כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Magnetman - צילום ומגנטים לאירועים.

Magnetman - צילום ומגנטים לאירועים.

מגנטים
טלפון:0525909229
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו! איכות מדהימה!! מחיר מעולה ושירות מעבר למצופה! צלמים ממש ממש טובים!! תודה רבה ממליצים בחום!
הצג עוד

ישי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שירות ואיכות צילום מעולים תודה רבה!! שנפגש רק בשמחות :) ישי ויעל
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ואישתי חפשנו במשך שלושה חודשים אחר צלם מגנטים שיהיה לטעמינו. הגענו לשמוליק דרך המלצת חבר בפייסבוק דפדפו אצלו בדף ואהבנו מאוד. יצרנו איתו קשר ושמוליק נתן מענה והמון אינפורמציה הוא היה מאוד ישיר והסביר לנו כל פרט שהיה לנו חשוב ערכנו איתו יחד את המסגרת בקונספט שרצינו יצא פרפקט. האוירה מתחילת האירוע הייתה מעולה המגנטים היו מאוד מוצלחים! וזו בהחלט בחירה מעולה עבורנו.
הצג עוד

Hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בדרכ אני לא כותבת פוסטים או המלצות אך הפעם אני חייבת! לא רק בגלל התגובות הסופר חיוביות שקיבלנו אלא השירות המצוין והמקצועיות הבלתי מתפשרת של שמוליק! הבחור הוא באמת צלם אלוף! התמונות ברמה של צלם ראשי לכל דבר! תמונות מעניינות מזוויות שלא תיארנו שיכול לקבל במגנט. טיב המגנט נהדר והכל היה באמת יוצא מגדר הרגיל. כמות המגנטים באירוע הייתה ענקית וכך גם המגנטים שקיבלנו בסוף האירוע. ולכן אנחנו רוצים להודות מקרב לב!!
הצג עוד

Jenny   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הטובות שלנו לחתונה בהחלט. ברגע האחרון החלטנו להוסיף את אטרקצית המגנטים ובלי יותר מידי מידע, שיחת טלפון לחברה טובה שמיד המליצה על שמוליק. ההמלצה ללא ספק שיחקה אותה! שמוליק צלם בחסד ונותן שירות מדהים. קיבלנו המון מגנטים בסוף הערב וגם מגנטים גדולים. מה שבאמת ריגש אותנו זה תגובות החברים מספר ימים לאחר האירוע. בחירה נהדרת.
הצג עוד

איליה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את שמוליק הכרנו בחתונה של חברים. כבר באותו אירוע אני ובן זוגי ראינו שמדובר בצלם אדיב ונותן שירות נפלא. המגנטים שם היו מעולים והחלטנו ללכת על בטוח. באירוע שלנו שמוליק שיחק אותה בענק. כמות המגנטים הייתה גדולה, האיכות של המגנטים מעולה והיו הרבה תמונות מרגשות. קיבלנו הרבה מחמאות ממשפחה וחברים ואין כיף מזה.
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על מגנטמן מקרוב משפחה וזה אכן השתלם. מההתכתבות הראשונית הבנו שמדובר באיש מקצוע והשירות היה מדהים. שמוליק קיבל אותנו בתחילת הערב לצילומי משפחה קלילים והתמונות היו ברמה מאוד גבוהה. האנרגיות ברחבת הריקודים הייתה בשמיים. המגנטים יצאו במהירות והלוח תמיד היה מלא. תודה רבה ❤
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ללא ספק אחת הבחירות הטובות שלנו לחתונה! המגנטים באיכות מדהימה וכל תמונה מרגשת. כמות המגנטים הייתה גדולה והאורחים לא הפסיקו להחמיא גם לאחר האירוע. החיבור מההתחלה היה מושלם, ללא ספק שניפגש בעתיד.
הצג עוד

יעקב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגענו לשמוליק דרך זוג חברים שהמליצו עליו בחום.. הגענו לאולם והצוות המדהים כבר חיכה לנו עם המון חיוכים. הצוות תמיד נכח ברחבת הריקודים ויצאו מגנטים בכמות גדולה, גם האורחים נתנו המון פידבקים חיוביים, מהרגע הראשון היה ניתן להבחין באיכות המגנט המשולם ובתפיסת רגעים מיוחדים ולא רק צילום מגנט סטנדרטי. בסוף האירוע קיבלנו מעטפה עם כמות גדולה של מגנטים ומספר יפה של מגנטים גדולים. אז כמו חברי גם אני מאוד ממליץ על הצוות המדהים של מגנטמן השירות האיכות והאמינות היו מדהימים!!! תודה רבה ובטוח שנפגש בעתיד לעוד אירועים!!
הצג עוד

שושי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שמוליק המדהים! אדם מקצועי מאוד וצלם מוכשר, איכות המגנטים ברמה מאוד גבוהה, התמונות חדות, איכותיות ויפות, הן בחופה והן על הרחבה. התמונות מוארות מאוד והצילומים מושקעים ואומנותיים. לאחר קבלת התמונות הבנו כמה זה חשוב להביא צלם מגנטים שמעבר לזה שהוא מצלם את האורחים הוא מצלם גם הרבה מעבר ותופס רגעים מיוחדים של הזוג והמשפחה מכל שלב באירוע. הוא בין הספקים הבודדים שלנו שהחלטנו לרשום לו המלצה! אז מומלץ מחום רב!!!! תודה רבה על הכל! אוהבים שושי וחיים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up