כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אור בן צור - תכשיטים בעיצוב אישי

אור בן צור - תכשיטים בעיצוב אישי

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:0528754900
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Evelin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
חוויה מאוד נעימה ומלמדת שיוצאים ממנה עם תוצר אפילו יותר טוב ממה שדמיונו.
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זוהי הפעם השניה שאני מזמין אצל אור תכשיט, בפעם הראשונה עוד לא כל כך הכרתי את אור אבל השירות האדיב והמקצועיות שלה גרמו לי להבין שאני בידיים טובות ולכן ידעתי כבר מראש שאת טבעת הנישואין שלי אני ארצה שאור תכין. כמו בתכשיט הראשון גם הטבעת נישואין יצאה בדיוק כמו שרציתי. אז אור היקרה תודה רבה על על השירות המקצועיות והאיכות, יצא אש! (:
הצג עוד

Orly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שמחה שבחרתי באור לעצב לי תכשיטים שיש מאחוריהם סיפור אישי. אור עיצבה לי במקצועיות וסבלנות 3 תכשיטים- טבעת אירוסין, שרשרת, צמיד. הם לא יורדים ממני!!

אלעד ולילוש   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
‏מההתחלה ועד הסוף חווינו שירות נהדר. התהליך היה מאד נעים החל ‏מהעבודת התכנון והעיצוב, ‏דרך הביצוע ועד קבלת התכשיטים כשהיו מרהיבים מיוחדים ושונים מכל דבר אחר שרואים היום בשוק. ‏אם אתם מחפשים משהו מיוחד, אור היא הכתובת שלכם.
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתי אצל אור בסדנה של טבעות זהב , מעבר לזה שהיה מדהים ויצאתנו בדיוק עם מה שרציתי כבר המון המון שנים , גם הזמנתי עגילים מזהב ואור דאגה גם לנקות את הזהב הקודם שהיה ברשותי . קיבלנו גם תוצרים מדהימים וגם טיפים מעולים על איך לשמור על התכשיטים שלנו
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כל כך מרגש להקדיש את עצמך לבן/בת הזוג בטבעת שהכנת לו/לה בעצמך. אור אהובה, תודה שנתת לנו את ההזדמנות ליצור את טבעות הנישואין שלנו בסדנה שלך, לעשות ביחד איתך את הצעד הזה, בדרך לנצח. ואם כבר נצח, אז שיהיה שלך מא' ועד ת'. החל מהפגישה המקדימה בה בחרנו חומרים והתאפסנו על מה הולך להיות, ועד לסוף הסדנה היית קודם כל מקצועית (בסוף אנחנו מסתובבים עם הדבר הזה), קשובה לרצונות שלנו, הרגעת את כל החששות ואפילו תיקנת כשאנחנו עשינו פאדיחות (בעיקר דני כמובן). תודה ענקית מכל הלב על החוויה שעברנו איתך ועל הטבעות המהממות (זר לא ידע שנעשו על ידי חובבנים). אוהבים אותך 3>
הצג עוד

moriku124   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שמחים לפרגן על הסדנא אצל אור :) הצליחה ליצור לנו חוויה כיפית ומקצועית, שהפכה את בן זוגי מהספקן הכי גדול- למתלהב ומתרגש כמו ילד בחנות ממתקים :). שווה, שווה.
הצג עוד

galipad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שנים שבעלי חלם על טבעת נישואין מיוחדת במינה. רק בזכות הכישרון, ההבנה, והסבלנות של אור - יש לו טבעת בדיוק כמו שרצה. עבודה מדויקת ומהירה. פשוט מושלם!!
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אמנם החתונה שלי היתה לפני המון זמן, אבל כבר לפחות 10 שנים אין לי טבעת כי היא אבדה, ומאוד רציתי חדשה. הגענו לאור, חשבנו יחד על צורה וגודל ואז הגיעה המשימה החשובה, למצוא מה לחרוט בפנים. בסוף הוחלט על שורה משיר של לאה גולדברג, בגופן מסויים ועם ניקוד והכל קרה מהר כדי שנוכל לחגוג יום נישואין עם טבעת חדשה.
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאור לעיצוב טבעת אירוסין בלי רעיון ספציפי וכל כך שמחתי לגלות שהיא סופר מקצועית ויצירתית. לאחר שניסתה להבין מה אני אוהבת, אור נתנה לי כמה אופציות וכל זה נעשה בסבלנות ובאוירה טובה. אור תמיד נותנת הרגשה טובה כך שאין מצב לא לצאת ממנה עם חיוך וידיעה שללא ספק הגעתי למקום הנכון. אור היתה קשובה לבקשותיי ולא היססה לעשות שינויים עד שהגענו לתוצאה המושלמת ולא פחות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up