט נתן לנו להיות. התמונות יצאו פשוט מדהימות, ונהננו בטירוף לראות אותן. עוד דבר שהיה לנו חשוב הוא שלאורך האירוע עצמו יתפסו רגעים טבעיים וספונטנים של האורחים. יצאו למוזמנים תמונות כ"כ יפות שמייד רצינו לשתף איתם. אבל לפני הכל.. הוא קסם של אדם, ומרגישים את הלב שלו מהשיחה הראשונה.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
תומר הוא הצלם הראשון שנפגשנו איתו ומיד ידענו שזה זה! הגישה וההקשבה שלו אלינו, והדיוק שלו בעבודה, גרמו לנו להרגיש בטוחים בתור זוג שלא אוהב להצטלם. ביום החתונה עצמו תומר בקושי הורגש והשתלב מאוד באווירה. לקח אותנו למיקומים מהממים ויצר תמונות אמנותיות וטבעיות בשבילנו. הוא נתן לנו להרגיש אנחנו, וזרם איתנו כשרצינו הפסקות או להמשיך להצטלם. הוא נתן לנו נחת ורוגע ברגעים המרגשים והמלחיצים שהיו לנו. באירוע הוא גם הציב לנו מצלמת וידיאו על חצובה לצילום החופה ללא תוספת תשלום, במקום צלם וידיאו שלא רצינו לקחת. בסוף התמונות יצאו מהממות, הוא תפס רגעים שהיו לנו ממש חשובים ואנחנו נהנים להסתכל עליהן שוב ושוב.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
תומר הוא החבילה השלמה! מעבר לרמה המקצועית שהיתה מדהימה, ותוצאות שבאמת מדברות בעד עצמן, תומר היה פשוט מקסים! יצר אווירה כל כך נעימה ואפשר לנו להצטלם בצורה משוחררת ולהיות הכי אנחנו!בפגישה שלנו עם תומר הוא כבש אותנו די מיד! נתן תחושה מאוד מקצועית ועם זאת גם מאוד כנה וחמימה ולכן ידענו שאנחנו חייבים לבחור בו ולא נתחרט על זה ובאמת צדקנו!תומר נתן לנו את ההרגשה שכל בקשה היא לגיטימית, יצר יום צילומים באמת כיפי , ומה שהכי מדהים זה שאת התמונות קיבלנו במהירות שיא.במהלך האירוע וגם בצילומים לפני תומר ממש השתלב בקהל, לא הרגשנו שיש נוכחות של מצלמה כל הזמן ולא היה צורך לביים תמונות או משהו בסגנון. כשקיבלנו את התמונות נדהמנו מזה שהכל צולם! האווירה האנשים אנחנו, ממש יש תיעוד להכל ובאמת בטוב טעם!תומר היית מושלם והתמונות פשוט עוצרות נשימה באמת! נמליץ מאוד מאוד לכל זוג שמבין מה חשוב לקחת את תומר! לא תתחרטו לרגע ותרוויחו יום חתונה ממש נעים ומושלם!
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
יש כבר כל כך הרבה ביקורות על תומר, שאין הרבה מה לחדש/להוסיף. הוא מדהים! אין מישהו שאתם יותר תשמחו שילווה אתכם ביום החתונה שלכם מאשר תומר. הוא אכפתי, מרגיע ודואג איפה שצריך, ובעיקר והכי חשוב - מצלם תמונות מדהימות. כשתומר היה איתנו ידענו שאנחנו בידיים טובות. היה תענוג איתו ביום של החתונה, וכל ההתנהלות מולו היא ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות.ממליצים בחום!אם יש לכם מזל ותומר במקרה פנוי ביום של החתונה שלכם - הרווחתם!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מעבר למקצועיות של תומר, כל התהליך מולו היה מאוד אישי, הוא תמיד היה זמין לכל שאלה או התייעצות והיה לו חשוב שנרגיש כמה שיותר בנוח במהלך היום שלנו. תומר עזר לנו להשתחרר ולהרגיש הכי בנוח שאפשר בצילומי זוגיות שמאוד חששנו מהם. הוא היה מאוד אחראי והיה לו חשוב שנעמוד בזמנים שהגדרנו מראש כמה שאפשר אך תוך גמישות והתחשבות ברצונות שלנו. גם באירוע עצמו תומר תמיד היה שם כשהיינו צריכים אותו ולא הפסיק לתזז ברחבה כדי לתפוס את כל הרגעים החשובים. בקיצור, תומר תותח ברמות ואנחנו הכי שמחים בעולם שיצא לנו לחלוק את היום שלנו איתו!מומלץ בחום, תודה ענקית על הכל!!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו ואוו, המלצה רותחת!תומר מהמם ומוכשר בטירוף, שם לב לפרטים הכי קטנים ועושה הכל ברגישות רבה וחיוך (:זמין, תקתקן ומקצועי לאורך כל התהליך והאירוע עצמו, איזה כיף שזכינו שהוא ילווה אותנו ביום המיוחד הזה!
הצג עוד

ברית קדושי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
תומר מונטיליה הוא הבן אדם המדוייק שאתם רוצים איתכם ביום המיוחד הזה שלכם! השקט שלו, הביטחון שהוא מקרין, המקצועיות שלו. כל אלה מייחדים אותו כל כך וגורמים לזוג להרגיש שהם בידיים הכי טובות שיכולות להיות. תומר היה זמין וקשוב וגרם לכל הבקשות שלנו לאיפה להצטלם לקרות. עברתי איתו יום מדהים וזה כל כך לא מובן מאליו. ואז בצילומי זוגיות הוא הרגיש אותנו ונתן לנו להרגיש כל כך בנוח להצטלם. ואתמול, קיבלנו את התמונות והן מטורפות! בסוף, מה שנשאר מהארוע אלה התמונות, וזה כל כך חשוב לבחור מישהו שעושה את העבודה שלו בצורה מדהימה כדי שהתוצאות יראו בהתאם. אז עם תומר זוכים לעבור את היום הזה, עם בן אדם מדהים וגם לקבל בסוף תמונות מדהימות. ממליצים לכל זוג לבחור בתומר, זה הדבר הכ טוב שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם. תודה ענקית, אוהבים אותך! ברית ושניר 9.5.2023 וגם 5.9.2022
הצג עוד

רתם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
תומר צלם מקצועי ומוכשר! מהרגע הראשון ההתנהלות מולו הייתה נעימה ומקצועית, ענה על כל השאלות שלנו בסבלנות ונתן מענה לכל צורך או חשש. בשקט וברוגע שלו הוציא תמונות זוגיות גם ממי שזה לא הcomfort zone שלו להצטלם ודאג שיהיו תמונות לכל המשפחות והחברים בחתונה. התמונות הגיעו אלינו במהירות שיא והן פשוט מעולות! בקיצור, ממליצים בחום!
הצג עוד

Haleli Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז על תומר שמענו מחברים כשהיינו בחתונה שלהם והתאהבנו בתמונות שהם שלחו לנו. כבר מהסתכלות ראשונה ידענו שמדובר במישהו שעושה דברים אחרת. בתור זוג שלא ממהר להצטלם או להנות מכך כבר בשיחה הראשונה דרך הטלפון עם תומר הרגשנו נינוחות ושיש מישהו שמקשיב לנו.לאורך כך התהליך תומר מגלה סבלנות יוצאת דופן, הוא קשוב לכל בקשה חשש או רצון, זמין תמיד ועושה את הכל תוך כדי אווירה קלילה וחברית ועם המון הומור. דווקא החלק שהכי חששנו ממנו ביום החתונה - הצילומים שלנו, בסוף היה אחד הרגעים הכי אישיים, אינטימיים ונעימים לאורך כל היום כולו.וכשהתמונות מתחילות לאט לאט להגיע אנחנו בכלל נפעמים!! הכל מועבר בצורה מסודרת, באיכות מדהימה ואנחנו מאוהבים בהן לחלוטין :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up