כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיטל שחר איפור וסירוק

מיטל שחר איפור וסירוק

איפור כלות
טלפון:033819303
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Meshi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את העבודות של מיטל עוד לפני שקיבלתי הצעת נישואין וידעתי שאותה אני רוצה בחתונה שלי כמאפרת ומסרקת!!! באתי עם רעיון מאוד ברור לגבי התסרוקת ומיטל זרמה איתי לגמרי ועשתה אותי מושלמת מכל כיוון. המחמאות לא הפסיקו לזרום
הצג עוד

Chana Mindel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
95 מתוך 100

Katia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיטל מהמלצה אחרי הרבה שיחות טלפון, בשלב מסויים החלטתי שאני רוצה מאפרת שהיא מסרקת או מסרקת שהיא מאפרת, וזו בדיוק מיטל – והרבה מעבר! משיחת הטלפון הראשונה ידעתי שאני בידיים טובות, למרות שלא היו כמעט המלצות ברשת. אחרי איפור הניסיון הייתי סמוכה ובטוחה שזו אחת הבחירות הטובות שקיבלתי וכך היה. מיטל הגיעה ב-8:00 לארגן אותי ואת שתי המלוות שלי, המלוות יצאו מרוצות ויפיפיות ואני זכיתי בלוק שתיארתי לעצמי והרבה מעבר (מי חשב שאלך עם התוספות והאיפור עיניים עוד יומיים וזה יראה כאילו יצאתי עכשיו מהסטודיו)! הרגשתי נסיכה ממש, מיטל איפרה גם את סבתא שלי אחרי שיצאנו לצילומים ונשארה לטאצ'-אפים ושינוי תסרוקת – רעיון גאוני לאסוף דווקא לפני החופה (פיזרתי בהמשך במהלך הריקודים ממש בקלות). אלופה! אין ספק שאני מחכה לאירוע נוסף להגיע אליה.
הצג עוד

Lina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטלי היא בחורה כזאת מקסימה ומדהימה! היא הייתה בעניינים מהיום הראשון שדיברתי איתה. היא כל כך אדיבה, סבלנית, רגועה ושלווה וככה ליוותה אותי ואת המלווה שלי כל היום מהבוקר! היא יודעת להתאים תסרוקת ואיפור לכל אחת! היא נתנה יחס אישי ומקצועי כאחד! היא הייתה איתנו מהבוקר ועד השנייה האחרונה לפני החופה! היא הגיעה לסלון כלות מוקדם בבוקר בשביל לעשות לנו תסרוקות ולאפר אותנו ועשתה את זה מה זה בכיף! היא הייתה כל כך רגועה במהלך היום שרק בזכותה יכולתי בעצמי להיות רגועה. היא הגיעה מאוחר יותר לאולם וסידרה לנו את התסרוקות והאיפור ואפילו עזרה לאחת מהחברות שלי עם התסרוקת שלה! היא ליוותה אותי ביציאה מחדר חתן/כלה לכיוון החופה ועזרה לי אפילו לסדר את השמלה! אם זו לא מקצועיות, מה כן? ממליצה בחום לכל אחת לגשת אליה ולדבר איתה כי בחורה כזאת שווה הרבה יותר מזהב!
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בשישי צהריים ואני חייבת לציין שמיטל התותחית התייצבה אצלי כבר ב5:20 בבוקר! הכל כדי שאהיה מוכנה בזמן לצילומים! מיטל כל כך אדיבה ומתוקה! היא ענתה לי לשאלות לאורך כל תהליך הבחירה! באיפור ניסיון ישבנו שעתיים בערך עד שהחלטתי על המראה שרציתי.. ביום עצמו היא הגיעה עם מלא אנרגיות ועשתה לי בדיוק את האיפור והשיער שחלמתי עליהם!! ייצא מושלם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up