כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אודי מוצני שירותי צילום

אודי מוצני שירותי צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723935392
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל אודי בן אדם מדהים! מעבר ליכולות הצילום שלו והתמונות ההורסות שזכינו לקבל, אודי באמת מהלב זה הבן אדם שאתם רוצים להעביר איתו את היום המרגש הזה. בחור סופר מקצועי, רואים שהוא מאוד אוהב את העבודה שלו, מצחיק, קליל ומשרה אווירה כיפית מהבוקר עד הערב. קיבלנו את התמונות, ואנחנו מאוד מרוצים! התמונות יצאו מהממות. תמונות מרגשות, מגניבות עם פאן אמונותי שלגמרי מקפיץ בכמה רמות.תודה רבה שלקחת חלק ביום שלנו ♥
הצג עוד

rami.abigadol   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אודי ממי שארגן לנו את החתונה, עברנו על האתר שלו ולא נשאר לנו ספק שמדובר באדם מוכשר בטירוף. העבודה איתו היתה מדהימה יש לו עין מיוחדת לתפוס ולייצר רגעים יוצאי דופן ומרגשים, הוא זרם על כל המוזרויות שלנו והפך את צילומי החתונה שלנו למשהו כיף! ממליץ בחום
הצג עוד

Eimy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אודי מוצני, סיפור האהבה שלנו שהתחיל כבר לפני הרבה זמן.. אודי צילם אותנו בצילומי זוגיות/משפחה עוד בפורים.. ולכן כשסגרנו תאריך לחתונה זה היה הכי צפוי בעולם שאודי יהיה הצלם שלנו. איש מלא כישרון, מלא דימיון, כלכך היה מחובר אלינו עשה בירור צרכים מה הסגנון שאני אוהבת ולגמרי דאג שהכל יהיה מתוקתק ומושלם! והתמונות… פשוט מדברות בעד עצמן!!..
הצג עוד

may28393   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין מה להגיד- אודי צלם מקצועי, אדיב בעל חוש אומנותי ויצירתיות. מעבר לעבודה המדהימה והבלתי נשכחת שלו הייתה מקצועיות, אווירה טובה, רגועה ושמחה בהתאם לצרכים ולרצונות שלנו ביום האירוע. אודי יצירתי משקיע את הלב והנשמה בתמונות ולא יכולנו לבקש יותר טוב מזה- תמונות איכותיות, מיוחדות, מגוונות ויצירתיות באנרגיה סופר חיובית, שמחה וטובה! אודי ליווה אותנו החל מההתארגנות ועד לסוף החתונה ותרם לחוויה להיות מיוחדת במינה- מומלץ בחום
הצג עוד

Yifat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל אודי דרך המלצה של ידיד משותף. לפני שיצרנו עמו קשר, בחנו את עבודותיו באתר שלו והתרשמנו לטובה.
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענט לאודי דרך המלצה של צלם מקצועי אחר ושכרנו אותו כצלם מגנטים. ראינו מגנטים שלו מהעבר והם עדיין נראו כחדשים. המגנטים יצאו מדהים, הצבעים מהממים והוא לא פספס אף אורח! הוא פירגן בכמויות אדירות של מגנטים ועשה תמונות אווירה עוצרות נשימה! צלם נעים כיפי וזורם שהוסיף לאווירת האירוע!
הצג עוד

Iliya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-1/9/2019 בחוות אלנבי. לקחנו את אודי כצלם מגנטים וצלם סטילס שני בהמלצתו של הצלם הראשי שלנו. אודי עשה עבודה נהדרת. הוא צילם משלב צילומי המשפחות ועד סוף האירוע. צילם תמונות סטילס נהדרות, הוציא המון מגנטים וגם עזר בצילום וידאו. באמת עשה מעל ומעבר. התמונות שצולמו למגנטים היו מקצועיות מאוד, והמגנטים הודפסו לאחר סינון ועריכה במקום. בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בענייני החתונה, המלצה אחת טובה זה כל מה שצריך כדי למצוא את הספק המושלם. וככה בדיוק הגענו לאודי. מהשיחה הראשונה שבה הוא הציע לבוא אלינו, וברגע שיצא מהדלת הבנו שאפשר להודיע ליתר שיש לנו מנצח. והתוצרים לא איחרו להגיע. קיבלנו תמונות ראשונות תוך ימים ספורים ומיותר לציין שגם פה אודי לא אכזב. תמונות שמספרות סיפור.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אודי איש מדהים, מכין לנו מגנטים בתמורה בשביל לעשות שמח לילדי הפנימייה!! תודה איש יקר
הצג עוד

דפני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אודי צילם את החתונה שלנו ונהננו איתו מכל רגע! הוא הגיע בשעת בוקר מוקדמת (מאוד) עם עוגה, ומיד התחיל לצלם. היום איתו עבר בצורה כיפית ורגועה, והוא ידע מתי לביים אותנו ומתי לשחרר. יום אחרי האירוע כבר קיבלנו טעימה מהתמונות ושבוע אחרי כבר כל התמונות היו אצלנו. התמונות מדהימות - אומנותיות ומלאות הומור ואודי תפס המון רגעים מרגשים. ממליצים על אודי בחום! אחת הבחירות הכי טובות שעשינו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up