כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רחלי קדוש - מאסטר שף

רחלי קדוש - מאסטר שף

קייטרינג לאירועים
טלפון:0529468855
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
80 מתוך 100
רחלי בישלה, ארגנה והגישה בהצעת הנישואין של הבן שלי.. חוויה מהממת וטעימה הרגשנו שהיא חלק מהמשפחה, שולחן עמוס בשפע ומעוצב מדהים, ללא ספק היא זאת שתבשל ותנצח על השבת חתן שלנו. מומלצת בחום. טלי
הצג עוד

Hagit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו ואאו זה התיאור המדוייק למה שרחלי מעניקה ללקוחות. אוכל איכותי. מעוצב להפליא מתובל בנשמה ענקית ותודעת שירות הגבוהה ביותר. לרג'ית בענק ושחקנית נשמה. רחלי תודה על בר מצווה מושקעת ואיכותית. גם באגדות לא מקבלים כזה אירוע. תודה תודה.
הצג עוד

Elisheva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בחינה של בתנו רחלי היתה אמונה על הקייטרינג והרמת מצב הרוח. ברחבה ובכלל. האוכל היה מושלם,לא האורחים לא מפסיקים להמחמיא מאז...הכל נעשה בטוב טעם,אסתטיות ורוחב לב. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Atara   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מספיק מילים לתאר את רחלי קדוש האישה והאוכל , אלו שני דברים שהולכים יחד. האוכל של רחלי נעשה בראש ובראשונה עם לב ענקקקקקק כל נגיעה שבה היא נוגעת הטעם הוא עילאי. רחלי עשתה לנו את הקטירינג של החתונה וממש במקרה או יותר נכון שום דבר לא קורה במקרה זה קרה. בשניה הראשונה ידעתי שרק אותה אני רוצה. מפגישה של שבע דקות עשתה לי רחלי קטרינג גן עדן. לצערי ולשמחתי אף אחד מהאורחים שלי לא זוכר את שמחת הכלה שתפרתי או את הנדרים המהממים שאני ובעלי החלפנו הדבר היחיד שאותו זוכרים לא רק עם הראש אלא בתוך הנשמה ובלוטות הטעם זה את האוכל של רחלי!!!! הנדיבות, השירות , הטעם זו היא רחלי קדוש❤️ ממולץ בחום ובאהבה.
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אתמול ערכנו לביתי הבכורה את טקס החנה המסורתי. את מלאכת אמנות האוכל הפקדנו בידיה של רחלי קדוש היקרה. זה התחיל בהפרשת חלה, המשיך בהפיכת המטבח שלנו לממלכה שבה שולטת ללא עוררין שפית ענקית עם אוכל טעים וביחד עם זאת יפה ו...תאמינו או לא בסיום הערב המטבח הוחזר לבעליו (אני) נקי ומסודר ואפילו שכחו בו צלחת, צלוחית וכמה כפיות. תודה לך רחלי תודה לצוות המופלא שלך , בעלך היקר (לגבי החלטה אם הוא חתיך אני משאיר לאחרים), גיסך (גם לגביו תחליטי את) הענק ו...אדר המדהימה . אתם ההוכחה הכי טובה ש"אוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל" בשולי הדברים הייתי רוצה שידעו מי שקורא שזה לא מובן בימינו אלה להגיע מיקנעם הרחוקה לכפר עזה עם האוכל המופלא ולגרום לכל כך הרבה אנשים להנות מאוכל כ"כ איכותי ועוד לחזור הביתה באותו הלילה כדי לסיים הכנות לאירוע אחר למחרת היום ( משפחת חסין...הרווחתם!!!)
הצג עוד

Gabi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום ובאהבה רבה רחלי הפכה לשפית שלנו בארועי משפחה וחגים. לאחר שהרימה את ארוע שבת החתן של בני במטעמים מיוחדים וטעימים מעשי ידיה של רחלי . המחמאות מהאורחים לא הפסיקו להגיע והוכחה לכך שלא נשאר דבר מהאוכל. לכן כל מי שמעוניין שהארוע שלו יגרוף מחמאות רחל קדוש היא התשובה.
הצג עוד

Shirli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את רחלי קדוש פגשתי לראשונה כשתכננתי לבעלי יום הולדת 40 המפגש עם רחלי היה מרגיע ומחבק עם המון סבלנות. רחלי הרימה לי אירוע מהסרטים מלא מטעמים עם עיצוב מדהים של השולחן. רחלי יקרה שלי את אישה חמה ולבבית האוכל שלך משאיר טעם של עוד, כל המוזמנים לאירוע שלי ליקקו את האצבעות ומלבד האוכל המושלם את מלאה סבלנות, רגועה ומשרה אוירת רוגע. תודה על הכל ובאירוע הבא בטוח שאזמין אותך שוב. אוהבת ❤
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up