כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DJ נמרוד אבישי מוזיקה לאירועים

DJ נמרוד אבישי מוזיקה לאירועים

תקליטנים
טלפון:0528388877
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Aviad   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
נמרוד היה חלק בלתי נפרד מהיום המיוחד שלנו, וכל הדרך הפגין הקשבה, תשומת הלב, תובנות, דאגה שנאכל ותוצר סופי שעזר לנו להרגיש on top of the world :) מומלץ!

שלי ודובי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני הכל חובה לציין שזכינו להכיר אדם לבבי מאוד , קשוב ואמפתי עד אין קץ. ברגע שהתחלנו לשוחח על הסידורים והמוסיקה לחתונה הבנו שאנו מדברים עם אדם מנוסה מאוד ומקצוען. נתן את כל כולו עבורנו בהמלצות על קו המוסיקה באירוע והאופן הנכון להתנהלות מרגע קבלת הפנים , דרך החופה , והריקודים לתוך הלילה. לאחר קבלת החלטה על אופי האירוע ולאחר שסיפקנו לנמרוד מצידנו את רשימת השירים שאנו אוהבים, הדיגיי האומן הזה פשוט "בישל" מהם את הפלייליסט המדהים שליווה אותנו כל הערב . הרגשנו שאנחנו רוקדים במועדון משלנו. אז אם לאמר בפשטות... מדובר על אדם נפלא שהוא מקצוען בתחומו שיידע לנגן לכם את מנגינת חייכם באירוע הכי מרגש בחיים שלכם. בהצלחה נמרוד. אוהבים שלי ודובי חתונה בתאריך ה27.10.22.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הרגשנו עם נמרוד כימיה ישר מההתחלה, והרגשנו ממש ביטחון איתו בבחירת המוזיקה. נמרוד היה מקצוען, ידע איך לשמור טוב על הרחבה, וגם היה זמין, שירותי ואדיב. מומלץ מאוד!!!!
הצג עוד

Hungry   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון נמרוד היה קשוב לבקשות שלנו, ניהל מפגשים ענייניים וממוקדים. אהבנו מאוד את הזרימה שלו ושהוא חושב קודם כל על מה טוב לזוג ואיך אפשר לשלב את זה עם הקהל ברחבה. האירוע היה מדהים, הרחבה היה תוססת כמעט כל הלילה (והיו לנו לא מעט אורחים מבוגרים 30+ וגם 50+) ולא מעט אנשים בסוף הערב שאלו מי היה הDJ. גם מרבית השירים שבחרנו נוגנו וגם הוא התאים את הערב לאורחים וגרם לאנשים שמעולם לא רקדו אצלנו באירועים - לקום ולרקוד! ממליצים בחום גם לאירועים גדולים וקטנים כאחד. נמרוד פשוט מלך.
הצג עוד

guy.scw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות מחברים, לאורך על התהליך נמרוד היה מעולה ומאוד קשוב

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נמרוד אחלה דיג'יי! הבין בדיוק מה הטעם שלנו ואיזה מוזיקה אנחנו אוהבים. כל הערב הרחבה הייתה מלאה באנשים והיה שמח בטירוף, נמרוד ידע להבין איזה סגנון מוזיקה עובד ואיזה פחות... וזה היה מדהים מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נמרוד היקר שלנו!! איזה אירוע מטורף היה! עשית לנו כל כך שמח! הרחבה לא הפסיקה להיות מלאה באנשים בזכות המוזיקה המקפיצה, איכות המעבר בין שיר לשיר.. פשוט תודה רבה על הכל!
הצג עוד

ormeir2   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה הראשונה עם נמרוד עם שלל דרישות וכמה ספקות. רצינו אווירה שתתאים למגוון המוזמנים שלנו, אבל גם אנחנו רצינו להינות - וזה דרש מנמרוד להיות רגיש אלינו וגם לרוקדים הן מבחינת סוג המוסיקה ובעיקר - לבקשתנו מבחינת הווליום. היה חשוב לנו שגם אורחים שלא יהיו על רחבת הריקודים יוכלו לדבר בלי לצעוק אחד על השני. נמרוד הקשיב לכל בקשה שלנו ומעבר, קיבלנו המון מחמאות גם מהאורחים שרקדו על הבחירות המוצלחות של השירים וגם מהאורחים שרצו לשבת ולדבר שהמוסיקה הייתה נעימה ולא הפריעה לשיחות. נמרוד הוא אדם שכיף לעבוד אתו ואנחנו ממש שמחים שבחרנו בו להיות הדיג'י שלנו. הוא ניגן שירים שממש נהנו מהם ולא ניגן שיר אחד שביאס אותנו. עוד סיפור חשוב על נמרוד: לאחר סיום האירוע התברר לנו שנמרוד הגיע לחתונה עם תחבושת על היד ושמי שהיה אמור לעזור לו עם הציוד הבריז לו. בכל זאת, נמרוד הגיע בזמן ועשה את העבודה בלי שום תקלות, ולא היינו יודעים בכלל על כל העניין אם לא היינו נתקלים בו במקרה בדרכו החוצה.
הצג עוד

Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייתה חוויה מדהימה והמון בזכות נמרוד הDJ הבין אותנו במהירות וסיפק מענה מיקצועי לאורך כל הדרך קרא את הקהל ולא הפסיק להקפיץ את הרחבה 😎 בקיצור... תודה רבה אחי על זמן השקה והאנרגיות המטורפות
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נמרוד היה ה DJ בבת המצווה של ביתנו. מה שרצינו מנותן שירות באירוע שכזה הוא מקצועיות ואדם שנעים לעבוד איתו. ברמת המקצועיות, כיום, לכל התקליטנים יש גישה לכל המוסיקה. אם כך, מה שבאמת הופך DJ למעולה היא היכולת לחוש את הקהל ולהתאים את המוסיקה בהתאם. זו סגולה חשובה ביותר שנמרוד ניחן בה! וזה מוביל להצלחת החלק הזה של האירוע. נמרוד גם הפגין מקצועיות רבה בכל ההתנהלות עימנו. קבע פגישות והגיע בזמן (נדיר בימינו). הקדיש לנו הרבה זמן בנסיון להבין מה הציפיות שלנו מהאירוע. הגיע מוקדם מאוד לאירוע, היה מצוייד כמו שצריך, והלך רק כשאחרוני הרוקדים התעייף וכשאישרנו שהחלק הזה של האירוע הסתיים. בקטע האישי לעבוד עם נמרוד זה תענוג. אדם נחמד ביותר, הגון ואיכפתי. בלי כל צל של ספק אשכור את שירותיו בעתיד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up