כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DigitalPic - דיגיטל פיק

DigitalPic - דיגיטל פיק

אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
טלפון:0723937748
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
תודה על הכל !על הזמינות שלכם והשירות האדיב גם בימים לחוצים אלו :)
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
20 מתוך 100
הבחירה בדיגיטל פיק נעשתה לאחר הצעה של האולם שבו ערכנו את החתונה.מהרגע הראשון היה קצר בתקשורת עם החברה. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר לאחר שדחינו את החתונה בשל המצב הביטחוני. טרם הדחייה שילמנו את התשלום המלא הנדרש, אך לא נוצר איתנו קשר בכלל לגבי האירוע.לקראת המועד החדש של החתונה, יצרנו קשר עם החברה, שילמנו שוב מקדמה (בשוגג) והחברה אפילו לא טרחה לזהות את הכפילות בתשלום ולהתריע ששולם כבר הסכום המלא.כך שעד היום, גם אחרי האירוע, לא קיבלנו את כל הסכום העודף ששילמנו עבור השירות.בנוגע לאירוע עצמו - נאלצנו לרדוף לא פעם אחר החברה לוודא שההודעות אכן נשלחות על פי הלוז שתואם על ידי החברה, וגם כשזה נעשה - ההודעות נשלחו בשעות הערב ורבים מהמוזמנים טענו שלא קיבלו את ההודעה. הדבר יצר לנו מבוכה גדולה כזוג למול המוזמנים שחלקם קיבלו הזמנה וחלק לא.אם זה לא מספיק, בערב האירוע פגשנו את הדיילת שניהלה את ההושבה והפגשנו אותה עם ההורים מורשי החתימה.פרט לתחילת האירוע, לא שוקף בכלל להורים או לנו כזוג לגבי כמות המוזמנים המדויקת שהגיעו לאירוע.מעבר לעניין הכספי, ראוי שחברה שמנהלת קשר מול זוג שעומד להתחתן, בטח זוג שעבר דחייה של החתונה כמונו, יתנהגו בצורה רגישה הרבה יותר מבדרך כלל ויעניקו לנו את המענה הראוי לאורך כל האירוע.לצערנו החוויה שלנו הייתה גרועה ביותר וההתנהלות הזו הביאה אותנו לעיסוק יתר בסוגיית אישורי ההגעה וההושבה.בדיעבד היינו בוחרים אחרת לגמרי.
הצג עוד

marink211   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
הודעות הסמסים והשיחות היו טובות אבל אנחנו בכוונה סגרנו מנהלת הושבה בשביל שלא יהיו תקלות ושכל האורחים ישבו במקומות שלהם .באמצע האירוע אחותי וההורים שלי אומרים לי שאין להם איפה לשבת , אני ניגשת למנהלת ההושבה ושואלת למה האורחים לא יושבים במקומות שלהם והיא אמרה שהאורחים כבר ישבו במקומות אחרים, אני לא יכולתי להישאר לדבר איתה כי כבר זימנו אותנו לריקוד ראשון ובסוף מי שפתר את הבעיה היה מנהל האירוע שהיה מטעם האולם.בנוסף לאחר האירוע , חברות שלי סיפרו שגם להן תפסו את המקום וכשהן ניגשו למנהלת ההושבה היא אמרה להם - לכן היה נעים אם היו מבקשים ממכם לקום ? בסוף חברה שלי ניגשה לבד לזוג וביקשה מהם לעבור .אחרי החתונה התקשרתי לבקש החזר רק על מנהלת ההושבה כי בכל זאת הווידואי ההגעה היו טובים ונאמר שלא ניתן לבצע החזר בלי לשמוע את הצד של המנהלת , שנמצאת כרגע בחו״ל.המנהל הבטיח שיחזור אלי אבל הוא לא חזר וגם כשאני התקשרתי והשארתי להם פניות הוא לא חזר אלי. החתונה הייתה באוקטובר 2022.
הצג עוד

Dvir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו את החבילה שלהם שכוללת מתנות באשראי, ניהול אירוע, אישורי הגעה וסידורי הושבה.כל אחד ואחד מהפרטים שסגרנו אצלהם היה ברמה מקצועית, הכל היה מסודר ומסונכרן.אני גם רוצה לציין לטובה את הניהול אירוע החיצוני שהיה מקצועי ונתן לנו ראש שקט והמון ביטחון שזה שווה זהב.
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו תקופה ארוכה מנהלת אירוע שתתאים לנו בול ואני חייבת לומר שהבחירה בספיר הייתה הכי מדוייקת שיש. התהליך המקדים זרם , כל דבר שביקשנו ספיר יש ענתה בחיוב ובחיוך וליוותה אותנו בצורה הכי מקצועית שיש. כשהגענו לאולם הייתה לנו רשימה של משימות וספיר פשוט הייתה תותחיתתת האירוע תיקתק מרזרבות , לסידור אלכוהול , לסידורי הושבה ועד הצייסר והכוס מים לרחבה לחתן והכלה . אנחנו כל כך מרוצים שבחרנו את ספיר להיות חלק מהאירוע המרגש שלנו , ממליצה ברמות !!!!
הצג עוד

eyal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנשים מדהימים מקצועים שירות ואמינות ברמה הכי גבוה.ספיר שלוותה אותנו באירוע בחורה מקצועית שלא משאירה מקום לדאגותממליץ בחום צוות שאין כמותו

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שירות מקצועי והכרחי !! היו לנו המון פינות לסגור והדיילת התותחית עשתה את זה בלי בעיה . מומלץ מאוד !!!
הצג עוד

שרה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
איןןן מיליםםםשירות מושלם !!!!יחס מושלם !!סידרו לי את האירוע בצורה הכי טובה שישששש

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לקחנו חבילה של אישןרי הגעה + הושבה + מנהל/ת ארוע ואחראי אלכוהול.השירות משלב האפליקציה העלאת המוזמנים מושלם.כל ההודעות יצאו בזמן כולל הטלפונים.היו לי ספקות לגבי הצורך במנהל/ת ארוע.אבל היום אחרי זה הדבר הכי טוב שעשינו, ספיר ניהלה את הארוע שלנו באופן מושלם!!!! היא פשוט אלופה הכל היה בזמן וכל דבר בלתמ קטן היא דאגה לטפל.היא פשוט הייתה בכל מקום זה מדהיםממליץ עליה בחום
הצג עוד

Yossi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מושלם!!! אין מילים, שווה להשקיע זמינים בכל עת, שירות מעולה, אתר ידידותי זמין ונוח. אין ספק שחסכנו הרבה זמן, כסף וכאב ראש. זיו היה מושלם והרגשנו שתמיד יש עם מי לדבר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up