כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עומר טייאר

עומר טייאר

תקליטנים
טלפון:0528800260
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עומר הכרתי כשהייתי בחתונה של חברים קרובים. כולם כל כך התלהבו מהמוזיקה ומהאווירה בחתונה, ולא הפסיקו לשאול - מי זה הדיג'יי המוכשר הזה? כמה חודשים לאחר מכן, כשאני ובן זוגי התארסנו, לא היה ספק בליבי שעומר יהיה הדיג'יי שלנו גם כן. וההחלטיות הזו השתלמה בסופו של יום - כי גם אני וגם בן הזוג פשוט התאהבנו בעומר.דבר ראשון, עומר בחור ממש נחמד ונעים, וכל מפגש איתו הייתה חוייה ממש כיפית וטובה, גם לי וגם לבן הזוג.דבר שני, כל תהליך העבודה עם עומר, החל מההיכרות ועד ליום החתונה עצמו, היה פשוט מושלם. עומר הוא סופר מוכשר, יש לו הבנה טבעית של מוזיקה, והוא הבין מיד מה הסגנון ושאני ובן זוגי מחפשים למסיבה. כשעבדנו מול עומר על שירי הכניסה לחופה, הוא נתן טיפים מצויינים בנושא וערך את השירים בדיוק כפי שרצינו וביקשנו. ואני לא בדיוק הקלתי עליו בנושא - הטרדתי אותו לפחות 100 פעמים ביום לגבי כל שטות, והוא עבד איתנו בסבלנות ובמקצועיות.דבר שלישי, ואני חושבת שזה באמת אומר הכל: לקראת סוף החתונה, מספר אנשים באו להיפרד ממני. לאחר רבע שעה, ראיתי אותם שוב ולא הבנתי למה הם נפרדו ממני ואז נשארו. שאלתי אותם כמובן - ותשובתם הייתה שהם לא יכלו ללכת כי המוזיקה טובה מידי. בקיצור, אם אתם אוהבים את עצמכם - אתם חייבים לקחת את עומר. תודו לי אח"כ :)בתמונות: עומר עושה קסמים ומרים את החתונה.
הצג עוד

Brit   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לעומר אחרי שהוא תקלט בחתונה של חברים שהיינו בה, אהבנו את המוסיקה והם אהבו אותו - אז זאת הייתה בחירה קלה. ובאמת, היה פשוט מושלם איתו. המוזיקה בחתונה הייתה כיפית ומותאמת לגמרי לטעם שלנו. המפגשים של ההכרות וההכנה היו מצחיקים ונעימים, והרגשנו כמה עומר חושב אותנו בכל דבר. ובין לבין הייתה לו יופי של סבלנות לשירים שלא הפסקנו לשלוח להשראה. אחת ההחלטות הכי מוצלחות שלנו בחתונה הייתה לבחור בעומר 😊
הצג עוד

Barak   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עומר היה ההימור הכי גדול שלי והכי מוצלח שלי. לא הכרנו לפני, פניתי אליו דרך המונדו שעובדים איתו. בפגישה הראשונה אני הייתי סקפטית (כהרגלי) אבל הבן זוג שלי עף עליו. הוא קלט אותנו בשניה.. יש לו חוש לאנשים והוא מבין מה הם אוהבים לשמוע אחרי 2 משפטים. בפגישה השנייה כבר הבנתי עם מי יש לי עסק והוא הבן אדם הכי מקסים בעולם.המסיבה הייתה מטורפת, הוא באמת ואוו. גם הקשיב לנו וגם הרים את המסיבה לרמות אחרות.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחלה גבר. סופר מקצועי. קלט על ההתחלה מה הכיוון שלנו וזרם עליו בצורה מדהימה
הצג עוד

mor   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לעומר הגענו דרך המלצה של חברה.היה לנו חשוב לקחת ספקים שיש לנו איתם כימיה ואחרי פגישה איתו היה לנו ברור שהוא הבחירה שלנוישר קרא אותנו, היה קשוב לרצונות שלנו ונתן את האינפוטים שלוסמכנו עליו ממש בחתונה ולא התערבנו בכלום והרחבה דיברה בעד עצמההיה מהמם!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לעומר דרך המלצה של חבר. מהשיחה הראשונה היה ברור שיש חיבור ושהוא באמת מבין במוזיקה, ובעיקר מבין מה אנחנו מחפשים.עומר לא הרגיש לנו כמו דיג׳יי חתונות קלאסי, אין איזו תבנית שהוא עובד לפיה. לעומר יש תשוקה מדהימה למוזיקה, והוא מבין את התפקיד הענקי שיש לדי ג׳יי באירוע. הוא שאל את כל השאלות הנכונות, התאים וייב לכל חלק באירוע, ואפילו הסתובב בין האורחים כדי להתאים אפילו עוד יותר טוב את החוויה. עומר אדם מדהים והיה פשוט כיף להפגש איתו ולהתכונן לחתונה וכמובן שבאירוע עצמו היה פשוט מעולה!
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחתונה של חברים שבה שמענו את עומר וישר היה לנו ברור שהוא הדיג׳יי הראשון שאנחנו בודקים איתו אם הוא פנוי בתאריך שלנו. מהשיחה הראשונה עומר היה הכי מקסים שיש! בפגישת היכרות הראשונה ישר הבנו שמדובר במקצוען, אכפתי, כזה שיורד לפרטים וחושב על אלמנטים שקשורים בערב שלא חשבנו עליהם בכלל, היה לו חשוב ממש להכיר אותנו כדי להבין מי אנחנו ומה המוסיקה שאנחנו אוהבים. לאורך כל הדרך עומר היה הכי זמין שיש ותמיד באנרגיות מעולות עד לפגישה השניה שבה דייקנו מה שצריך. עומר מסתכל על כל הערב בצורה הוליסטית שמבטיחה חוויה ואכן כך היה! כל שיר היה בול פגיעה ולא היה רגע של רגיעה ברחבה. המוסיקה שמרה את האורחים ברחבה הרבה מעבר למה שציפינו. ומעבר להכל עומר בן אדם זהב! הבחירה הכי טובה שיש!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עומר מקצוען אמיתי עם תשוקה, טעם והבנה פשוט מטורפים במוזיקה. פשוט להתפעל. בכל שלב במהלך האירוע, בין אם בקבלת הפנים, האוכל, החופה או המסיבה, הוא תמיד ידע להתאים את המוזיקה עם ווייב פשוט מושלם. מלבד התקשורת המצוינת איתנו לפני ובמהלך האירוע, הוא תמיד ידע לתקשר עם הקהל ולקרוא את הרחבה. אנשים לא רצו ללכת הביתה מרוב שהוא העיף את כולם באוויר (ובאמת הארכנו את האירוע בלא מעט). הדיג'יי היה מבחינתנו הספק הכי חשוב שנבחר לחתונה שלנו ועומר לגמרי התעלה על הציפיות.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על עומר דרך חבר שאנחנו מאד מאד סומכים עליו. הבקשה שלנו הייתה דיג'י שיכול להחזיק מסיבה (מוסיקת טכנו) אבל שלרגע לא יבוא על חשבון המיינסטרים!! קיבלו כמה המלצות ובכל מישור עומר התעלה על כולם! בעיקרון מיד התאהבנו בו ושמחנו שגם מקצועית הוא דייק את כל מה שרצינו! בעיקרון קצת קשה לקבל החלטה לפני כי לא באמת שומעים, אבל גם הקשבנו למוסיקה שהוא מנגן וגם הוא ישב איתנו ועבר איתנו על סגנונות, מה אוהבים מה פחות. תוך כדי הוא ניגן לנו מוסיקה שהעיפה אותנו וככה לאט לאט (מהר מהר) הוא כבש אותנו. בסוף כולם נהנים בחתונה של עצמם אבל כאשר רואים שערב שלם אנשים לא יורדים מהרחבה וכולם מחמיאים על חתונה שהיא בעצם מסיבה מטורפת, ככה הבנו שאנחנו לא משוחדים והפידבק שלנו הוא אובייקטיבי לחלוטין! אם בחרתם לקחת את עומר, תזמינו אותנו פליז :) נבוא להרים!
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עומר תקלט בחתונה שלנו הייתה מוזיקה ברמה מאוד גבוה עומר יודע לקלוע לקהל בצורה יוצאת דופן וגמיש ונח לעבוד איתו הוא עשה לנו אירוע שמח בטירוף
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up