כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סטרק ניהול וארגון אירועים

סטרק ניהול וארגון אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0548389919
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גבי ושירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עמרי התותח הגיע אלינו הביתה לפגישה ולסגור את כל התכנונים בדיוק איך שאנחנו רוצים שהארוע יתנהל לאחר מכן דיבר עם מנהלי האולם וכל הספקים שאנחנו נהיה בראש רגוע בעיסוקים שלנו. עכשיו שלא נדבר על הארוע שהכל התקיים בזמן אפילו האורחים לא מפסיקים להתקשר אלי ולהגיד לי שעומרי לא הפסיק לתת שם עבודה אפילו אני ראיתי את זה הייתי בלחץ לקראת סוף הארוע לשלם לספקים והוא ראה אותי יוצא מהאולם לחוץ שאל מה קרה אמרתי לו אני רוצה לסגור את עניין הספקים עמרי האלוף ענה לי בחיוך גבי אחשלי סידרתי הכל הספקים שצריכים ללכת כבר קיבלו עכשיו את הכל תמשיך לחייך ולך תמשיך לרקוד אני לא ימשיך לפרגן לו כי זה לא יגמר אני רק יגיד שבלעדיו החופה לא הייתה מתחילה בזמן בלעדיו כל הארוע לא היה מתנהל כמו שתכננו עמרי היקר אני שמח על ההחלטה שלנו לקחת אותך לא מצטער לרגע!!!!! והמחיר ששילמנו לעומת העבודה שהוא נתן פשוט בדיחה המלצה שלי לכו על עמרי בלי לחשוב פעמיים מעריך את העבודה שלך מאוד עמרי תודה רבה על הכל ימלך!!!!!!!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החלטנו בשלב יחסית מאוחר לנסות למצוא מנהל לאירוע, והגענו דרך המלצה לעומרי, ואיזה מזל שהגענו אליו!! היה רציני ונעים ומקצועי מהרגע הראשון, והיה זמין אלינו לכל דבר לפני האירוע (גם כשהיינו היסטריים) ביום האירוע עומרי אפשר לנו פשוט להנות בלי לדאוג לשום דבר לוגיסטי במהלך היום ובזמן האירוע. כל דבר שביקשנו ממנו לעשות/לוודא בוצע על הצד הטוב ביותר ועם חיוך ופרגון. כמובן שזה היה מהרגע הראשון ועד אחרון האורחים וכל דבר קטן שהיה צריך לדאוג לו בזמן שאתה שיכור ודעתך מוסחת מדי כולל דברים קריטיים שצריך לנהל מול האולם וספקים בסוף הערב. באמת אחת הבחירות הכי מוצלחות שעשינו ואנחנו ממליצים בחום ובאהבה לעבוד איתו, זה ישנה ב180 מעלות את היום שלכם!
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כאחד שעובד בכל ערב עם מפיקים שונים ידעתי שלחתונה שלי אני חייב מפיק שיתן לי שקט וביטחון. מהשניה הראשונה ידעתי שאצלנו זה רק עומרי!! מההתחלה ידענו שאנחנו מדברים עם מישהו שמסתכל עלינו בגובה העיניים, עם חיוך גדול, מפיק שפשוט מבין אותנו מצד אחד ומצד שני יכול לדאוג לכל הדברים הקטנים שהיו לנו כל כך חשובים. עומרי נתן לנו כל כך הרבה טיפים חשובים והמלצות לפני האירוע ובזמן האירוע הוא פשוט נתן לנו שקט, הרגשנו שאנחנו לא צריכים להתעסק בכלום אלא פשוט להנות! עומרי ניצח על כל האירוע בלי להעסיק אותנו בכלום! פשוט תודה לך על הכל❤🙏
הצג עוד

Tzvia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קשה לתאר במלים כמה אסירי תודה אנו לעמרי על השירות המסור והנלהב שהעניק לנו. הוא עשה הכל, פשוט הכל, כדי לתרגם את משאלותינו לשפת המציאות ולספק לנו חוויה כיפית ומשוחררת מלחצים מיותרים. מדובר במנהל אירוע משכמו ומילה : מנוסה, יעיל, אחראי, יצירתי, קשוב, רב תושייה ובעיקר אכפתי מאד. לאור כל מה שעשה עבורינו - שהיה פשוט מעל ומעבר לציפיותינו - אנחנו רואים בו היום גם חבר אמיתי. מומלץ בחום!
הצג עוד

דינה ודור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחראי מקצועי מלא מוטיבציה באמת אלוף
הצג עוד

hpbrada   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
Omri helped us to plan our wedding as we were getting married in Israel in May 2019 but live in London. We were a bit worried about planning a wedding in Israel from abroad, but working with Omri made everything so much easier for us. He had suggestion for all suppliers we wanted and always gave us a few options, as well as contacting, liaising with and booking suppliers we had found ourselves. From the moment we decided the suppliers we were going to choose Omri did all of the work for us, from negotiating great prices to organising logistics between them and the venue. Omri was always available to speak despite the time difference and we knew we could count on him and that he was on top of all the management of the wedding day. Our wedding day was incredible, everything went smoothly, there were no glitches on the day - everything had been thought of and arranged brilliantly - we could not have done it without Omri who coordinated all of this fantastically for us.
הצג עוד

nlavie   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו לא גרים בארץ וקצת חששנו מלארגן חתונה מרחוק אבל למזלינו עמרי היה שם בשביל לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים. לכל מה שרצינו בחתונה לעמרי היו הצעות לספקים והוא תמיד הציע לנו מגוון אופציות ונתן לנו לבחור וגם עזר לנו עם ספקים שאנחנו מצאנו בעצמנו. מהרגע שהחלטנו איזה ספקים אנחנו רוצים עמרי פשוט עשה בשבילנו את כל העבודה- ניהל מו"מ והשיג לנו מחירים מעולים ועשה את כל התיאומים בין הספקים והאולם. עמרי היה זמין מאוד למרות הבדלי השעות ולכל אורך הדרך ידענו שיש לנו על מי לסמוך ויש מי שמנהל בשבילנו את העניינים ואנחנו לא צריכים לדאוג לכלום. עמרי היה הבחירה הכי טובה שעשינו בארגון החתונה.
הצג עוד

נעמה וגדי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
היה נעים לעבוד עם עומרי, הוא עשה עבודה טובה. הוא ניהל את החופה שלנו שהתקיימה בטבע בצורה חלקה וללא תקלות.
הצג עוד

הילה ומושיקו   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עומרי היקר, רצינו להודות לך על השירות הנפלא ביום הכל כך חשוב לנו ! אין ספק שהעזרה שלך הורידה המון לחץ מאיתנו. קיבלנו המון מחמאות על האירוע ואין ספק שהאורחים נהנו. תודה על ההקשבה, התכנון עד הפרט הכי קטן והכי חשוב על אירוע מושלם ! מומלץ מכל הלב !
הצג עוד

מרב ונמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
בחרנו להתחתן בהפקה עצמאית ועל כן הייתה הרבה עבודה :) עמרי עזר לנו בכל תהליך ההכנות לחתונה. היה קשוב לרצוננו. עזר בהשגת הציוד והשכרת הצוות. היה מלא מוטיבציה, רעיונות ונתן לנו תחושה שיש על מי לסמוך ואכן ככך היה. ממליצים עליו בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up