כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
ג'ול - Jul
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורית ואורן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה לי חוויה מעולה עם ג'ול המקסימה. נתקלתי בתמונה של שמלה שלה הרבה לפני שהחלטנו להתחתן, ואיזה מזל! יש לה חנות מקסימה בשוק הפשפשים, התפירה אישית, היחס נהדר, התוצאה כל כך משמחת וגם המחיר ממש טוב. השמלה יצאה ממש בסגנון שאני אוהבת, ג'ול הייתה קשובה לבקשות ואני מאוד מרוצה מהתוצאה
הצג עוד

אנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לג'ול כאשר חיפשתי שמלת כלה מיוחדת ויפה שלא תעלה הון תועפות. ותאמת שהיה לי מזל גדול. ג'ול היא אישה מיוחדת במינה וכך גם הסטודיו שלה.מדובר באישה יצירתית שכל פריט אצלה נעשה בטוב טעם ובסטנדרט מאוד גבוה.חוויה מאוד טובה וגם בסוף המראה יצא מהמם וזכה למלא מחמאות.
הצג עוד

livnatmi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אחרי שקניתי שמלה קלאסית לחתונה הבנתי שזה פשוט לא אני. הלכתי לג׳ול חודש לפני החתונה ואחרי שמדדתי כמה שמלות היא פשוט הגיעה ושלפה את הבגד המדויק (מחוך וחצאית) וגרמה לי להרגיש פשוט אני. ג׳ול מקסימה ותמיד נעים לפגוש את החיוך שלה בחנות בשוק הפשפשים. ממליצה בחום(:
הצג עוד

מרין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי את אחת השמלות כלה היפות אצל ג'ול. שמלה שהותאמה לי אישית לפי מידה וגם יכולתי לעשות שינויים, שזה היה מעולה. סוף סוף מצאתי שמלה שאני מאוד מתחברת אליה! תודה רבה!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דבר יותר כיף מלקבל שמלה מושלמת ממעצבת מושלמת. ג'ול עצבה לי שמלה שניה לחתונה שהייתה סופר יפה, נוחה וכיפית. בכל תהליך התפירה ג'ול היתה סופר שירותית ועמדה בזמנים שהגדרנו. ממליצה בחום!!

ענבל וליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'ול הייתה הראשונה שהלכתי אליה, ידעתי שאצלה אמצא את מה שאני רוצה וכך היה! היא עיצבה לי שמלה מושלמת, קלילה, קסומה והרגשתי בה כמו פיה! היחס הכי טוב שקיבלתי אי פעם, יחס אישי ואוהב, תשומת לב לפרטים קטנים כמו זוית של שרוול ועובי בד כדי שיהיה לי נוח. פשוט הפכה לי את כל חווית השמלה למהנה!!!!!
הצג עוד

Na'ama   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מדהימה מדהימה מדהימה!!! ג׳ול עיצבה לי את שמלת החתונה המושלמת, היא קלעה בול למה שרציתי ודיימינתי לעצמי. היא ליוותה אותי לאורך כל הדרך מבחירת הסגנון, לבחירת הבדים והיתה ייסודית בטירוף במדידות השמלה ובתפירתה. היה לה חשוב שאהיה מרוצה ושיהיה לי נוח :) אני ממליצה עליה לכל כלה, היא קולעת בול לכל סגנון, וכמובן שיש לה את הטאצ׳ והסגנון המגניבים שלה. ביום החתונה הרגשתי נסיכה אמיתית והתמונות מעידות כמה השמלה היתה יפייפיה.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ג׳ול נסיכה אמיתית, הגעתי אליה מיואשת אחרי שלא מצאתי שמלה שנייה שאני אוהבת והיא בשניה פתראה לי את הבעיה ואמרה שהיא תתפור לי בגד גוף וחצאית כמו שאני חולמת, וכך היה! היא יצרה לי בגד גוף, תיקנה אותו כבקשתי, תפרה לי חצאית טול, וכל זה כשהיא בחודש תשיעי ועדיין הבחורה הכי שמחה ואנרגטית שפגשתי! לגמרי אפשר להגיד שג׳ול הגשימה לי את החלום, הרגשתי בשמלה שלה מדהים ולפי התגובות כנראה שגם נראיתי ככה.
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'ול המדהימה, נותנת יחס אישי ומשפחתי. קיבלתי שירות מעל ומעבר, עם עזרה בבחירת שמלות לאירועים שונים, ועוד קצת אקססוריז. ביקשתי לתקן ולשנות כתפיות לשמלות בנות שנתיים, נעשה תוך כמה דקות בלי שום בעיה. לקוחה שלה שנים, אני מאחלת לכולנו שניתקל בכאלו מעצבים/נותני שירות/אנשים לאורך הדרך. בחרנו שמלה מהממת יחד לטקס חתונה צנוע בדקה התשעים.תוך כמה דקות סידרה עלי את השמלה עד שהתאים בול! אין,אין עליה, ישר כוח!!
הצג עוד

כלה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה מושלם!!! ג׳ול הכינה לי 2 שמלות מהממות והחמיאו לי כל הערב!! האיכות מעולה וגם המחיר... וקיבלתי יחס של נסיכה תודה רבה על הכל ממליצה בחום רב❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up