כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'ונה jonah
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גלעד   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לגונה אחרי 12 אולמות וגנים שראינו ( פרפקציוניסטים חח) לא רצינו אולם סטנדרטי, והגונה התאים בול, האולם נמצא במלון vert בנתניה, אהבנו מאוד את הסגנון בוטיק של האולם, הרמה הגבוהה של העיצוב מהרצפה ועד התקרה. המחיר לא היה מהזולים אבל גם לא גבוהה מאוד.המחיר היה שווה כל שקל. מרמת הסאונד במקום ועד החופה המדהימה במרםסת שצופה לים, ממליצים אגב להתחתן בשעון קיץ כדי לא לפספס תשקיעה כל הנוף באולם הוא לים. אמנם התחתנו בשעון חורף והיה מושלם אבל קיץ מוסיף יותר.גם לגבי האוכל, גם הבופה וגם האוכל באולם היו ברמה גבוהה ומושקעת ביותר.
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לג'ונה לאחר שהייתי שם בכמה אירועי חברה וממש התרשמתי מהמקום
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כל התהליך מול האולם היה נהדר, החל מפגישת ההיכרות הראשונה מול ולרי וצוות המשרד, הרגשנו שכולם מלווים ומחבקים אותנו. וביום האירוע עצמו, ריקי מנהלת האירוע ליוותה אותנו, הייתה רגועה ובטוחה, ונתנה לנו להנות מהאירוע בלי לדאוג לכלום. כל החברים אומרים כמה האירוע היה מקסים ושהאולם מהמם!
הצג עוד

emaslawi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום מהמם, שירות מושלם, אוכל מדהים, ומעלה הכל מקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוויה נדירה שאני בטוחה שלא היינו מקבלים בשום מקום אחר!!! פשוט מקום הכי מושלם להתחתן בו! האווירה, האוכל, השירות וכמובן החופה על מול הים. מה יכלנו לבקש יותר מזה?!
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל המקום מהמם, מושלם לאירועי צהריים, גם בחורף! לא היינו צריכים להוסיף עיצוב מרוב שהמקום יפה והסטנדרט של מה שמקבלים (שולחנות, כיסאות, עציצים ועוד תפאורה) מאוד גבוה! קבלנו אין-סוף מחמאות על הייחודיות והיופי של המקום. צוות העובדים, החל מאשת המכירות המקסימה, וולרי, מנהלת האירוע ריקי, מנהל הקייטרינג שניר והשף דורון, מקצועיים ואדיבים, אכפתיים, הרגשנו שהיו בשבילנו והתגמשו בכל מה שאפשר עד שזה יהיה כמו שאנחנו רוצים. צוות האירוע היה מקסים ואדיב לכל האורחים ודאג לכל דבר. האירוע תיקתק כמו שעון, לא נתקלו אפילו בבעיה אחת במהלך האירוע. האולם התחשב בנו בתקופת הקורונה, החל מהחוזה ועד לאישור הסופי של כמות האנשים שמגיעים שניתן יומיים לפני האירוע!. האוכל היה מעולה, מגוון מאוד, שונה משאר התפריטים שחוזרים על עצמם בכל מקום אחר. צוות הקייטרינג היה מוכן לשנות דברים בתפריט בהתאם לטעם האישי שלנו וביחד בנינו תפריט מתאים. מאוד שמחנו שבחרנו להתחתן בג'ונה, באמת אין דבר אחד רע להגיד, לא יכולנו לבקש מקום יותר טוב.
הצג עוד

keshet94   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי לשם (אפילו שזה היה סמוך לחגים ולא היו אירועים אז הרוב היה מקופל) התאהבתי במקום. פשוט מגניב, מעוצב בטוב טעם, הרחבה אש, החופה על מרפסת בנוף (וקיימת אופציה אם מזג האוויר גרוע להכניס אותה פנימה), הכל וואו. היחס שקיבלנו מטעם וצבע כקייטרינג וכאולם היה מעל ומעבר בעיני ובאמת יצאנו הכי מרוצים שאפשר. הם עשו מאמץ לבוא לקראתנו כמה שאפשר ואני יודעת שכולן אומרות את זה אבל קיבלנו ים מחמאות על האוכל, והיו לנו אורחים מאוד ביקורתיים אז אני נוטה להאמין שהיה אובייקטיבית טעים. ממש ממליצה. גל הייתה מנהלת האירוע שלנו והיא פשוט הייתה מקצועית בטירוף וממש מרגיעה ונהדרת
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טל ואני התחתנו ב31.7.2018 בג'ונה (קומה H) והיה לנו והכי חשוב - לאורחים שלנו פשוט מדהים! מהרגע הראשון מנהלת האירוע ריקי הייתה מדהימה וקשובה לכל הבקשות שלנו - לו"ז ספציפי, עמדות אוכל, טקסים ומתנות מיוחדות וכו'. ריקי ליוותה אותנו לאורך כל הדרך עם תזכורות על דברים שחשוב לזכור לפני החתונה והייתה באמת מדהימה. מה האורחים אומרים? שהנוף מהפנט, האוכל היה מושלם, והייתה אווירה מדהימה! מתאים לאנשים שמחפשים משהו קצת אחר ולא מתחם אירועים/חתונות קלאסי.
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בג'ונה קלאב- האולם הקטן (יכול להכיל עד 300 איש) בקומה ה-15. המקום מדהים, האווירה שונה מכל האולמות שראינו והיינו לפני. יש המון פידבקים חיובים על החתונה! מנהל האירוע שלנו עידן האלוף תקתק את האירוע בצורה מושלמת- קיבלנו המון מחמאות על הניהול, השירות והיחס של הצוות. בנוסף האוכל מעולה (טעם וצבע), העיצוב מהמם והאנשים שעובדים שם מקצוענים מאוד. המחיר יקר יחסית אבל באמת שזה רמה מעל מקומות אחרים. מומלץ!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עם ג'ונה סגרנו עוד לפני שבכלל היה אולם, אלא בעיקר חול ובטון. אחרי שהבנו שהאולם שייך לקבוצת "טעם וצבע" לא היה לנו ספק שזה המקום להתחתן בו. שמחה להגיד שלא התאכזבנו: בגלל היופי והמיקום של האולם לא היה צריך להוסיף כמעט בכלל עיצוב נוסף - מה שהוריד מאיתנו המון התעסקות מיותרת. האוכל המצויין והמיוחד השירות- מתהליך סגירת האולם ועד יום האירוע (זיו מנהל האירוע המהמם שלנו!!!) הכל פשוט גרם לנו להתתחן בראש שקט ובלי התעסקויות מיותרות. גם כמעט שבוע אחרי עדיין מהללים את היופי של האולם והאוכל המעולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up