כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
שני צימרמן

שני צימרמן

שמלות כלה
כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שחר שלפוק   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
גרמה להרגיש בנח והייתה פתוחה לחלוטין לכל ההצעות, חששות, ורעיונות שלי. בדיוק מי ומה שהייתי צריכה באותו רגע! וגם הסכימה להשאיל את השמלה השנייה שוב, ולעוד אירוע קטן שהיה בהפתעה שבוע אחרי החתונה.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לשני אחרי שהייתי אצל יותר מ10 מעצביםשני תפרה לי את שמלת החלומות שלי! המחיר היה הוגןשני והצוות שלה היו מקסימות. התהליך היה רגוע והיא הצליחה להוציא אותי הכי מרוצה שאפשר לבקש. הייתי בוחרת בה שוב! ממליצה לכל הכלות שלפני החתונה!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חוויה מושלמת! מעצבת מושלמת! לאורך כל התהליך הייתה קשובה ועניינית ממש חולקת על הכתוב למעלה! רוני
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
שני נבחרה כדי לעצב את שמלת הכלה. מאחר ונקלענו לתקופת הקורונה ולחוסר הוודאות הנלווה בכל תקופת הזמן הזו יצרנו עימה קשר, תוך כדי שיצרנו קשר עם מספר רב של נותני שירות לעדכן שאולי בגלל כל המצב נחליט שלא לערוך את החתונה. לאחר שנערך בירור על העניין הכספי כל הגישה שלה השתנתה. התפככה לחלוטין. לא הייתה מוכנה להחזיר המקדמה, לא ידעה בצורה מדוייקת על מה מדובר ולמה, טענה שהשמלה בכלל הייתה אמורה להיות מושכרת, ולא לרכישה - דבר שמעולם לא נאמר. לטענתה נעשתה כבר עבודת הכנה ראשונית, לאחר שדרשנו ממנה לקבל את הכסף חזרה, ואם לא את הכסף - לפחות את הדגם שהיא יצרה כבר. לאחר מריחה של עוד 3 שבועות חזרה אלינו, יש לציין שהיא החזירה 500 שקל מתוך מקדמה של 3000, ואמרה שהיא תחזיר את הדגם הראשוני רק לאחר שנחתום על התחייבות שלא נשתמש בזה אצל מעצב אחר שהוא לא היא! שזה בגדול אומר שאנחנו מקבלים ליד דגם ראשוני ולא מוגמר של שמלה, שעל פי הדרישה שלנו אסור להשתמש בו הלאה. דרשנו לקבל את המוצר שעליו שילמנו ללא התניות, אך היא העדיפה לא לוותר ולא מוכנה להעביר אותו. מעבר לחוסר ההתחשבות במצב, ההתנהלות המגעילה, ואי הדיוקים שעלו במהלך הדרך(מילה יפה יותר לזה שהיא פשוט לא אמרה את האמת), אנחנו בודקים האם מה שהיא עשתה הוא בכלל חוקי. הוגשה תלונה למועצה לצרכנות. וננקטו צעדים נוספים כדי לברר האם מה שהיא עושה הוא תקין. חוות הדעת הזו לא נרשמה כסוג של נקמה. הרעיון הוא לתת את המידע העתידי הזה לכל כלה שתתחתן בעתיד ותשקול לשכור את שירותיה - תוכלי לקבל החלטה מושכלת יותר אחרי שקראת גם את הפידבק הנוכחי :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up