כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חותם הגוף
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפוש אחר מתנת יום נישואים 20... חוויה ומזכרת בלתי נשכחת :)
הצג עוד

גלינה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מחיפוש מתנה מקורית ליום הולדת. ראיתי בפייסבוק, נדלקתי, בדקתי, דיברתי ומשם הכל רץ..
הצג עוד

Ronit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה מיוחדת גם ביצירה, בתהליך הנעים ומעניין עם יוראן וגם בתוצר הייחודי. מומלץ לכל זוג הרוצה להנציח את הרגע ולזכור את השותפות. יוראן אמן מלא רגש וכשרון
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מתנה מדהימה שקיבלתי מבעלי לכבוד יום ההולדת. יום כיף בתל אביב שהשוס היה להגיע לסטודיו לפיסול של חותם הגוף. יוראן אדם כל כך מקסים, קשוב, ומוכשר בטירוף. הכנו 2 פסלים כי התלבטנו מה הכי יפה..:) חיבור מרגש שיצר פסל מהמם. מתנה מקורית ושתשאר לעד מומלץ מאוד מאוד!!!
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הכנו אצל יוראן פסל של הידיים שלנו אוחזות זו בזו. ההגעה לסטודיו הייתה הפתעה שבעלי הכין לי ליום הולדתי, וזו אכן הייתה הפתעה מיוחדת... לקח לי רגע להבין לאן הגענו אבל כל העבודות המקשטות את קירות הסטודיו הסגירו את העניין ובהחלט נותנות השראה ומתארות רגעים שנתפסו בפסל. תהליך ההכנה כייפי, מתכנון התנוחה ועד ההכנה עצמה, וכמובן רגע הגילוי כשמקלפים את התבנית מעל הפסל. יוראן הוא אדם מקסים וחברותי, והכי חשוב סופר מקצועי. הוא לא היה מאה אחוז שלם עם התוצאה ולכן הזמין אותנו לעשות שוב את הפסל ללא תשלום נוסף. הפסל יצא מקסים ומיוחד, עם כל הפרטים הקטנים, נראה ממש מציאותי! אהבנו את החוויה ואת התוצאה, ממליצים בחום!
הצג עוד

ליאורה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היתה חוויה מרגשת מעצימה תוצאה מדהימה התהליך היה מושלם יורן איש אומן מקצועי ברצה גבוהה עם סבלנות אין סופית רגיש מלא חוש הומור מפרגן אנחנו עשינו פסל זוגי מיוחד במינו וזכינו לתוצאה מושלמת מידי אומן אחד וייחיד ממולץ בחום שווה כל שקל
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חוויה / יצירה מאוד מאוד מומלצת !!! הגענו ליוראן להכנת יציקת ידיים משלנו ( בעל ואישה, רואי חשבון ושותפים לעסק משלנו ) . עוד בטרם ההגעה ליוראן, היה לו חשוב מאוד לוודא שהמועד והשעה נוחים לנו. הוא שלח לנו לינק לאתר למקסים ומושקע שלו, שמסביר שלב אחר שלב מה עומד בפנינו. היה חשוב לו מאוד שנבין בדיוק את השלבים ונגיע מוכנים . הוא שלח הודעה יום לפני כדי לוודא שאנו זוכרים והיה ניכר כי אכפת לו מאוד !!! הגענו לסטודיו המקסים שלו שמעטרים את קירותיו יציקות יפיפיות ומיוחדות. התאהבנו במבט ראשון באיש ובעבודתו. הכרנו אדם מקסים שקיבל את פנינו בשמחה רבה. יוראן מאוד סבלני והסביר שלב אחר שלב על התהליך, על החומרים ועל הדרך בא הגיע לעסוק בעיסוקו הנוכחי . יוראן אדם מקסים, מאוד אכפתי, אחראי ומסביר פנים . חווינו חוויה שונה, נהדרת ועל התוצאות אין מה לדבר... יצאה יציקה מדהימה, מדויקת להפליא ועוצמתית !!! ( כל קמט/ וריד בעור ניראה שלנו !) . מאוד נהנינו מהתהליך, מההכרות עם יוראן ובטח ובטח מהיצירה המקסימה שתעטר את משרדינו. אנו ממליצים בחום על החוויה הזו כמתנה לעצמכם, ליקיריכם, ובכלל לאנשים שאתם אוהבים .... תודה רבה יוראן יקר על חוויה מדהימה !!! זכינו להכיר אדם מקסים,אדיב ו אחר פנים וליצור יצירה אישית מקסימה !!!
הצג עוד

Reem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חוויה משפחתית מרגשת ובלתי נשכחת. קיבלנו יחס חם מהרגע שהגענו והיצירה פשוט מושלמת. מומלץ מאוד !!!

Shlomi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה ליוראן מחותם הגוף על שאפשר לנו ליצור ביחד יצירת אמנות ומתנה אישית ומיוחדת מאין כמותה. זאת היתה חוויה מדהימה, הייתי שמח לעשות את זה שוב!
הצג עוד

נתי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עשינו יציקת ידיים לכבוד יום הנישואים, יוראן היה נעים ומקצועי ,עזר לנו לתכנן את העמדת הידיים, והראה לנו מבחר גדול של אפשרויות בסבלנות רבה.לאחר מכן שלח לנו סרטון מרגש של חשיפת היציקה כי לא יכולנו להשאר. התוצאה מהממת ואנחנו נהנים מאד מהפסל החדש בבית שהוא רק שלנו ואין שני לו. מומלץ ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up