כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מארגנת חתונות | חופית

מארגנת חתונות | חופית

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0548188479
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בתור מאפרת כלות שרואה כלות כל יום, אני לא יודעת איך להתחיל בכלל להסביר מה חופית הייתה עבורנו ביום הכל כך חשוב הזה. היום אני מבינה שזה כמעט בלתי אפשרי להפיק חתונה לבד ואמאלה איזה מזל שהגעתי לחופית. היא המרגיעה הלאומית, החריפה ביותר שתכירו, מלאה באהבה ורצון שיהיה לזוגות שלה את הטוב ביותר. להתמודד עם בעלי אולמות, לחתום על חוזה שאתם לא מבינים בכלל מה הוא אומר, לסגור ספקים ולוודא עם כולם שהכל הולך לקרות בדיוק כמו שהזוג חלם. ועוד לא התחלתי לדבר על יום החתונה עצמו, שהוא מטבעו מלא בבלתמים אבל אין סיכוי שתרגישו כלום עם חופית . היא לא עוד מפיקת אירועים, היא ה-מפיקה, חברות שלי התאהבו בה וזה ברור שכולן יסגרו אותה לחתונה שלהן. אין המלצה יותר חמה שאני יכולה לתת לספק אחר.
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
חופית הפיקה לנו חתונה מדהימה. אנחנו זוג שגרים מחוץ לארץ, וההחלטה הכי טובה שלנו הייתה להביא את חופית.עם כל כך הרבה ניסיון היא הביאה לנו רעיונות שלא היינו חושבים עליהם לבד, סגרה לנו ספקים מעולים, אולם מושלם והצליחה לחסוך לנו כסף במקומות שונים (הייתי סקפטי בתחום הזה, חייב לציין).בסופו של יום הגענו כמו אורחים לחתונה דבר שלא חשבתי שיקרה, סמכנו על חופית ב100%.
הצג עוד

טלי ועדי היימן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מאושרים מאיתנו על הבחירה לקחת מארגנת חתונות ועוד יותר מאושרים על זה שבחרנו בחופית!!! אני מאפרת כלות מעל 10 שנים ובחיים לא חשבתי כמה זה חשוב לקחת מארגנת חתונות עד שהגעתי בעצמי לרגע הזה. חופית נתנה לנו נחת המון המון נחת ובעיקר חיסכון גדול בכיס ! היא ידעה תמיד איך להרגיע אותנו כי להרים אירוע כזה גדול וכמו כולם הרצון שהכל יהיה מושלם מאוד מלחיץ והיא פשוט תמיד היתה שם בשבילנו בכל רגע, אפילו אשתף ואומר שבדרך לחתונה יש המון רגעי משבר בין בני הזוג והיא פשוט עזרה לנו לעבור כל מכשול כזה בדרך. היא הרבה מעבר למפיקה, היא נותנת את כל הלב והנשמה שלה לכל זוג (שמעתי מעוד זוגות).תודה לך חופית שעזרת לנו לחסוך המון כסף עם כל הספקים שהבאת לנו.אני רק אגיד שהרגע הכי קשה זה שהכל נגמר וכבר אין עוד יותר את חופית. מחכים לאירוע הבא שלנו!!! מעכשיו את איתנו תמיד ♥️
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
חופית מפיקה מדהימה! אני סמכתי על כל המלצה שלה בעיניים עצומות, ולא טעיתי - היא פגעה בול לטעם שלי וידעה טוב יותר ממני מה מתאים לנו! רואים כמה היא אוהבת את מה שהיא עושה, היא מקצועית בטירוף ופשוט כיף ונעים לעבוד איתה. המלצה רותחת, לא תתחרטו!
הצג עוד

Dar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חופית המדהימה דאגה לנו להכל מא' עד ת' ועוד כמה אותיות שאין פשוט מספיק בשפה העברית להכיל כמה היא הצילה לנו את האירוע והפכה אותו לאירוע החלומות שלנו!בזכות חופית גם אני וגם אישתי נכנסנו רגועים לאירוע ויצאנו מאושרים ברמה שאני מאחל לכל זוג להיות.אם יש לכם אפילו טיפה התלבטות אם לסגור את ההפקה של חופית לאירוע שלכם - אז הסירו כל ספק מליבכם, כי עוד רגע חופית תמלא לכם אותו!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני באמת לא יודעת מאיפה להתחיל?? את חופית פגשתי פעם ראשונה בכנס כלות והחיבור אליה היה מיידי!! באותו רגע היה לי ברור שהיא זו שתפיק לי את החתונה! חופית הייתה איתי בכל רגע ושלב בתהליך, הסבירה, סידרה, ליוותה אותנו יד ביד מההתחלה ועד הסוף והשרתה עלינו רוגע ושקט נפשי לאורך כל הדרך. אין לי מילים לתאר כמה אני מודה על חופית, בלעדיה לא יודעת איך כל האירוע היה קורה!! חופית פשוט מקצוענית, תותחית ששום דבר לא עוצר אותה בדרך מלהשיג כל דבר. לא היה משהו שלא היה מוקפד ומושלם והיא הצליחה לייצר לנו יום שהיה בול אנחנו ושהרגשנו בו הכי טוב בעולם ❤️
הצג עוד

a   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בתור מישהי שהייתה בהתחלה סקפטית לקחת מפיקה, אני אומרת בפה מלא שחופית הייתה הבחירה הכי אבל ה-כ-י טובה שלנו! פשוט אין מספיק מילים לתאר את המסירות, זמינות, תקתקנות, מקצועיות, דיוק ואהבה לכל אורך הדרך- מרגע ההצעה עד לחתונה ואחריה! פשוט תענוג להיות מסוגלת לסמוך על מישהי בעיניים עצומות ולשחרר בידיעה שכל החלומות שלך יתגשמו בידיוק כפי שאת מדמיינת אם לא יותר. חופית אפשרה לי להנות מהדרך ומהחתונה עצמה במקסימום, עזרה לנו להוזיל עלויות של ספקים ולהפיק חתונה מהחלומות!אני מודה על הבחירה בחופית וממליצה עליה בחום מכל הלב !!
הצג עוד

Adam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקצוענית ברמה אחרתשירותית שדואגת לכל פרט ופרט באירוע נותנת שקט לזוג במהלך השנה הזאת של ההתארגנות יש לך על מי לסמוך בתקופה הזאת שזה לדעתי שווה יותר מהכלופשוט כל הזמן כשצריך אותה לעשות שינויים ולדבר ולחשוב על רעיונות חדשים היא תמיד שם
הצג עוד

rivkalr1   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל משיחת טלפון לפני תשעה חודשים מהטלפון הראשון ידענו שחופית תלווה אותנו בדרך, עם כל שיחה ושיחה, כל ספק שסגרנו היא רק הוכיחה לנו כמה הבחירה שלנו הייתה מושלמת!!! בדקה, חפרה, דיקדקה, ייעצה, התרגשה יחד איתנו בכל שלב ושלב ונתנהאת הכל עד שנגיע לחתונת החלומות שלנו!! ואמאלה מה אפשר לומר בכלל? החתונה שלנו הייתה מעבר לכל ציפיה, היא באה עם הידע והנסיון שלה וכיוונה לנו את הדרך בצורה הכי מושלמת שיכולה להיות! הייתה שם בשבילנו 24/7 , לא משנה באיזה שעה פנינו אליה נתנה מעל ומעבר. ובאמת נתנה לנו להרגיש מלכות ליום אחד. בלעדיה שום דבר לא היה נראה אותו דבר! ❤️ מי שמתלבט, מבטיחה שיחה אחת איתי ואתם תודו לי כל החיים!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כן כן כן אלף פעמים כן! לקחנו את חופית להפקה מלאה וניהול של החתונה שלנו.קודם כל היא הצליחה לנו לסגור לנו חור בתחילת אפריל שנחשב עוד בתאריכי החורף, התמקחה כמו שדה עם האולמות והוציאה לנו מחירים שאין דברים כאלו, תקתקה לנו לוז פגישות עם האולמות והספקים, ידעה להתאים לנו את הטובים ביותר ואת מי שהכי יתאים לאופי שלנו והוציאה מהם את השירות הטוב ביותר עבורנותמכה בי לאורך כל הדרך גם כשהיו בלתמים שלא קשורים אליה רק שאהיה מאושרת ורגועה. הרגשתי שהיא כמו אחות ורוצה בטובתי. ביום האירוע היא תקתקה לנו אירוע מ-ו-ש-ל-ם! . אני עדיין מקבלת תגובות מאנשים שזו החתונה הכי יפה שהם היו בחיים שלהם, שלא היה חסר להם כלום ושהכל היה זורם וחלק... זה נשמע ברור מאליו אבל זה הכל בזכות העבודה הקשה שלה ושל המארגנים שלה מאחורי הקלעים.ובנקודות:* חסכון של עשרות (!) אלפי שקלים. גם במחיר האולם והספקים, ספירת הכסאות וגם בלדאוג שכל מה ששילמנו עליו יגיע לנו ביום האירוע בלי לעגל פינות.* היא לא לוקחת עמלות מהספקים! (מסתבר שזה טריק בעולם הזה) בגלל שהיא לא לוקחת המחיר שהיא משיגה הוא באמת הכי נמוך שאפשר להשיג. * הפקה ברמה יותר ממה שיכולנו לעשות בעצמנו. ויש יכולות, אבל מי רוצה להתעסק בזה ביום הכי מאושר בחיים שלו?! * קישור לספקים הכי טובים עבורנו ווידוא שהשירות שאנחנו מקבלים מהם מקסימלי* ניהול אירוע מתוקתק שלא משאיר מקום לטעויות* שקט נפשי ממני מבעלי ומהמשפחה והחברים. כולנו הגענו להינות מהאירוע ללא דאגות ומטלות מיותרות. ואת הכל היא עושה עם חיוך ואהבהאז כן, אני ממליצה לקחת את חופית, אלף המלצות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up