כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב דורון הלוי חופה מרגשת מאהבה ומותאמת אישית כדת משה וישראל

הרב דורון הלוי חופה מרגשת מאהבה ומותאמת אישית כדת משה וישראל

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723719202
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Emily   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חוויה מאוד חיוביתהמפגש לפני החופה היה מרגש מאודהפגישה מאוד חיברה אותנו לחופה ולחתונה,זה היה רגע ששנינו הרגשנו אורות והתרגשות לקראת החתונה.החופה עצמה גם הייתה כיפית וקלילהכמובן שהרב זרם איתנו לבקשות שלנו כמו להקריא נדרים ולשים טבעת גם לחתן :)
הצג עוד

anastasia   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הלב הרב דורון הלוי הגענו דרך צהר, מהרגע הראשון הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, בפגישה הוא הסביר לנו את מהלך החופה באופן ברור ונעים. החופה עצמה הייתה נעימה, מרגשת, שמחה וקלילה בדיוק כמו שרצינו. הרב דורון היה זמין ומקצועי לאורך כל התהליך. לאחר החתונה האורחים החמיאו לנו על הרב ואמרו כמה שהטקס היה נעים ומתאים לנו (זוג חילוני). האמת שלא יכולנו לבקש יותר(:
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו לרב דורון דרך צהר.אנחנו יכולים להגיד שהמזל שיחק לטובתנו.פגשנו אדם נעים, מסביר פנים, חייכן, סובלני בקיצור מקסים.ישבנו לפגישה מקדימה כמה שבועות לפני החופה, הרב הסביר לנו את תוכן הכתובה, הלך טקס החופה, הקשיב למה שאנחנו רוצים להביא לתוך החופה והשרה בנו הרבה רוגע.חתימת הכתובה וניהול החופה היו יוצאים מן הכלל, הכל היה תפור למידותינו וגם כמה ימים אחרי החתונה אנחנו ממשיכים לקבל מחמאות על כמה נעים היה הרב והטקס שניהל.
הצג עוד

ET   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
חופה בדיוק כמו שביקשנו , קלילה מהירה , אווירה טובה . מהרגע הראשון שדיברנו עם הרב ידענו שהוא זה שיחתן אותנו , באמת אין דברים כאלה . ממליצה בחום !

דביר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
נהננו מאוד מהחוויה עם הרב דורון, הוא היה קשוב, התעניין להכיר אותנו, והיה חשוב לו להתאים אלינו את החופה באופן אישי. החופה עצמה, הייתה מצחיקה, אישית, מרגשת וקצרה בצורה שהייתה מכבדת אבל החזיקה את האורחים.
הצג עוד

יאנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
החופה הייתה בדיוק כפי שדמיינו. הרב היה מדהים וכולם החמיאו לנו על החופה.
הצג עוד

הילה ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבוד הרב דורון זיידי הלוי היקר!רצינו לומר לך תודה!תודה רבה על חופה מרגשת ומוארתתודה שהצלחת להבין את הדברים שחשובים לנו, תודה לך על הנחייה מכל הלב והנשמה- הרגשנו את זה!בזכותך זכינו לקיים חופה מקודשת מבורכת ומרגשתמעריכים מאוד הילה ונדב🙏🏽❤️
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצים בחום, אין אחד שלא אמר משהו טוב על החופה. עלה על כל הציפיות ❤️

ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בימינו רבים מדברים על החשיבות במוזיקה מקפיצה, אוכל מדושן ואלכוהול משובח בכל הנוגע לתכנון חתונה. יחד עם זאת, מעטים מדברים על לב האירוע- החופה. כאן נכנס לסיפור הרב דורון הלוי שליט"א.זכינו אני ואשתי לחופה מהסרטים. לא מלאה בדיבורים מיותרים אלא מתמקדת בעיקר באופן קליל, ומעל הכל נותנת כבוד למסורת היהודית.הרב דורון הלוי הוא מומחה בעריכת חופות וכלל האורחים בחתונתינו, הן חילונים והן דתיים, נהנו לשמוע את קולו הערב בעודו מברך אותנו.בקיצור, עשו לעצמכם טובה, את החתונה הקרובה תנו לרב דורון לנהל. צלצלו אל הרב (לא בשבת😆) כדי לזכות בחופה מיוחדת וייחודית
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדורון דרך צהר. כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו מוקסמים ממנו. הוא רגיש, נעים, סבלני וחכם. היה לנו תענוג לדבר איתו, ולקבל ממנו את כל המידע הדרוש. הוא הנחה אותנו לקראת החופה בסבלנות אין קץ. החופה עצמה הייתה מושלמת - מרגשת אף קלילה, ולא ארוכה מדי. היה פשוט נהדר. תודה רבה על הכל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up