לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
100 מתוך 100
תודה רבה על שירות אישורי הגעה וסידורי הושבה מעולים.נמליץ בחום
55 מתוך 100
לקחנו מדיגיטל פיק חבילה של אישורי הגעה, הושבה וניהול אלכוהול. כבר עתה יצויין שחוות דעת זו אינה מתייחסת לאישורי ההגעה. בתחום זה הם היו בסדר גמור וקיבלנו תמורה לתשלום. בכל התחום של ניהול הושבה ואלכוהול הצטערנו על כל רגע שנעזרנו בשירותיהם. לעניין ההושבה, אכן הגיעה דיילת ומנהל הושבה לאולם ונשלחה הודעת אס אם אס לאנשים היכן הם יושבים. אולם, התפקוד היה לקוי ביותר. בהושבה עצמה ה״מנהל הושבה״ לא עשה יותר מידי וגם לא פתר סיטואציה בה אורח מסוים החליט להתיישב בשולחן לא לו. במקום להקימו לשולחן הרצוי, הוא העביר זוג לשולחן אחר והם נאלצו לשבת עם משפחה שהם בסכסוך איתה. המנהל לא חשב לפנות להורים כדי לוודא שזה בסדר. לאחר הארוע המעקב והרשומות שקיבלנו היו לוקים מאוד בחסר. אנשים שבוודאות היו (דוגמת אחד המלווים) נרשם כלא היה והיה פער של *מעל* 50 !! אורחים שהיו בפועל וברשימות שלהם לא. בסוף האירוע כששאלנו לכמות אנשים שהייתה, הנציגה שלפה מספר הזוי שגרם לנו למפח נפש רב. היינו בטוחים שלא עמדנו במספר המוזמנים וזה בא לידי ביטוי בטיפים שניתנו לאחר מכן. באופן מפתיע, מזל שמנהל האירוע של האולם היה עם היד על הדופק וקיבלנו באמת את המספר המשקף אל מול השוואה לטבלת המוזמנים. ״מנהל ההושבה״ לרגע לא חשב ליידע את ההורים/ חתן כלה במהלך ההושבה במספר השגוי. למרות שהיה שגוי ההורים יכלו שוב לעבור ולספור את האנשים.לעניין האלכוהול, ביקשנו שבקבוקים מסוימים יפתחו קודם (כאלה שלא יכולנו להחזיר) וזה לא קרה, נשפכה המון שתייה על ארגז האקסל היחיד שלא נפתח, מה שמנע מאיתנו להזדכות עליו, בקבוק שלם מלא שנשאר נעלם וגם על זה הפסדנו כסף. אבל כל זה לא משתווה ליחס של הבעלים. כשהתקשרנו לקבל תשובות, הוא התנהג בצורה הכי לא מקצועית - לא לקח אחריות, הקטין את כל התקלות שלהם, הרים את הטון וגם עקץ ופגע בפן האישי. למרות שאחרי דין ודברים הציע לקנות מאיתנו את האלכוהול שניזוק ואת הבקבוקים שביקשנו שיפתחו קודם וזה לא מעשה, הטעם המר נשאר. מעולם לא ראינו אדם שיש לו עסק ולקוחות שצועק ומתנהג בצורה כזו, לא יודע לקבל ביקורת ואחריות ומקטין את תחושות הלקוח.
100 מתוך 100
תודה על הכל !על הזמינות שלכם והשירות האדיב גם בימים לחוצים אלו :)
20 מתוך 100
הבחירה בדיגיטל פיק נעשתה לאחר הצעה של האולם שבו ערכנו את החתונה.מהרגע הראשון היה קצר בתקשורת עם החברה. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר לאחר שדחינו את החתונה בשל המצב הביטחוני. טרם הדחייה שילמנו את התשלום המלא הנדרש, אך לא נוצר איתנו קשר בכלל לגבי האירוע.לקראת המועד החדש של החתונה, יצרנו קשר עם החברה, שילמנו שוב מקדמה (בשוגג) והחברה אפילו לא טרחה לזהות את הכפילות בתשלום ולהתריע ששולם כבר הסכום המלא.כך שעד היום, גם אחרי האירוע, לא קיבלנו את כל הסכום העודף ששילמנו עבור השירות.בנוגע לאירוע עצמו - נאלצנו לרדוף לא פעם אחר החברה לוודא שההודעות אכן נשלחות על פי הלוז שתואם על ידי החברה, וגם כשזה נעשה - ההודעות נשלחו בשעות הערב ורבים מהמוזמנים טענו שלא קיבלו את ההודעה. הדבר יצר לנו מבוכה גדולה כזוג למול המוזמנים שחלקם קיבלו הזמנה וחלק לא.אם זה לא מספיק, בערב האירוע פגשנו את הדיילת שניהלה את ההושבה והפגשנו אותה עם ההורים מורשי החתימה.פרט לתחילת האירוע, לא שוקף בכלל להורים או לנו כזוג לגבי כמות המוזמנים המדויקת שהגיעו לאירוע.מעבר לעניין הכספי, ראוי שחברה שמנהלת קשר מול זוג שעומד להתחתן, בטח זוג שעבר דחייה של החתונה כמונו, יתנהגו בצורה רגישה הרבה יותר מבדרך כלל ויעניקו לנו את המענה הראוי לאורך כל האירוע.לצערנו החוויה שלנו הייתה גרועה ביותר וההתנהלות הזו הביאה אותנו לעיסוק יתר בסוגיית אישורי ההגעה וההושבה.בדיעבד היינו בוחרים אחרת לגמרי.
20 מתוך 100
הודעות הסמסים והשיחות היו טובות אבל אנחנו בכוונה סגרנו מנהלת הושבה בשביל שלא יהיו תקלות ושכל האורחים ישבו במקומות שלהם .באמצע האירוע אחותי וההורים שלי אומרים לי שאין להם איפה לשבת , אני ניגשת למנהלת ההושבה ושואלת למה האורחים לא יושבים במקומות שלהם והיא אמרה שהאורחים כבר ישבו במקומות אחרים, אני לא יכולתי להישאר לדבר איתה כי כבר זימנו אותנו לריקוד ראשון ובסוף מי שפתר את הבעיה היה מנהל האירוע שהיה מטעם האולם.בנוסף לאחר האירוע , חברות שלי סיפרו שגם להן תפסו את המקום וכשהן ניגשו למנהלת ההושבה היא אמרה להם - לכן היה נעים אם היו מבקשים ממכם לקום ? בסוף חברה שלי ניגשה לבד לזוג וביקשה מהם לעבור .אחרי החתונה התקשרתי לבקש החזר רק על מנהלת ההושבה כי בכל זאת הווידואי ההגעה היו טובים ונאמר שלא ניתן לבצע החזר בלי לשמוע את הצד של המנהלת , שנמצאת כרגע בחו״ל.המנהל הבטיח שיחזור אלי אבל הוא לא חזר וגם כשאני התקשרתי והשארתי להם פניות הוא לא חזר אלי. החתונה הייתה באוקטובר 2022.
סגרנו את החבילה שלהם שכוללת מתנות באשראי, ניהול אירוע, אישורי הגעה וסידורי הושבה.כל אחד ואחד מהפרטים שסגרנו אצלהם היה ברמה מקצועית, הכל היה מסודר ומסונכרן.אני גם רוצה לציין לטובה את הניהול אירוע החיצוני שהיה מקצועי ונתן לנו ראש שקט והמון ביטחון שזה שווה זהב.
חיפשנו תקופה ארוכה מנהלת אירוע שתתאים לנו בול ואני חייבת לומר שהבחירה בספיר הייתה הכי מדוייקת שיש. התהליך המקדים זרם , כל דבר שביקשנו ספיר יש ענתה בחיוב ובחיוך וליוותה אותנו בצורה הכי מקצועית שיש. כשהגענו לאולם הייתה לנו רשימה של משימות וספיר פשוט הייתה תותחיתתת האירוע תיקתק מרזרבות , לסידור אלכוהול , לסידורי הושבה ועד הצייסר והכוס מים לרחבה לחתן והכלה . אנחנו כל כך מרוצים שבחרנו את ספיר להיות חלק מהאירוע המרגש שלנו , ממליצה ברמות !!!!
אנשים מדהימים מקצועים שירות ואמינות ברמה הכי גבוה.ספיר שלוותה אותנו באירוע בחורה מקצועית שלא משאירה מקום לדאגותממליץ בחום צוות שאין כמותו
שירות מקצועי והכרחי !! היו לנו המון פינות לסגור והדיילת התותחית עשתה את זה בלי בעיה . מומלץ מאוד !!!
100 מתוך 100
איןןן מיליםםםשירות מושלם !!!!יחס מושלם !!סידרו לי את האירוע בצורה הכי טובה שישששש