כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
.The Happy Wedding Co
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
חוויה מצוינת! עזרו המון, השיגו לנו מחירים טובים והיו איתנו לאורך כל הדרך גם ברגה אחרי שסגרנו עם הגן...
הצג עוד

limor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שמענו על הפי וודינג דרך המלצת חברים. רצינו הכוונה בתכנון החתונה. הפגישה הראשונה הייתה עם מיתר, היא הציעה לנו אולמות לפי השאלות ששאלה אותנו לפני ועזרה לנו בקביעת פגישות ולאחר בחירת האולם, גם עם החוזה מולו. נפגשנו גם עם דניאל, שהציעה לנו ספקים לפי התקציב שאמרנו לה. לאורך כל הדרך, במיוחד בתקופת הקורונה שבה דחינו פעמיים את החתונה, קיבלנו יחס מעולה, תמיד זכינו לאוזן קשבת, תמיכה וליווי צמוד מול האולם ובעיקר מול הספקים המעולים. שמחים ממש שבחרנו לעבור את התהליך הזה איתן. היינו מרוצים מכל הספקים והאולם שהגענו אליהם דרכן. ממליצים מאוד!
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את האפי וודינג הכרתי דרך חברה שלפני כמה שנים ארגנה דרכם את החתונה. מפה לשם דיברתי עם דניאל המקסימה והתחלנו לחפש ספקים שיתאימו לנו! לאורך התהליך דניאל וגם זיו ליוו אותנו והיו זמינות לכל החפירות שלי. דניאל הייתה קשובה, מקצועית ונעימה ועזרה לי בכל דבר גם לפני ואפילו ביום האירוע פתרה לנו בעיה שהייתה עם הרכב שלנו. הרגשנו שאנחנו באמת רגועים לגביי הספקים שסגרנו בהאפי וודינג ובסופו של דבר אחרי האירוע עוד יותר הבנו שזו הייתה החלטה מוצלחת.
הצג עוד

afik.ra   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חתונה זה אירוע מורכב עם המון ספקים, ובמיוחד שעושים אותו בפעם הראשונה (והאחרונה) לא יודעים מאיפה להתחיל ולאן ללכת. כזוג אנחנו לא אוהבים להתמקח, להתחיל להשוות בין אינספור ספקים ואולמות, במיוחד שאנחנו לא מכירים את עולם החתונות לעומק. פה נכנסו הפי וודינג, שליוו אותנו מהרגע הראשון בצורה הכי מקצועית ומרגיעה שיש. ביררו איתנו מה הצרכים שלנו, מה אנחנו אוהבים, והכי חשוב הסבירו לנו בדיוק על היתרונות והחסרונות של כל דבר. הפי וודינג התאימו לנו את רשימת האולמות והספקים בהתאם לדרישות שלנו: החל מהמחיר, מהעיצוב, המיקום, וידעו גם לייעץ מה יותר מתאים לנו ומה פחות. בנוסף הפי וודינג עזרו לנו בבחירת הספקים, ודאגו שנקבל את התמורה הטובה ביותר עבור התקציב שלנו, מבלי להתפשר על האיכות. כל אנשי הצוות ובמיוחד דניאל ליוו איתנו לכל אורך הדרך, התקשרו לשאול איך מתקדם, והיו זמינות לכל שאלה בכל שעות היום. גם לאחר האירוע היה חשוב להן לוודא שהכל עבר כשורה, והרגשנו שיש לנו על מי לסמוך. אם אתם/אתן מחפשים מקום אחד שיעשה לכם סדר בראש, ויעזרו לכם למצוא את הספקים והאולמות הכי טובים עבורכם (וגם בתקציב שאפשרי לכם) אנחנו ממליצים על הפי וודינג בחום!
הצג עוד

Sofia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ההחלטה הכי טובה שלנו הייתה להגיע להאפיוודינג! נחסך מאיתנו כאב ראש מאוד רציני. מדובר בחבורה של אנשים מקצועיים (דניאל זיני ומעיין, אתן אלופות) שפשוט כיוונו אותנו לספקים הכי איכותיים, שהכי התאימו לנו ושבלעדיהם בחיים לא היינו מגיעים אליהם. מעיין הייתה זמינה בכל רגע ביום, ידעה להיות רגישה ולתת מענה שירותי ברמה מאוד גבוהה. היא לא התייאשה גם אחרי ששלחה אותנו ל10 מקומות, תמיד חיפשה עוד ועוד עד שהגענו למקום המיוחל :) דניאל זיני, כל כך דאגה לנו ברמה האישית שהכל יהיה מושלם. עשתה מאמצים מאוד גדולים והשקיעה מזמנה על מנת שנהיה מרוצים. חדוב לציין, ארגנו חתונה תוך חודש וחצי בהאפי וודינג והיא הייתה אחת הטובות! מאוד ממליצה לאנשים שמרגישים שהם הולכים לאיבוד בתוך הים של האולמות והספקים שקיימים בתעשייה הזאת.
הצג עוד

Itai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו. אין מילים. עשו לנו את החתונה! למי שלא שמעה – חברת האפי וודינג זו חברת הפקה שמציעה פגישת ייעוץ חינמית כדי לתכנן את החתונה. הרעיון הוא פשוט –החברה בעלת כח שוק מסוים ויכולה להביא להנחות משמעותיות לזוגות מול האולם ומול ספקים. הזוג משלם לחברה את הסכום המוזל, והחברה מתקזזת עוד מול הספקים ומשלמת להם. מה שנוצר הוא מצב win win לכולם – לזוג נחסכות כל ההתמקחויות המעיקות ויש הנחה רצינית, הספק מקבל עבודה, והחברה מקבלת את ההפרש הנוסף. בהתחלה קצת חששנו מהקונספט כי היינו בטוחים שזה יחייב אותנו לחבילות ספקים מוגבלות ולא נוכל לבחור באמת , אבל מסתבר שאין קאץ׳ וזה באמת כזה פשוט. הגענו לפגישה עם סתיו ההורסת שהראתה לנו רשימה עצומה של אולמות שהחברה עובדת מולם, היא עשתה לנו כל כך הרבה סדר כי באנו אליה מאוד clueless והיא מאוד עזרה לנו בשלבים הראשונים של הארגון – לגבש רשימת מוזמנים, לעשות תקציב מסודר וכו. ממש ממליץ ללכת לפגישה הזו כי גם אם לא היינו הולכים דרך החברה הפגישה מאוד עזרה לנו להתחיל לתכנן את החתונה. לאחר שראינו כמה הם עזרו לנו מול האולם וכמה ההנחה הייתה משמעותית המשכנו איתן גם לספקים וגם שם הן לא אכזבו וסיפקו רשימות מכובדות מאוד מכל הסוגים. לאחר החתונה היינו אמורים להעביר אליהן שיק על כל הספקים שחזר בגלל טעות שלי מול הבנק, היינו כבר בירח דבש ונורא נלחצתי שהן יתבאסו עלינו אבל הן היו הכי קוליות בעולם וזה כל כך לא מובן מאליו. אני יכול להמשיך ולהמשיך אבל השורה התחתונה שלי היא שבסופו של דבר האפי וודינג הגשימו לנו את החלום של להתחתן באופן הכי מושלם שרצינו בלי להשחט כלכלית. בלעדיהן לא היה יוצא לנו אירוע כל כך מושלם ועל זה אנחנו חייבים להן הרבה. תודה רבה!
הצג עוד

morbendror1   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום! דניאל והצוות שלה הפכו את בחירת המקום והספקים לחוויה קלילה ונחמדה, במחירים מעולים ומשתלמים
הצג עוד

Yaara   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דניאל ונועה ממש היו שם בשבילנו בכל דקה, ממש זמינות ויודעות לתת במקצוענות תשובה על כל דבר. השיגו לנו ספקים בדיוק בסגנון שלנו, בוייב המוטרף שלנו ובמחיר שיכלנו להרשות לעצמינו! ממש ממליצה להיעזר בהן, הם מכירות את כולםםםם וזה חוסך מלא זמן ועצבים :)
הצג עוד

Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת ההחלטות המצויינו שעשינו זה לקחת את הפי וודינג. כשניגשנו למלאכת התכנון, היה לנו רק רשימה של אורחים וזהו. הפי וודינג עזרו לנו להכנס לעניינים. כשהגענו לפגישה, ואחרי שיחה טלפונית, חיכתה לנו מצגת מרגשת: "החתונה של בראל ורעות". ומשם הכל היסטוריה. הם עזרו לנו להתמקד בחיפוש האולם, עזרו בתיאום פגישות ובהשגת מחיר טוב. הם חסכו לנו הרבה טירטור וכאב ראש. כל הספקים שלקחנו מהם היו מצויינים והתאימו למה שרצינו. תודה מיוחדת לאסתר ולדניאל על הליווי והטיפול המסור.
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
החשש שכל זוג שמחליט להתחתן הוא איך למצוא את הספקים הנכונים מתוך מיליוני הספקים הקיימים במדינה. הפתרון היחיד הוא לפנות ל The Happy Wedding Co. ביום בהיר אחד נתקלנו במקרה בפרסומת של חברה להפקת חתונות בפייסבוק ומאז הכל היסטוריה. נפגשנו עם דניאל המקסימה שעשתה מעל ומעבר כדי להתאים לנו את הספקים המתאימים והכי טובים. היא ישבה איתנו וביררה מה הסגנון שלנו, מה אנחנו אוהבים יותר ומה אוהבים פחות. עברה איתנו תחום תחום, ספק ספק עד שמצאנו את המתאימים ביותר. לאחר מכן, דניאל דאגה שכל הספקים יצרו איתנו קשר. דניאל דאגה שתהליך מציאת הספקים תהיה קלה, נעימה ונטולת חששות. הספקים שבסוף בחרנו היו תותחים אחד אחד והפכו את החתונה שלנו ליותר ממושלמת. לאורך כל הדרך האווירה מול דניאל והחברה הייתה נעימה, חמה ומשפחתית. ממליצים על השירות של החברה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up