כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

מקומות לאירועים קטנים
טלפון:0723953844
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 22 שעות
verify
100 מתוך 100
המקום המושלם לחוויה המושלמת! הצוות, המקום, האווירה, הספקים- לפני הכל אנשים טובים, אנשי מקצוע שמבינים ותמיד נכונים לעזור בהכל!
הצג עוד

רותם וירדן קוק   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
החוויה עם כרמלה הייתה פשוט מדהימה, מהפגישה הראשונית עם ענבל המקסימה, בהמשך בהתנהלות מול אורטל שהייתה כל כך מקצועית וזמינה לנו 24/7 וכמובן ביום האירוע עצמו שאנטון המנהל אירוע פשוט דאג לנו לראש שקט. לרגע לא הייתה לנו דאגה/בקשה/ חשש שלא ניתן לו מענה. אנחנו עד עכשיו מקבלים מחמאות על כמה האולם היה יפיפה, על רמת האוכל ועל הצוות המחיוך והמקסים. ממליצה גם לקחת את החבילת החתונה המושלמת שפשוט חוסכת לכם זמן וכסף מיותרים ומשדכת לכם את הספקים הכי מקצועים שיש!! חייבת לציין שהחתונה שלנו נדחתה בשל המלחמה, לא ראיתי אולם יותר מכיל ואכפתי, ישר קיבלנו תאריכים חלופיים, הייתה המון אמפתיות- וזה הכי הכי חשוב שסוגרים אולם לדעת שלא משנה מה קורה יעמדו לצידכם. ממליצה על כרמלה מכל הלב! תעשו לעצמכם טובה ותלכו לראות!
הצג עוד

ירדן כהנא וירדן בן נפתלי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
95 מתוך 100
כל התהליך עם כרמלה היה מדהים מרמת האדיבות ועד לרמה הגבוהה של הגוזל שהוגש לאורחים. תודה מיוחדת לענבל על חוויה שלא תשכח לעולם!

gilb2381   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה הרגשנו שהגענו למקום הנכון. ענבל היתה מדהימה!!! דאגה לכל פרט ופרט שיהיה לנו אירוע יותר ממושלם! תודה מיוחדת גם ליואב היקר שהפך את החוויה לבלתי נשכחת ! קבלנו אינסוף מחמאות על האוכל, השירות האיכות והאוירה המעולה ! לקחנו את החבילה המושלמת שכרמלה מציעה- שכללה את גלושא צלמים- האחד והיחיד והדייג'ית המיוחדת שהפכה את הרחבה למסיבה גדולה - מעיין לב האלופה!!! תודה תודה תודה ❤️❤️❤️
הצג עוד

leeshnaider1   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חוויה מצוינת , המון מחמאות מהאורחים

dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה אינטימית ומשפחתית ומהרגע שהגענו לשם הבנו שזה זה!המקום קסום וכך גם כל הצוות! כל האורחים עפו על האוכל ואמרו שהמקום יפייפה התאריך המקורי שלנו היה 1.11 ובגלל המלחמה נאלצנו לדחות. תוך שניות הם הציעו לנו תאריכים חלופיים ועשו הכל עם הבנה וחמלה
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
95 מתוך 100
מהרגע שנכנסו לכרמלה ידענו שזה זה! המקום מהמם ומטופח, האוכל מעל ומעבר לצפיות שלנו, איזור יפהפה ופשוט הכל היה מושלם! לאורך ההכנות נעזרנו באורטל שעזרה בכל מה שהיינו צריכים. השירות היה מעולה, האורחים נהנו מאוד מהאוכל, המקום מהמם ופשוט הכל היה מעולה!! תודה רבה❤️
הצג עוד

ונסה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לכרמלה אחרי שקראנו המון ביקורות טובות ושמענו מאנשים שעשו שם אירועים, מהרגע הראשון ידענו שזה המקום שנתחתן בו. אווירה נעימה, צוות מקסים וזמין לכל דבר, גם כאשר היינו צריכים לדחות את החתונה בגלל המלחמה. נתנו תחושה מדהימה לאורך כל הדרך- חבילת החתונה המושלמת היתה מצויינת, עם ספקים מעולים.
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כרמלה היה האולם הראשון שראינו, וזה הרס לכל שאר האולמות שנראו בהמשך. האוירה כפרית ונינוחה והאוכל שפשוט לא היה פחות ממצויין!! אורחים אחרי האירוע באו מיוזמתם ואמרו לנו שהיה להם מאוד טעים. חוץ מזה, הצוות מאוד מקצועי וחם, ולאורך כל האירוע אנטון, מנהל האירוע דאג שהכל יתוקתק. היה להם מאוד איכפת מאיתנו ושלאורחים יהיה טוב. מנהלת ההפקה, אורטל, הייתה זמינה מאוד,נהנתה לכל בקשה שלנו בחיוך וברובע. ענבל מנהלת המקום מהתחלה הייתה מאוד נעימה, חמה וקשובה. אנחנו לקחנו את החבילה המושלמת שכללה דיג'יי פפריקה וגלושא צלמים שהיו מוצלחים מאוד ועשו לנו את האירוע כיף וזורם. החבילה הורידה לנו הרבה כאב ראש ודאגות, כל הספרים היו ברמה מאוד מאוד גבוהה ומיקצועניים.
הצג עוד

יובל כהן וזיו ליבנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מדהימים ממש! הצוות היה מקסים לפני ותוך כדי האירוע, היו קשובים, גמישים, מקצועיים וזמינים מאד. האוכל היה טעים ומזמין וקיבלנו המון מחמאות עליו ועל המקום. אחרי שדחינו חתונה בגלל המלחמה וחזרנו לכרמלה, הרגשנו שעשינו את הבחירה הנכונה לגמרי! כל ההתנהלות שלהם מול המצב המורכב היתה רגישה ומיוחדת ממש. בקיצור המלצה חמה מאד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up