כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דני ק - danny k

דני ק - danny k

איפור כלות
טלפון:0545885135
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום! היה לי הכי נוח וכיף עם דני. קיבלתי אין סוף מחמאות מהאורחים על האיפור והשיער
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
דני הצילה אותי כשפניתי אליה כשבוע וחצי לפני החתונה, אחרי איפור ניסיון שלא צלח עם מאפרת אחרת. עשיתי איתה פגישת ייעוץ בזום ובלי צל של ספק ידעתי שאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות בלי אפילו פגישת איפור ניסיון. ביום החתונה היא השרתה נינוחות ואווירה קלילה ונעימה, ואיפרה אותי הכי יפה שיכולתי לבקש! האיפור היה מהמם ועדין בדיוק כמו שדמיינתי את עצמי בחתונה שלי.תודה דני על איפור מושלם!
הצג עוד

דורון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף היה עם דני! הכל התחיל שחברה שלי סגרה איתה ונסעתי יחד איתה לנסיון, וכשהגיע תורי התקשרתי ישר לדני. דני המהממת הרגיעה מאוד את כל החששות שלי כבר בשיחת הטלפון, היתה נעימה מאוד ונתנה לי תחושת ביטחון. במפגש ייעוץ היה לי כבר בטוח שאני בידיים טובות. וכך היה! דני הגיעה עם אנרגיות ועשתה עבודה מדהימה, שעות שהיינו אני והיא על המלא שיער שלי, ודני היתה כל כך סבלנית ונעימה. והתוצאה בסוף היתה פשוט מדהימה! האיפור היה בדיוק לטעמי, ולא הייתי פשוטה בכלל והשיער החזיק מעמד כמעט מושלם באירוע- ויש לי תלתלים באוגוסט בגן אירועים! ק
הצג עוד

Adriana Sheftel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
דני היא לא רק ״ספקית״... ממש כןאב ומעליב אפילו לקרוא לה ככה. קודם כל, היא מלאכית... דני לאורך כל התהליך הייתה פשוט מדהימה. הגעתי לדני דרך חברה שאיפרה אותה בחתונה שלה ומאז הכל היסטוריה. עוד לפני ההצעה ידעתי שמאפרת אני כבר לא צריכה לחפש. האיפור יצא בדיוק לטעמי, מושלם ברמות על. איפור שהוא כולו - אני. דני הפכה אותי לנסיכה מהאגדות... אין דברים כאלה באמת. תודה אהובה שלי שגרמת ךי להיראות כזאת עדינה, אותנטית, ויפה.
הצג עוד

Margarita   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדני דרך חברה טובה, שאני הייתי המלווה שלה ודני היתה המאפרת בחתונה ההיא. כבר אז לא היה לי ספק שכשאתחתן אבחר רק בה, ולחלוטין לא טעיתי.מעבר ליחס האישי המדהים שקיבלתי ממנה, דני היתה מקצועית בטירוף, קשובה ובדיוק מה שהייתי צריכה ביום מרגש שכזה.חיפשתי מאפרת שתעשה איפור מקצועי אך עדין יחסית והאיפור של דני הוא בדיוק כזה. כך גם לגבי השיער, בפגישת הייעוץ הסברתי איזה סגנון אני רוצה, ובחתונה עצמה התסרוקת שעשתה לי היתה מושלמת והחזיקה מדהים.דני מדהימה, נעימה ומאוד מאוד מקצועית!
הצג עוד

גאיה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדני דרך החברה הכי טובה שלי שעשתה אצלה איפור ושיער בחתונה. לא היה לי ספק שהיא מושלמת גם בשבילי. מעבר לזמינות ולמקצועיות שלה, היא הבינה אותי ממש מהר, את הסגנון, החששות ואיך שהייתי רוצה שייראה. היא איפרה אותי בסגנון יחסית עדין וטבעי, אבל כזה שעדיין רואים גם מבעד למשקפיים שאיתם התחתנתי!! קיבלתי אין ספור מחמאות. גם בשיער, אני מתולתלת עם שיער עבה... היא התנהלה איתו מצוין והתסרוקת החזיקה כל הערב. בהתארגנות היה ככ כיף, האוירה היתה מרגיעה ועוטפת והרגשתי שאני בידיים טובות. אין עליה.. היא מצוינת!!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דני הייתה מדהימה!מעבר לזה שהיא מאפרת סופר מוכשרת, היא הייתה נעימה וקלילה וממש עשתה את ההתארגנות כיפית.היא הייתה קשובה להכל וסופר סופר מקצועית.הייתי ממש מרוצה מהאיפור והישער וגם מדני עצמה שעשתה אווירה טובה (:
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
למאפרת שסגרתי לא הייתה אפשרות להגיע ברגע האחרון ו4 ימים לפני החתונה היא השיגה את דני המקסימה שלמזלי הייתה פנויה! כבר בשיחת הטלפון הראשונה היא הייתה ממש נעימה ועזרה לי להרגע ולסמוך עליה במאה אחוז. היא לקחה את הזמן להכיר אותי, לראות תמונות של השיער מכל זווית אפשרית כדי שהתוספות יהיו בול ולהבין בדיוק מה הסגנון שרציתי. ביום החתונה היא הגיעה מוקדם ותקתקה את הכל בול לפי הזמנים. היה ממש כיף להעביר איתה את היום בצורה כל כך נעימה ומקצועית! התוצר הסופי יצא יותר טוב ממה שיכולתי לדמיין! הרגשתי הכי אני וקיבלתי אין סוף מחמאות! השיער החזיק מעמד כל הערב והאיפור הצריך רק טאצ'אפ קטן שדני הסבירה למלוות שלי בדיוק איך להשתמש בערכה שנתנה לי כדי לחזור רעננה לרחבה.
הצג עוד

Sabina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוווו מאיפה להתחיל?! על דני שמעתי מחברה איי שם ב2019 היינו אמורים להתחתן במרץ 2020 אבל... דני הבינה ושאלה אם להחזיר את המקדמה אמרתי שתשמור בינתיים ונדבר. אני גרה באמריקה לכן להתחתן בארץ זה פרוייקט בשבילי ודני תמכה בי לכל אורך הדרך בכל בקשה שהייתה לי. איכשהו התחלנו לדבר על כל מיני דברים וממש ניהינו חברות שאני חייבת להודות קצת הרגיש מוזר בהתחלה כי איפה הגבול בין לקוח לבן חברה. בקיצור סוף סוף זה קרה מצאנו זמן שמתאים לנו ישר בדקתי עם דני והיא הייתה פנויה!!! דני ממש בן אדם טוב חיובי וכיפי אז אפילו לא הזמנתי מלוות פשוט היינו ביחד והיא איפרה אותי מהמם וגם עשתה לי את השיער. מאוד אהבתי איך שנראתי וגם כולם החמיאו לי כמובן. דני אוהבת אותך.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לדני דרך המלצה של חברה. כבר מהשיחה הראשונה הבנתי שדני היא זו שאני רוצה שתהיה איתי ביום האירוע. עוד מאיפור הניסיון נוצר לנו חיבור כיפי שהפך את כל התהליך לרגוע ומהנה. אני שמחה שדני היתה לצדי במהלך היום של החתונה. דני היתה מרגיעה ומקצועית, איפרה וסירקה אותי בצורה עדינה ויפה שהתאימה לי ולמה שרציתי. האיפור והשיער לא זזו לאורך כל היום. ממליצה מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up