כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

fix.events

fix.events

עיצוב אירועים
כתובת:ישראל
טלפון:036889966
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Erez   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חברת ההושבה ואישורי ההגעה שלנו- wisely events אחת מההחלטות הטובות ביותר שעשינו! חסכו לנו ים מנות! ארגנו את האולם בצורה מקצועית הליווי והיחס האישי אין דברים כאלה! מושיקו והצוות שלו קשובים, רציניים זמינים בכל שעה והכי חשוב מדויקים בטירוף. עמדת הכניסה לאולם שלהם מושקעת ומערכת האסמסים פשוטה לתפעול ומקצועית. מושיקו דאג לספור כמה פעמים את היושבים באולם. כל מילה שמושיקו אמר קרתה במציאות. השירות והמחיר שווים את זה ובגדול. עם כל הידע שיש למושיקו ולצוות אף אחד לא יכול לעבוד עליכם. תעשו טובה לעצמכם ותיקחו את השירות שלהם.
הצג עוד

אביה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
השם השני של מושיקו זה "מקצועיות", אדם שיודע את העבודה שלו ויתרה מכך הוא יכיר את האירוע והמוזמנים שלכם יותר ממה שאתם מכירים. אם אתם מחפשים חברה שתעשה לכם אישורי הגעה תוך בדיקה מעמיקה ומדויקת ביותר, אז אתם במקום הנכון. בנוסף לכך, אנחנו ממליצים בחום לקחת את מושיקו לניהול ההושבה באירוע, בזכותו היה לנו שקט, כולם ישבו במקומם ללא שום בעיה. הדבר האחרון והכי חשוב זה האוזן הקשבת שלו, כל בעיה, שאלה, מענה וטענה הוא תמיד היה זמין ונתן תשובה מלאה ומספקת. ותאמינו לי היינו מציקים לו כל דקה. ממליצים בחום עליהם. מושיקו ואביה לוי
הצג עוד

Assaf   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב, וואוו! מאיפה בכלל להתחיל? כבר מהשיחה הראשונה עם מושיקו המקסים ידענו שאנחנו רוצים איתנו את החבר'ה האלה בכל שלב של החתונה - מהתכנון הראשוני ורשימות המוזמנים, דרך השיחות עד השעות הקטנות של הלילה בימים שלפני החתונה ועד לאירוע עצמו ולסדר המופתי בנושא הישיבה. wisely-events הם פשוט מקצוענים, בכל שלב ובכל פרמטר הם עושים את הדברים בצורה הטובה ביותר, לא מפספסים שום פרט, לא מעגלים שום פינה, תמיד זמינים, נחמדים ואדיבים, מתמסרים כולם למען האירוע שלכם. מושיקו הנהדר היה שם תמיד בשבילנו והתנהג כמו אח אמיתי, דרוך ומוכן לפעולה, דואג, אכפתי ונכון תמיד להושיט כתף ולתת עזרה. מרגיע, מסודר, מנוסה, ללא ספק האדם שאתם רוצים לצדכם בארגון החתונה. מושיקו נתן לנו תחושה אמיתית שהוא כל כולו בשבילנו, מקדיש את כל זמנו עבורנו, נכון תמיד לדאוג לכל מה שנצטרך ולנצח בגדול על האירוע החשוב בחיינו. הכל נעשה ברוגע ובנועם, מתוך רצון אמיתי ללוות אותנו, להדריך אותנו ולתת לנו שקט בכל מה שנוגע למוזמנים, לאישורי ההגעה, לסידורי ההושבה ולהתנהלות מול גן האירועים. תודה ענקית לצוות שעסק במלאכה ובראשם מושיקו הנפלא - חסכתם לנו המון כאבי ראש, טלפונים, הודעות, טרחה וכמובן גם כסף :)
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
צוות מדהים! מושיקו התותח שהרגיע, ליווה ותמיד היה שם לכל שאלה, או חשש בכל שעה! תודה רבה על הכל! אין ספק שבזכותם הכל היה פשוט, מדויק וקל יותר. ממליצה בחום לכל זוג שמתחתן לא לוותר על החברה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up