כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רז עיצוב שיער

רז עיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
רז איפור שער רז מדהימה! הגעתי אליה מהמלצות, היא כל כך נעימה ורגועה היא פשוט אמנית! כל היום החמיאו לי על האיפור שערהיא אפילו עזרה לי לשים את השמלה כדי שכלום לא יהרס והסבירה למלוות שלי איך לאסוף לי את השער בריקודים.קיבלתי המון מחמאות והיה לי כל כך כיף איתה!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
רז מקסימה, סבלנית ומקצועית.התחתנתנו בקיץ, האיפור והשיער החזיקו באופן מדהים.רגישה ונהדרת.

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהתארסתי היה לי ברור שרז תעצב לי את השיער. מכירה אותה מילדות, התחתנו ביום ב4:00 התחלנו עם השיער. היחס החם והדאגה שיצא מושלם, הייתה חוויה ממש נעימה.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו !! אין לי מילים לתאר את רז המקסימה !! קודם כל, היא הפנים הראשונות שפגשתי ביום החתונה. הייתה כל כך נעימה !! עם כל הלחץ וההתרגשות, רז הביאה אנרגיות מרגיעות וחיוביות וזה מייד השפיע עלי !! בנוסף- המקצועיות שלה !! וואווו !! התסרוקת שהיא עשתה לי הייתה מושלמת !! אין אחד שלא החמיא לי על התסרוקת...והשוס- הגעתי למלון אחרי חתונה משוגעת שהתפרעתי בה (אבל ממש. רקדתי כמו משוגעת) והייתי בטוחה שכבר הכל נהרס...וכשהמאבטחת פתחה לי את הדלת של המלון, הדבר הראשון שהיא אמרה היה "וואו !! איזו תסרוקת מושלמת!" בקיצור ממליצה על רז ממש בחום!! אין מצב שתתחרטו !
הצג עוד

o   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אפתח בזה שרז לא ביקשה ממני המלצה, למרות שזה הכי מגיע לה בעולם... אז היכן להתחיל... מתמיד כאשר דמיינתי לי כיצד תראה החתונה לא עניין אותי כיצד תראה השמלה, וגם לא העיצוב או האולם, עניין אותי אך ורק - השיער(!) שבד"כ נראה קצת עייף ושבור... רז הגשימה את החלום בעניין זה - ואפילו הרבה מעבר למה שיכלתי לדמיין... אז למן הרגע הראשון שהגעתי לפגישת ניסיון היה לי נעים. בסבלנות, ברוגע ובמיומנות מדהימה תוך דקות בנתה לי תסרוקות מעוצבות ויפיפיות (רציתי מראה אסוף מרושל). בהמשך, שיניתי את דעתי לגבי התסרוקת שסיכמנו, ועוד בדקה ה-90 . שלחתי לה תמונה של תסרוקת מהאינטרנט שמצאה חן בעיני - והיא מצידה בשמחה נענתה לבקשה. בבוקר החתונה - שישי - היא הגיעה ב- 5 בבוקר, ובלי בעיות, על אףמקום ההתארגנות היה במרחק משמעותי מהבית שלה. בשקט, ברוגע ובסבלנות התחילה לטוות את מעשה הקסם. אין מה לומר יש לה ידי זהב, הרבה סבלנות ונועם. בסופו של דבר התסרוקת שהייתה מוכנה כבר תוך שעתיים התעלתה מעל לכל הציפיות שלי. אפילו בן הזוג שבד"כ ממש לא מבחין בשיער, לא הפסיק להחמיא ספציפית על התסרוקת... לבקשתי שזרה בשיער פרחים טבעיים צבעוניים במיומנות ובקלילות, ועם הרבה טעם - כך שנראה שהזמנתי קשת פרחים מיוחדת... בקיצור אני ממליצה בחום! הגישה של רז מדהימה - ובהקשר שלי יש לציין לזכותה גם שהיא לא נרתעה מהשיער הבעייתי והעייף מהחלקות, הוציאה ממנו את המיטב, ואף התאימה תוספת שיער בצבע הג'ינג'י בגוון מדויק להפליא. לבסוף, אבל חשוב גם לציין את זה - בשונה מהרבה הצעות מחיר שקיבלתי - המחיר של רז היה ההוגן ביותר שקיבלתי. 1100 ₪ - כולל נהיגה ארוכה מצידה למקום ההתארגנות, הגעה בשעה מוקדמת מאוד - כאמור, 5 (לפנות) בוקר...פגישת תסרוקת ניסיון תוספת שיער ותסרוקת כמובן... רז תודה מכל הלב!! מחכה כבר לתירוץ להזמין אותך שוב...
הצג עוד

Hilla & Guy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם רז הבנתי שאותה אני רוצה לעיצוב השיער. בפגישת הניסיון פגשתי בחורה נעימה וחייכנית, שיודעת את העבודה שלה ועושה אותה מכל הלב ועל הצד הטוב ביותר. בעד יום החתונה לא הייתי סגורה איזה תסרוקת אני רוצה ורז הרגיעה אותי שאני אצא מרוצה ב100% ובאמת כך היה! מלבד העובדה שרז השרתה אווירה ממש רגועה וחיובית, היא עשתה עבודה מקצועית וטובה בטירוף! הייתי מרוצה ומבסוטית עד השמים מהתסורקת שהיא עשתה לי, שהחזיקה לי עד סוף החתונה בלי לזוז בכלל. אני ממליצה בחום על רז לעיצוב השיער לחתונה!
הצג עוד

תום ושיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אני התחתנתי בשישי ורז פתחה איתי את הבוקר ב4:45 לפנות בוקר! רז הגיעה בזמן, הייתה חמודה וחברותית לכל מי שהתארגן איתי והשרתה אווירה מעולה וכיפית. השיער יצא בדיוק כמו שרציתי, עדין וטבעי, וקיבלתי עליו מחמאות לאורך כל האירוע. גם בפגישת ניסיון (בעיני חובה!) היא הייתה מקסימה, נתנה לי כמה אפשרויות לבחור מהן וזמן להחליט. באמת נפלאה ומומלצת בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up