כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Tony Benichou Photography

Tony Benichou Photography

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723940082
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lior   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קיבלנו מטוני שירותי סטילס, מגנטים ווידאו לחתונה ועוד לפני שקיבלנו את כל החומרים אנחנו ממליצים עליו בעיניים עצומות, הוא היה מקצוען, עם גישה ויחס מעולים, היה אקטיבי מאוד גם בהכנות וגם באירוע עצמו והביא לנו מזכרות מאוד מרגשות מהאירוע באופן מיידי. ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

סיגל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
קבענו להיפגש טוני בבית קפה, הוא הגיע מסודר עם המחשב נייד שלו ואלבומים להראות לנו את העבודות שלו. אני כבר הרבה זמן עוקבת אחריו באינסטגרם ותמיד ידעתי שהוא זה שיצלם לי את החתונה. ובעצם הפגישה שהייתה זה שבעלי יתרשם ממנו ואכן זה קרה! הוא עף עליו בדיוק כמוני! טוני בן אדם מהמם עם אנרגיות מטורפות! הוא והצוות שלו עשו לנו הכי שמח בעולם במהלך היום ובצילומים! התחתנו ב23.1.24 זה היה יום גשום ממש! וטוני הביא רעיונות מהממים והוציא את המיטב שהיה אפשר להוציא מהיום הזה! הכי ממליצה בעולם!!! איכותי ומקצועי ברמות! לא תתחרטו!!
הצג עוד

Mirit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
טוני והצוות שלו פשוט מעולים, מקצוענים ואדיבים. מעבר לכך, הסרטון והתמונות נשלחו תוך מס ימים ספורים. בהחלט אחת הבחירות הטובות.
הצג עוד

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בחרנו בטוני אחרי שחווינו וראינו את העבודה בחתונה של גיסתי.כבר בפגישה הראשונה שלנו היה וויב ממש טוב והרגשנו כאילו אנחנו יושבים עם חבר ועפנו על זה, טוני והצוות שלו סופר מקצועיים, סבלניים, קלילים ומצחיקים. התמונות מושלמות והוידאו בכלל מטורף, ערוף ברמה גובהה ופשוט כיף להסתכל על הכל.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שאנחנו רוצים את טוני כצלם בחתונה שלנו!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
טוני הגיע עם הצוות שלו בוויבים טובים הפעיל לנו מוזיקה גרם לנו להשתחרררר גילה יצירתיות מופלאתתתת בצילומי התמונותלגמרי הבחירה הטובה!!!
הצג עוד

Nili   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
טוני מלווה אותנו בכל אירוע משפחתי ועושה את זה מצוין! מתחבר לאנשים, מנציח רגעים של שמחה שעוברים דרך התמונות. נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון ובזווית הנכונה. יצירתי ומקצועי! התמונות מהממות ותמיד כיף להסתכל על האלבום! תודה טוני יקר❤️
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
נפגשנו להכרות והצגת תיק עבודות, כבר מהרגע הראשון הרגשנו הכי בנוח עם טטני. ענה על כל השאלות ונתן אווירה קלילה ונעימה. היה ברור שנסגור איתו והיום עצמו היה כל מה שחלמנו.
הצג עוד

רונית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
את טוני הכרנו דרך חתונות של חברים טובים שלנו. חתונות - ברבים! כי פשוט הרוב בחרו בו ככה שהבחירה בו הייתה דיי קלה וגם החיבור. טוני והצוות שלו קלילים ותקתקנים. אני ובעלי טיפוסים שלא יודעים להצטלם ולא אוהבים להצטלם - הרגשנו דיי טוב! נורא חשוב לבחור בצוות שתרגישו איתו בנוח.
הצג עוד

Merav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
כמה חשוב זה חיבור עם צלם, ועם טוני היה לנו חיבור מההתחלה. טוני הוא הצלם חתונות הכי טוב שתוכלו להשיג. מקצועי, זמין, רגיש, עם אנרגיות שיא ועם צוות מהמם, הרימו לנו בטירוף, יצאו תמונות מדהימות. טוני שלח לנו כמה תמונות כבר יום למחרת ובהמשך קיבלנו את כל התמונות ואלבומים הכי מהר שיש. כל הסובבים אותנו היו בהלם מהמהירות. לא יכולנו לבקש טוב יותר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up