כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לידור צילום

לידור צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0548097655
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לידור האלוף צילם ותיעד את החתונה והחינה שלנו וזו הבחירה הכי טובה והכי חשובה שעשינו! לידור מוכשר בטירוף, קולט את כל הרגעים באירוע, מצלם את כ-ל האורחים קולט את כל האווירה מכל הזוויות. לידור הקשיב לגמרי לבקשות שלנו, קלט את הסגנון שלנו וזרם איתנו. היה לנו יום צילומים כיפי קליל אמיתי לא מאולץ ומושלם ביחד. רק בשביל האווריה הרגועה הקלילה והכיפית אני ממליצה בחום ועוד עם הכישרון הזה בכלל. תודה ללידור התותח שתיעדת לנו את היום הזה במלא אנרגיות טובות ותמונות אמיתיות, אין מילים שיכולות לתאר את הכשרון שלך!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לידור משרה עליכם ביום החתונה המון נחת, ביטחון, אהבה ורוגע. מצלם תמונות מדהימות אשר "תופסות הרגע" שישאירו זיכרון מתוק מיום מיוחד כזה. ממליצים בהמון חום!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לעבור את יום החתונה עם לידור כצלם הייתה חוויה כל כך טובה! בחור חייכן, מרגיע, לא מתסרט, קשוב לצרכים והחששות של הזוג, כל היום עבר בנחת, צחוקים והרבה אהבה! גם בתהליך של יצירת האלבום לידור היה שם לכל שאלה והתלבטות, היה כל כך סבלני וזה לא מובן מאליו!!
הצג עוד

איתי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
מקצועי ממש כאילו הוא התחתן איתנו ביחד, ממש אכפתי!
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לידור עשה לנו את החלקים הכי מלחיצים של היום ל כיפיים ובלתי נשכחים! מקצוען, יחס חם ושווה כל שקל!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לידור מקצוען! אדיב ואיש מדהים להעביר איתו את חווית החתונה!!!! אין ספק שזאת הבחירה הטובה ביותר שעשינו!!
הצג עוד

נוי ודביר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
התקשרנו, נדלקנו, סגרנו!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לידור ואני מכירים כבר כמה שנים ולא היה לי ספק שהוא יהיה ה-בחירה הנכונה ליום המיוחד שלנו. קודם כל ואולי חשוב מהכל.. מאחורי המצלמה עומד אדם. אדם טוב לב, רגיש, אכפתי, קשוב, מקצועי ומסור. לידור ליווה אותי המון שעות ברוגע, בחיוך ועם בדיחה מידי פעם להקליל את האווירה. הוא אדם מיוחד שאוהב את מה שהוא עושה, לא מתפשר על איכות, מקצועי ומצליח ללכוד את הרגעים הקטנים גדולים. כבר מטעימה ששלח לי קיבלתי מלא תגובות על התמונות המדהימות! והצוות, מקסימים ואדיבים אחד אחד. נוכחים ומתעדים את הרגע מבלי שנרגיש.. אנחנו ממליצים בחום ובאהבה גדולה על לידור. איש יקר ומיוחד, חבר שילווה אותך/אתכם ביום הזה בכיף וברוגע, וישאיר לכם מזכרות מדהימות ומרגשות היום המיוחד שלכם.⁦❣️⁩
הצג עוד

Yoana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מדהימה. לידור הוא צלם מלא תשוקה ומלא באנרגיות טובות! כל הזמן מנסה למצוא את הזווית המשולמת לכל צילום.. הייתי קצת לחוצה והוא הצליח להצחיק אותנו כל הדרך שהוא ליווה אותנו. אנחנו הכי שמחים שבחרנו בו. מחיר הוגן וצלם מאוד מקצועי. ממליצים בחום!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני מפיקת אירועים לחברות.. וכמפיקה חשוב לי לעבוד עם האנשים הכי טובים שיש עבור הלקוחות שלי.. כשהכרתי את לידור בפעם הראשונה פגשתי אדם נעים ובעיקר אמין שהפגין תשוקה אדירה לצילום... מאז הפעם הראשונה אנחנו עובדים יחד יד ביד בכל אירוע ומהסיבות החשובות ביותר.. לידור הוא אדם מוכשר אשר משקיע המון בצילום ובתוצר הסופי של התמונה שתמיד יוצאת מושלםםםם!! דואג לשלוח לשלוח את התמונות רוב כמעט תמיד לפני הזמן שסיכמנו, לידור יודע להשתלב בין הלקוחות באירוע בצורה רגועה ושלווה מבלי שישימו לב ולתפוס את התמונה המרגשת והטובה ביותר, והכי חשוב לידור הוא אדם אמין שתמיד מחייך ונותן תחושה יחודית לכל לקוח ואירוע. אני ממליצה בחום ובאהבה❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up