כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
בלו חליפות חתן- Bello

בלו חליפות חתן- Bello

חליפות חתן
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אבי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
35 מתוך 100
הגעתי לbello לרכישת חליפת חתן דרך האתר הזה. הגעתי לניר לאחר שבדקתי במספר מקומות, בזמן בחירת החליפה ניר נתן שירות טוב וסבלני, אך ביום החתונה גיליתי שהחליפה התחילה להיפרם במספר מקומות כבר לאחר הסלון כלות. בלת ברירה המשכתי את יום החתונה בחליפה עם פרמים. לאחר החתונה הראתי לניר את מצב החליפה והוא התנער מאחריות בטענה שזה מצב שיכול לקרות וניסה להאשים אותי שהשתוללתי עם החליפה למרות שהסברתי לו שלבשתי אותה פחות משעתיים ורב הזמן ישבתי ברכב ממוזג. מתברר שהסחורה בחנות ברמה ירודה משום שחודשיים לאחר החתונה גם חולצת הכפתורים שרכשתי שם נפרמה לי. חבל שזה הגיע למצב הזה התחיל בשירות טוב וסיים עם טעם רע.
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו די במקרה אחרי שהסתובבנו בכמה חנויות בתל אביב ולא מצאנו כלום. מקום מסודר, כיף להסתכל על החליפות. ניר הבעלים ממש סבלני ומקסים. המחיר היה הוגן וכולם החמיאו על החליפה שישבה בול. ניר גיהץ והכין את החליפה בזמן בדיוק כמו שקבענו. בקיצור ממליצים.
הצג עוד

אהרון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
באתי לbello דרך המלצה של חבר. כל אדם שישאל אותי איפה לקנות בגדים לאירועים אני הפנה אותו ל bello מקום מדהים ושירות עוד יותר.
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה שירות מעולה ומקצועי. מהר מאוד ניר התאים לי את הבגדים למה שרציתי ללבוש בראש, באתי פעמיים לא ארוכות ויצאתי מרוצה מאוד. חליפה מאוד נוחה ויושבת פצצה על הגוף..
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
המלצה ניר חליפה אין לנו ספק שהבחירה בbello ובכלל הבחירה בניר הייתה הטובה ביותר לקראת החתונה! נתנאל הרגיש מדהים ונראה מדהים בחליפה שנבחרה לו, הרגשנו בטוחים להתיעץ עם ניר בכל עניין וסמכנו על הטעם והנסיון שלו בחליפות. ניר,אנחנו מודים לך על כל מה שעשית עבורנו מהחליפה ומעבר... אנחנו ממליצים בלב שלם לכל זוג לבוא להתרשם מהחליפות הכי איכותיות, המגוון רחב, הסגנון באמת מושלם! אין ספק שנחזור אוהבים נתנאל ושובל:)
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ניר בחור מקסים, נותן יחס אישי ברמה הכי גבוהה ביותר והכי חשוב המחירים שלו הוגנים
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את בלו חליפות ראינו באינסטגרם.. בלי תיאום פגישה הגענו לסטודיו וניר קיבל אותנו בידיים פתוחות. החתן היה קצת לחוץ ודי דחה את כל בחירת החליפה, וניר סידר אותו מכף רגל ועד ראש , כולל טיפים לחתונה ולנישואים. החליפה הייתה מושלמת, קיבלנו המון מחמאות , והשירות היה נהדר. ביום של החתונה בעלי הגיע לניר שם חיכתה לו החליפה מוכנה ומגוהצת , עם אווירה מדהימה וצ'יסרים להורדת הפניקה. בקיצור - מומלץ!!
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שביקרתי בשתי חנויות בתל אביב אני מאושר שהגעתי לBello ולניר! חנות מדהימה שיש בה הכל, אווירה חמה, מחירים אטרקטיביים וכמובן שירות אישי ומדהים (שלא כמו בהרבה חנויות אחרות שביקרתי). הם יעשו הכל (פשוט הכל!) כדי שהלקוח יהיה מרוצה! רואים שניר מבין אופנה, מבין אנשים ויודע להתאים את הבגדים המתאימים לכל לקוח ולא מנסה להתאים את הלקוח ללוק מסוים. החליפה הייתה נוחה ממש, ישבה בול ונראתה בדיוק כמו שרציתי. ניר, היה מדהים, תודה!
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לבלו הגענו דרך פרסומת ומהרגע הראשון התאהבנו בחליפות, מבחר גדול של חליפות בצבעים שונים ובאיכות גבוהה, הגזרות מחמיאות מאוד לגוף.. לא הסתפקנו בחליפה אחת אלא שלחנו לשם את כל בני המשפחה. ניר היה מקסים, עזר לנו בכל התהליך ובכל התלבטויות, היה אמיתי, קשוב ועשה הכל עם חיוך וצחוק גם כשלפעמים שיגענו אותו :) מודים לך מאוד ניר על הכל וממליצים לכולם להגיע. אנחנו עוד נחזור :)
הצג עוד

טוני ארזי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין על החליפות של בלו! מבחר גדול של חליפות איכותיות שיושבות מושלם על הגוף.. תודה רבה לניר על השירות, על הסבלנות ועל המקצועיות. אין כמוך! אין מה לחפש מקום אחר - מומלץ בחום!!!!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up