כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
vickoo אירוע בקונספט פרוע

vickoo אירוע בקונספט פרוע

עיצוב אירועים
טלפון:0508811284
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 6 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
inbalb   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פנינו לויקה לעצב לנו את הארוע אחרי שהמליצו וראינו עבודות שלה בפייסבוק. מיד הבנו שמדובר ב"משהו אחר", מגניב, יצירתי, צבעוני ושמח. הגדרנו תקציב ופנינו אליה והיא ידעה לתת מענה בהתאם לתקציב האפשרי מבחינתנו.6בהתאם לקונספט שבחרנו...הבינה בדיוק את מה ש"עובר לנו בראש".... וכך יצאנו לדרך...נפגשנו באולם והבנו מהן האפשרויות הקיימות . ויקה היתה זמינה כל הזמן לשאלות רצונות ורעיונות נוספים ונתנה הרגשה של בטחון שהכל יהיה...ויהיה מושלם!!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לויקה ולנו היה חיבור מידי. היינו באותו הראש, וגם כשלא הסתדרנו עם התקציב בהתחלה היא היתה מקסימה וקשובה אלינו לחלוטין. בסופו של דבר כימיה זה דבר חשוב, וויקה פשוט הבינה מה אנחנו רוצות. היא שלבה בין כול הDIY לעיצוב החמניות שביקשנו, ועמדת השזירה שלה משכה המון תשומת לב והיתה ה-דבר. ויקה העלתה את הקונספט הגיקי של החתונה שלנו לרמה הבאה ואנחנו מודים לה על כול עלה כותרת וכול בקבוק זכוכית.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ויקה אני מאוהבבבבהתתתתת הכל יצא מושלם! היו לי כל כך הרבה חששות סביב העיצוב ואת היית הבחירה המושלמת! ליווי צמוד מתחילת התהליך ועד סופו, מריכוז כל השיגעונות שלי, היחס החם והסבלני, הראש הפתוח וחשיבה מחוץ לקופסא לגמרי! הצלחת להגשים את החלום הצבעוני והפרוע שלנו, הצלחת להוציא לפועל את כל הרעיונות הפרועים וכל יציאה שלי לקחת על עצמך כאתגר וביצעת אותו על הצד הטוב ביותר
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא היה ספק בכלל שכשיהיה אירוע משמח נפנה לויקה לעיצוב. בשיחת טלפון הראשונה לא הייתי צריכה להסביר כדי שהיא ישר תקלע בדיוק לטעם שלי. וכך גם היה באירוע, חגגנו בריתה והבחירה בויקה הייתה מושלמת. האולם היה נראה מקורי,מיוחד וכזה שלא רואים בשום מקום אחר.
הצג עוד

gilakerman   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב... אנחנו פשוטים לא יודעים איך להודות לויקה היקרה על כל העיצוב והעזרה בהפקת האירוע המושלם שלנו. מהרגע הראשון החיבור עם ויקה היה מושלם, קלעה בדיוק לראש שלנו. עם רעיונות נדירים! ליוותה אותנו לאורך כל הדרך ובכל שעה ובכל שאלה. פשוט אין לתאר את כל האהבה שרכשנו אליה בתהליך ובכל השיחות והפגישות. באופן אישי, בסוף האירוע מצאנו את עצמנו עם דמעות בעיניים. באמת. לא קלישאה. בקיצור: ״מומלץ״ זו מילה קטנה. אם אתם מתחתנים ורוצים אירוע מדהים. ויקה זו הכתובת היחידה מבחינתו.
הצג עוד

ira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ויקה מהממת 😚מיוחדת ומוכשרת כל פעם מחדש! תודה על העיצוב המהמם לחתונה שלנו, בידיוק מה שהיה חסר זה טאצ׳ תודה על ההכוונה ועזרה אין סופית שהביא לאירוע באווירה שדימיינו🥳 הכל היה יפה ומיוחד מקבלת הפנים המהממת , שולחנות בר ועד הפרטים הכי קטנים שעשו לנו שמח בעין ובלב ❤️ הזר היפייפה והצמידי למלוות ..אז עם מיליון מחמאות שקיבלנו אי אפשר להתכווח , תודה ענקית כמובן לחנן על התאורה והעזרה 🙏🏼🙏🏼
הצג עוד

lizlevitas6   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ויקה מהממת!! הספקית הכי טובה!! הייתה מאד קשובה וידעה לפתח את הרעיונות שלי ולהוסיף לעיצוב את הקסם שלה! מאדשמחה שבחרתי בה!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ויקה הייתה מדהימה! הגיעה בול בזמן כדי לקשט את הרכב ולהביא את הזר - שהיה יותר יפה ממה שציפיתי! עמדת שזירת הפרחים הייתה מהממת! האורחים התלהבו ובלי שידענו מהפרחים שנותרו האורחים קיבלו גם זרים לשבת. בקיצור, בחירה מצוינת!
הצג עוד

Jenny   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואווווווו!!!!! ויקה אשת מקצוע פשוט נהדרת, פניתי אליה פחות מחודש לפני החתונה שלי (עם חגים באמצע) והיא ידעה לתרגם בצורה מדוייקת את גיבוב הרעיונות שלי לכדי קונספט אחיד ומשוגע. כל העיצוב היה בול במקום ובטוב טעם ובנוסף ויקה תפעלה עמדת שזירה רעננה וכיפית. העבודה מולה הייתה מעוררת השראה ומאוד נעימה ובמחיר הוגן בהחלט! תודה רבה ויקה ❤
הצג עוד

Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ויקה, את פשוט מושלמת! באתי אלייך רק חודשיים לפני החתונה שלי, אחרי חודשים שהייתי בטוחה שאצטרך לעשות כל העיצוב לבד, ופשוט הבנת אותי! הבנת מה רציתי ולא התווכחת איתי כמו מעצבות אחרות ולא הגבלת אותי רק עידדת אותי ותמכת בריעונות שלי ושלאט הפכו לרעיונות שלנו! את בן אדם ומעצבת מקסימה !! השקעת בחתונה שלי והכי באת לקראתי עם המחיר שלך ! את בן אדם הוגן ויפה בפנים ובחוץ!! תודה רבה שעזרת לי להפוך את החלום למציאות ! אוהבת אותך (המון) איילה טבק -דר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up