כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גל שרעבי - צילום וידאו

גל שרעבי - צילום וידאו

צלמי וידאו
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אדוה וחן :)   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לגל הגענו דרך המלצה של צלם הסטילס שלנו. גל מאוד רגוע וזורם, יום הצילומים איתו היה ממש כיף! ממליצים:)
הצג עוד

shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל גל הגענו מלירון, צלם הסטילס שלנו. גל היה פשוט מקסים, נהנינו מהנוכחות שלו בכל רגע במהלך האירוע ושמחנו עד השמיים לראות את התוצרים הנפלאים שהוא הכין. גל היה איתנו לכל אורך היום, משלבי ההתארגנות הסופיים ועד ממש לסיום האירוע, והשרה עלינו רוגע ותחושת נינוחות. ממש לא הרגשנו שהוא מסתובב סביבנו ומתעד כל תנועה :) חיכינו מאוד לראות את התוצרים של גל, ובפרט את החלק של החופה בסרט המלא שהכין ובסרטון ההילייטס. גל עשה עבודה מדהימה; הוא קלע לטעם שלנו, שילב את השירים שחשבנו עליהם בסרטונים, והפליא להציג בסרטונים תחושה מזוקקת של היום עצמו. הוא תפס זוויות ורגעים שלא חשבנו אפילו שאפשר לתפוס או שלא זכרנו שקרו, וכל זאת בצורה רגישה ומאוד אכפתית ומתחשבת. צפייה בסרטון החתונה ובהייליטס היו ממש צפיה מחדש באירוע עצמו. גל, אתה נפלא, תודה ענקית 3>
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גל אחד מהבחירות הכי טובות שלנו. הוא נחמד וקשוב ומביא וויב מאוד טוב ביום החתונה. ראשית, הוא היה איתי כבר ממאוד מוקדם בבוקר (חתונת שישי) ומאוד נעים בחברתו שזה חשוב. שתיים, בן זוגי ואני היינו יחסית מובכים בצילומים והוא זרם איתנו וגרם לנו להרגיש מאוד בנוח והקליל עבורנו את החוויה כך שיכולנו להנות ולהיפתח מול המצלמה. שלישית, כבר מההתחלה הוא היה מאוד קשוב אלי, לאיזה סוג צילום אני אוהבת, איך אני מקווה שזה יצא בסוף, ועד אפילו בחירת המוזיקה לכל קטע. הוא אף פעם לא גרם לי להרגיש שאני יותר מדי מתערבת או שאני לא מבינה מה אני מבקשת. הוא היה קשוב והכי חשוב הוא פשוט קלע בול!!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות מכל כיוון, יש לי כבר שני חברים שהתקשרו אליו לסגור לחתונה שלהם אחרי שראו את ההיליטס שלנו 3> מבחינת סגנון- למרות שאני בטוחה שהוא מתאים את עצמו לבקשת הזוג- אנחנו רצינו שזה יהיה טבעי, רומנטי אבל לא דרמטי, עם המון שמחת חיים. גל הקשיב להכל ובתוצאה הסופית רואים המון שמחה וגם את הדברים שחשובים לנו (למשל הכלבים שלנו היו לנו מאוד חשובים והם כוכבים בהייליטס). אתן עוד דגש אחרון - היה לי שיר שמאוד רציתי להייליטס והוא לא היה הכפפה הכי מתאימה עבור המשימה. גל לקח את האתגר ולא וויתר, יצר/מצא רימקס של השיר והצליח לשלב אותו בצורה מקסימה לאורך התוצר הסופי. מאוד מרוצים :)
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגל דרך המלצות ומראש חיפשנו מישהו קליל וזורם, שיזרום איתנו ביום החתונה ושיתפוס את הרגע בצורה הכי טבעית שאפשר. גל הגיע עם אנרגיות מעולות לאירוע שלנו, היה נעים לאורך כל היום, כל הזמן עם חיוך על הפנים וליווה אותה בצורה הכי כיפית שאפשר! כשקיבלנו את התוצר הסופי פשוט התלהבנו ברמות ושמחנו כל כך על הבחירה שלנו! מעבר לזה שהסרטונים היו מוכנים ממש מהר, גל הצליח לתפוס את הרגעים הכי יפים ביום שלנו ולשלב אותם בצורה מהממת ומדוייקת עם המוזיקה בתוך הקליפ. בזכותו יש לנו תיעוד מדהים ומזכרת מושלמת מהיום המאושר שלנו!
הצג עוד

afik.ra   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ידענו שאם אנחנו לוקחים צלם וידאו, זה יהיה גל שרעבי. אנחנו מכירים את גל מימי התיכון, וזה מה שגרם לנו לסמוך עליו באופן אישי. שראינו את הסרטונים שהוא מצלם ידענו שהוא הבחירה הנכונה בשבילנו, ושידע גם לצלם, גם לערוך, וגם לתפוס את הרגעים הכי יפים שלנו. במהלך החתונה גל לא הורגש, וצילם את כולם בצורה נעימה וכיפית (בלי לדחוף את המצלמה לפנים ולגרום לכולם להרגיש חוסר נוחות כמו שאנחנו מכירים מחתונות אחרות). אחרי החתונה קיבלנו סרטים מהממים, ונתן לנו את האפשרות להוסיף את הדגשים וההערות שחשובים לנו. גל שם בשביל לתעד את החתונה שתהיה שמורה לעד, וללא ספק שעשינו את הבחירה הנכונה. ממליצים בחום!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
גל היה מקסים לאורך כל הדרך, והשרה אווירה נעימה במהלך הצילומים. גל מכיר את צלם הסטילס שלנו והם עבדו מעולה ביחד והיה באמת כיף. צילומי הוידאו יצאו מעולים וסרטון היילייטס יצא מדהים ומרגש! ראיתי אותו בלופים במשך יומיים :)
הצג עוד

galdinstag   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשנו צלם הדבר הכי חשוב לנו היה חיבור טוב ומישהו זורם שיגרום לנו להרגיש בנוח מכיוון שכמו רבים גם אנחנו לא רגילים לנוכחות מצלמה... לגל הגענו דרך המלצה ומיד התחברנו לסרטים שהעלה, ובעיקר אהבנו ממש את העריכה המגניבה שנראתה סופר מקצועית ומושקעת. כשפגשנו אותו גילינו בנאדם צנוע ושקט והרגשנו שהיה חיבור טוב. ואכן ביום החתונה גל היה סופר קול וזורם ובעיקר גרם לנו להרגיש בנוח. ההשקעה שלו בכל הפרטים כולל זוויות הצילום, לוקיישנים מגניבים וצילום עם הרחפן הייתה ניכרת מאוד והרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. גם באירוע עצמו הנוכחות שלו בכל הרגעים החשובים הייתה מצד אחד ניכרת ומצד שני לא כופה ומשתלטת- כל מה שיכלנו לבקש והרבה יותר!! כצפוי אהבנו בטירוף את סרטון ההיילייטס והסרט המלא וכל המקצועיות וההשקעה נראו כמובן כמו שלא היה לנו ספק שיהיה 😊 מעל הכל, גל הוא כמובן בנאדם זהב וכיפי ממש חבר שכיף להעביר איתו את היום הזה ואנחנו כמובן סופר סופר ממליצים בחום לכל מי שקורא את זה לא להסס, מספיק להיפגש איתו ולעבור על הסרטונים כדי להבין שהוא הבחור שלכם 😊 אוהבים המון! נופר וגל
הצג עוד

יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צלם מטורף! יחס חם ואישי, מקצוען ברמות.

Liatt   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בזמן ההכנות לחתונה התלבטנו מאוד אם אנחנו בכלל רוצים וידיאו ולמזלנו הגדול החלטנו שכן! הסתכלנו על לא מעט צלמי וידאו וביניהם גם על גל שרעבי. הסתכלנו על עבודות שלו ומאוד התלהבנו וגם בשיחת הטלפון הראשונה הוא מאוד מצא חן בעיננו. ביום החתונה הוא היה נעים ועשה את העבודה מדהים! בסוף החתונה עצמה הוא הפתיע אותנו עם סרטון היילייטס (כן כן הוא הספיק לערוך) וזה היה כל כך מרגש, סיכם לנו את החתונה פשוט מושלם ובלי שציפינו. ואחרי שקיבלנו את סרט החתונה וההיילייטס כל כך שמחנו שבחרנו בגל כי הוא פשוט מוכשר ברמות הגבוהות ביותר ובמחיר הוגן! ממליצים מאוד!
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל גל הגענו דרך צלם הסטילס שלנו. שנינו לא חובבי מצלמות ובכלל על וידיאו חשבנו בהתחלה לוותר. גל עשה את הצילומים באופן טבעי ומדוייק לנו. היה ממש כיף במהלך היום איתו. ממליצים מאוד מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up