כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
דורי אהרון - צילום

דורי אהרון - צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723953846
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
simona   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה של המשפחה שדורי צילם, וכשחיפשנו צלם, לא היה לנו ספק במי לבחור. דורי והצוות שלו מקצוענים אמיתיים. דאגו לתעד את הרגעים המרגשים של היום המיוחד שלנו. ליצור אווירה נעימה, מצחיקה ובעיקר מרגיעה ביום כ"כ מרגש.אנחנו ממליצים בחום על דורי, ובטוחים שתבחרו נכון=)
הצג עוד

דונה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הספק שהכי פחדתי לסגור היה הצלם, שנינו מאוד לא אוהבים להצטלם ואפילו מובכים מכל הסיטואציה. לדורי הגענו דרך חברים שהמליצו עליו בלי סוף אחרי שהוא כבר הספיק לצלם בחתונות של כל החבורה שלהם.מעבר לזה שהתמונות יצאו וואו, ובאיכות הכי טובה שיש דורי דאג להרים להצחיק ולהקליל את האווירה מהרגע שהוא הגיע. נהנינו ממש מהצילומים שהכי פחדנו שלא יזרמו לנו, התמונות שקיבלנו מדהימות וגם הסרטון היילייט מרגש ברמות!! מחכים כבר בקוצר רוח לראות את הסרט המלא😍דורי תודה ענקית שהיית חלק בלתי נפרד מהיום שלנו❤️
הצג עוד

Nitzane   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
דורי הוא איש מקסים (חשוב מאוד!) וצלם מקצועי מאוד. היה זמין לכל השאלות בנושא הצילומים לפני החתונה. ביום עצמו הגיע עם צוות וידאו וצלם נוסף מקסימים ומצחיקים. הרגשנו מבוכה קלה בתחילת הצילומים שמהר מאוד התפוגגה בעזרת הזרימה והנעימות של הצוות. התמונות יצאו מדהימות ואנחנו מאוד מרוצים.
הצג עוד

moran   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל דורי הגעתי אחרי חיפושים רבים, ואחרי שבמקרה שוטטתי באתר שלו וראיתי שהוא צילם את חברה שלי וקיבלתי ממנה המלצה חמה.איך שדיברתי איתו ידעתי שהגעתי למקום הנכוןסגרנו סטילס, וידיאו ואלבומיםבסוף כל התוכניות השתנו בגלל מלחמת חרבות ברזלאבל דורי דאג לתת לנו את המענה הכי טוב שיש לסיטואציה ולהתאים את הכל לשינויים שעשינו באירוע שלנו התמונות יצאו מושלמות 😍
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
בתור כלה לחוצה, לא רגועה, חולת שליטה, מהרגע שדורי הגיע להתארגנות, הרגשתי שאני יכולה להירגע, ברגע שנכנסתי למצב לחץ, דורי היה שם כדי להחזיר לי את האוויר לריאות ולדאוג שאשחרר ושהכל יהיה טוב! התמונות יצאו מושלמות וכל תהליך בחירת התמונות לאלבום היה ברור וקל עם הוראות מדויקות שבזכות זה הצלחנו לייצר אלבום במהירות בלי להסתבך! תודה דורי🫶🏼
הצג עוד

yaakov   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אני ואשתי התחתנו ב 22.6.23 וקיבלנו המלצה חמה על דורי.מהרגע הראשון שפגשנו את דורי ישר ידענו שאנחנו רוצים אותו. דורי משדר לך מהשנייה הראשונה שאתה פוגש אותו מקצועיות חסרת פשרות ואנושיות מדהימה.לאורך כל ההכנות לחתונה דורי תמיד היה זמין ונתן עצות סופר מועילות.במהלך היום של האירוע דורי נתן לנו תחושה של רוגע ושלווה שזה הדבר הכי חשוב ביום הזה ומצד שני הוא ידע לעמוד בלו"ז באופן מדוייק וגרם לי ולאשתי להרגיש הכי בנוח מול המצלמה.גם לאחר האירוע דורי לא עזב אותנו והוא עזר והנחה אותנו בכל הבחירות של האלבומים והקליפים ולבסוף קיבלנו תוצאה פשוט מדהימה וסופר מקצועיות אנחנו ממש שמחים שבחרנו בדורי וממליצים גם לכם.
הצג עוד

sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את דורי שצילם את חברה שלי בחתונה. ישר ידעתי שהוא יצלם גם אצלי! אווירה כיפית, מצחיקה, קלילהדורי והצוות שלו הכי מכילים ונעימים שפגשתי. תמיד זמין לכל השאלות והחפירות ותמיד מקבל באהבה כל שאלה/בקשה וכמובן התוצאה הסופית וואו ושווה כל שקל! המלצה חמה 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
הצג עוד

מירי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
דורי והצוות המדהים שלו הגיעו בבוקר החתונה,וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. צוות מקצועי, מיומן, שמו לב לפרטים הקטנים תפסו את הרגעים המרגשים והספונטניים. תפעלו את האירוע ביד רמה, הייתה אנרגיה מדהימה, דאגו להרגיע אותנו, לחבק ולהצחיק לאורך היום המטורף הזה, שמו דגש על האנשים החשובים בחיינו.ללא ספק היינו עושים את הבחירה הזו שוב ושוב.התמונות מדברות בעד עצמן.
הצג עוד

ליאת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
לדורי הגענו דרך האתר והגענו לפגישת היכרות ותיאום ציפיות אצלו בבית. האווירה והאנרגיות שהעביר לנו היו טובים (וגם הועברו ביום האירוע) וכתוצאה מכך גם סגרנו מול דורי את החתונה. ובהחלט שווה! דורי הגיע יחד עם הצלם וידאו יוסי ליום החתונה והם היו שם בשבילנו לאורך כל היום- להצחיק, להינות ולתת את התמונות הטובות ביותר!
הצג עוד

anaelle   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפוש ארוך והמלצות רבות, התמזל מזלנו למצוא את דורי. הוא לא רק הפגין מקצועיות מרבית אלא גם שידר חום ואדיבות שמיד הרגיעו אותנו במהלך כל התהליך.לדורי יש כישרון אמיתי לצלם תמונות אותנטיות הוא ללא ספק אמן, אלבום החתונה שלנו והקליפים מרגישים כמו יצירת אמנות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up