כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Weddings and Mor
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
שני זוגות חברים המליצו לנו על מור, ואנחנו כל כך מודים להם- מור המקסימה ליוותה אותנו בתהליך, הכירה לנו ספקים מעולים ואת המקום שבו סגרנו, במקצועיות ודיוק, עם המלצות ודגשים מעולים. היא תותחית, הרגשנו בנוח להתייעץ איתה על הכל, היא הייתה שם בשבילנו ממש מההתחלה ואנחנו ממליצים עליה מכל הלב. לא היינו מסתדרים בלעדיך- תודה!!!
הצג עוד

לידה ויונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מור עזרה לנו מהרגעים הראשונים של תכנון החתונה - להבין בדיוק מה צריך לעשות, מתי צריך לעשות את זה, מה צריך לדרוש וכמה זה צריך לעלות.היא נתנה לנו מענה מידי לכל שאלה ובעיה, ועזרה לנו בסגירת החוזים ותמיד וידאה שאנחנו מקבלים עסקה טובה.מור הורידה מאיתנו המון לחץ ועומס שמגיע עם תכנון החתונה, ובזכותה עברנו את התהליך הזה לא רק בשלום, אלא גם בכיף ובקלילות.
הצג עוד

orditc   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אני ממליצה במיוחד למי שרוצה לעשות הכל ברגוע ומסודר יותר. תמיד יש לה פתרון יצירתי לכל דבר, טיפים טובים, חושבת על כל הפרטים הקטנים.. מור היא מקצועית מאוד, אמינה, אכפתית, מעניקה יחס אישי ולבבי, תמיד היתה נעימה ועשתה הכל עם חיוך, ושניהול האירוע בידיים שלה באמת אפשר להיות בראש שקט שהיא תדאג שהכל יצא מושלם!! במיוחד בקורונה שזאת תקופה מאוד מלחיצה, היא ממש הרגיעה והיתה שם בשבילנו, עשתה מעל ומעבר.. תודה תודה תודה על הכל!! :)
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
45 מתוך 100
הגענו אחרי המלצה של חברה. לקחנו את מור כליווי משפחות ביום האירוע, ללא סגירת ספקים - על מנת לנהל את מהלך החתונה, כדי שנוכל להיות עם ראש נקי. במהלך האירוע נותני השירות לא הכירו את הלו"ז (לא הועברו עותקים דיגיטלית או פיזית) ולא התנהלו לפיו. בלת"מים שהתעוררו במהלך הערב לא טופלו, אלא בהתערבות ישירה שלנו - החתן והכלה. יום לפני החתונה, קיבלנו את התחושה שהכל סגור ואין בעיות, אבל בפועל - לא שוקף לנו מה גזירת הזמנים הנדרשת מאיתנו (איסוף השושבינים לקראת הטקס, מעבר בין השולחנות או זמן היציאה מחדר הייחוד), הקשר עם הספקים היה מינימלי, ומיטל הגיע רק חצי שעה לפני תחילת האירוע. כתוצאה מכך, האירוע כולו התנהל בבלאגן, התפספסו נאומי המשפחות והחתן עבד לאורך החתונה כולה. גם כאשר רצינו לקרוא לעזרה - לאף אחד מאנשי הקשר שהגדרנו לא היה את מספר הטלפון ונאלצנו לחפש בין האורחים. עיקר השירות שקיבלנו היה ספירת כסאות ומשימות קטנות כשביקשנו ישירות.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מכירות את זה שיש לכן חברה טובה שתמיד יש לה את כל התשובות הנכונות, נותנת את הטיפים הכי טובים ותמיד מרגיעה? אז ככה הרגשתי בתהליך עם מור! (בתוספת של ידע רחב בעסקי החתונות ומקצועיות שיא). לאירגוני החתונה נכנסתי בוויב שלילי. אף פעם לא חלמתי על אירוע חתונה +חוויות רעות ששמעתי מכלות שהתחתנו + תקופת קורונה, הביאו אותי למצב ש"אני עושה את זה רק בשביל לסמן וי". בפגישה הראשונה עם מור ציפיתי לקבל מידע על דרך ההתנהלות של אירגון החתונה אך קיבלתי הרבה יותר! היא לגמרי הרגיעה אותי, הראתה לי שלא הכל רק "ביזנס" וגרמה לי לגמרי לשנות את הוויב שלי. בהמשך היא גם עזרה לי במציאת לוקיישן, נתנה לי להבין מה חשוב ומה לא, עשתה לי רשימות מסודרות של דברים שאני צריכה לסגור וכמה כל דבר אמור לעלות, אמרה על מה אפשר לוותר ומה must, עזרה בהתנהלות מול האולם, ביררה לי על ספקים ועשתה הכל כדי שהחתונה שלי תיהיה מושלמת. בנוסף והכי חשוב, גרמה לי להיות רגועה ואיפשרה לי להנות גם מהדרך (ממש הרגשתי שזה היווה גם טיפול פסיכולוגי הכרחי חחח). לסיכום, לא יכלתי לדמיין חתונה יותר מושלמת מזאת שהייתה לי!! ממליצה מאוד על מור שעזרה לי להפוך את האירוע הזה לחוויה מעולה!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק זה לא היה נראה אותו דבר ללא מור... דואגת בכל ליבה, מנסה להוזיל איפה שאפשר, מכירה את השוק, רגישה ואוהבת את מה שהיא עושה! כל תהליך בחירת האולם מבחינתינו היה תהליך מתיש ומור ללא ספק עזרה וכיוונה גם כשהיינו מיואשים! אין ספק שמבחינה כלכלית זה משתלם כי אנחנו לא באמת הכרנו ומכירים את שוק החתונות... מור לאורך כל השנה האחרונה ליוותה, עזרה, הייתה איכפתית ורצתה בשבילנו רק את הטוב!! לא היה ספק שאחרי התהליך אנחנו לוקחים אותה גם לנהל את האירוע עצמו הפכנו ממש לחברים ובאירוע אנשים ממש ראו את זה שבוע לאחר האירוע אנחנו עדיין מקבלים פידבק מהאורחים שהיית תותחית! תודה רבה לך מור יקרה שעשית לנו את האירוע שלנו כיף וכיף אוהבים, רעיה ועמית
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נזכרת בהתחלה כשהתארסנו... כמה זמן בזבזנו בהתחלה עד שמור נכנסה לסיפור. כמה נסיעות מיותרות עד שמור נכנסה לסיפור. כמה חוסר רוגע עד שמור נכנסה לסיפור. נסענו ל-4-5 אולמות (שהיו מומלצים מכל מיני קבוצות בפייסבוק). עשינו מחקר, בדקנו את האולמות באתרים הנכונים וברשתות החברתיות והרגשנו שצמצמנו את האופציות בהתאם להמלצות, לדרישות ולאזורים שרצינו. למרבה הפלא- הופתענו לרעה. העובדה היא שמה שנחשב טוב בקבוצה בפייסבוק הוא לא בהכרח מתאים לטעם האישי שלנו, למדנו את זה בדרך הארוכה יותר. היינו קצת מיואשים בלשון המעטה, והרגשנו שכל פגישה בכל אולם מזכירה יותר מדי את הפגישה הקודמת. כבר צחקנו לעצמנו איך נציגי המכירות מדברים ("עכשיו הוא הולך להוריד את המחיר ולהגיד שאין מחירים כאלה, ועכשיו הוא הולך להוסיף את החומוס ולפרגן שהוא מסכים שזה יהיה כלול במחיר"). הרגשנו שכולם אותו הדבר ושכבר אין לנו כח להתעסק בזה. חשבנו שאין מה לעשות, וזה רק האולם- זו רק ההתחלה... או שלא :) משם התחילה התחלה חדשה וסיום של בזבוז זמן, נסיעות, אנרגיה וכסף. אחרי שיחה אחת עם מור היקרה והסבלנית, לא האמנתי בכלל שארגון חתונה יכול להיות כל כך רגוע וכיפי. החברות והמשפחה שלי הופתעו (מאוד) מכמה שהייתי רגועה ונינוחה בכל מה שקשור לחתונה. פתאום אני מוצאת אותנו בחופשת פסח, משחקים עם האחיינים שלי בנחת בזמן שמור המקסימה עושה הכל- כבר יש לה את המחירים לאולמות שהרבה יותר מתאימים לנו (מכל הבחינות: סגנון, מחיר וכו'), בזכות הפגישה איתה היא הבינה מה הסגנון שלנו בצילום וכבר דיברה עם צלמים רלוונטיים, כבר שלחה לי מחירים, כנ"ל תקליטן וכל מה שהיה צריך- והכל בהתאם לאופי שלנו, לסגנון מוזיקה שלנו ולטעם שלנו. בזכותה תקתקנו חתונה מקסימה, שמעבר לזה שכולם החמיאו לנו על האוכל, על המוזיקה, על האווירה והכל- אמרו משהו שבעיניי היה הכי חשוב- האירוע היה מתאים לאופי של שנינו. והכל תוקתק תוך חודשיים (כן, ארגנו את כל החתונה בחודשיים), שהיא מלווה אותנו ומורידה לנו עלויות בכל שלב בדרך- במשא ומתן מול האולם, מול ספקים, בהנחיות מדויקות להפליא בעניין ההתחייבות לאולם, במעבר על כל החוזים וכו'. תהליך הפקת האירוע הזה מבחינתנו התחלק לשני חלקים- התקופה לפני מור והתקופה ביחד עם מור. אי אפשר להשוות. מור מקצועית מאוד, נעימה, משרה רוגע, עושה סדר ומסורה. היא רואה את התמונה הגדולה, חושבת קדימה ועושה את כל התהליך הרבה יותר כיפי, מרגש ומסודר, מורידה עלויות מבלי להתפשר על איכות. מור יקרה, תודה שליווית אותנו בכזו מקצועיות, נינוחות, אכפתיות ורצון שנהיה הכי מרוצים ועם כמה שפחות נזק כספי. דאגת לנו והצלת אותנו בהרבה מובנים, אנחנו כל כך שלמים עם איך שהאירוע יצא, וזה ברור שזה הרבה בזכותך. מאחלים לך שתזכי להמשיך לתת לעוד הרבה זוגות את הנחת הזה, ושזה ימשיך למלא אותך בסיפוק כפי שראינו בעצמנו. אין ספק שזאת השליחות שלך, ושאת נכס. מעריכים המון המון! יעל ועומר 23.6.19
הצג עוד

orianne1211   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למור דרך זוג חברים שהתחתנו שנה לפנינו, ומהרגע הראשון הרגשנו בידיים טובות. מור ליוותה אותנו לאורך כל תהליך תכנון החתונה, עזרה לחפש מקומות ולקבוע פגישות, לחפש לנו ספקים ברמה גבוהה ובמחיר משתלם. לאורך כל התהליך מור הייתה זמינה אלינו ונתנה לנו תחושה שאנחנו יכולים לסמוך עליה, בגלל שאנחנו זוג מאוד עמוס שהתקשה גם לתכנן אירוע בנוסף לכל. החתונה הייתה מדהימה ועלתה על כל ציפיותנו! הכל תקתק ולא הייתה אף פשלה. לעבוד עם מור זו לחלוטין ההחלטה הכי טובה שעשינו. אין מילים שיתארו כמה אנחנו מודים לה ומעריכים את העבודה הקשה, השלווה, הזמינות והמסירות. אין ספק שבלעדיה לא היינו מצליחים לתכנן חתונה כזו מדהימה!
הצג עוד

tomm90   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מור היא מדהימה ומקצועית! מומלץ לכל הזוגות, תעשה לכם את החיים קלים הרבה יותר. מקצועית בתחומה ובעלת יחסי אנוש מעולים!
הצג עוד

Shauly   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
היי, אנחנו זוג צעיר, התחתנו ב26.8.18 בפרדס חנה בגן האירועים White. נעזרנו במור בארגון החתונה על כל שלביו. המחשבה על אופי האירוע, תכנון כללי ומסגרת תקציבית, סגירה מול הספקים השונים ועד לסידורים הקטנים של הימים האחרונים. הליווי היה בעל משמעות כלכלית מובהקת ומשתלמת ביותר! נהנינו ממחירים מוזלים אצל גן האירועים והספקים, נפטרנו מהרבה כאב ראש ודאגות. מור היא נינוחה וחביבה מאוד, ועם זאת עומדת בתוקף על כל מה שחשוב - ותמיד לצידנו זמינה בצורה יוצאת דופן. בקיצור, מקצועיות ושירותיות ברמה טובה מאד. היא טובה במה שהיא עושה ומאד מומלצת! אוהבים אותך מור שאול והדס :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up