כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אנלוגית - Analogit - צילום פולארויד באירועים

אנלוגית - Analogit - צילום פולארויד באירועים

צלמי סטילס
כתובת:ישראל
טלפון:0525451118
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Elin   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
חשבנו על אפשרויות למזכרות אישיות לאורחים, שיהיו גם חוויה. קיבלנו המלצה חמה על אנלוגית ומשם פשוט הלכנו עם הלב. אחרי שיחת טלפון קצרה ותחושה של חיבור והמון אנרגיות טובות, נפגשנו באירוע והתחושה היתה פשוט של מפגש עם חברה טובה, אפילו שלא הכרנו לפני. מריה היתה נהדרת, הרימה את המצב רוח ועשתה לכולם תחושה טובה, חודשים אחר כך אנחנו עדיין שומעים מחמאות על הצלמת המקסימה שהפתיעה את כולם עם תמונות קסומות שכולם יצאו בהן מושלם. 100/100
הצג עוד

Yasmin   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הגענו למריה דרך המלצה. פחות רצינו צילומי מגנטים בחתונה, אבל כן רצינו משהו שהאורחים ייקחו איתם בסוף הירוע. אנחנו מאוד אוהבים את סגנון תמונות הפולורויד וחשבנו שזו תהיה מזכרת מהממת לאורחים. מאוד מאוד שמחים שהלכנו עם אנלוגית!
הצג עוד

הרשי   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שסגרנו אולם ידענו שאנחנו רוצים של אורחים תהיה מזכרת, התלבטנו בין מגנטים לקופסת צילום לפולארויד. הלכנו על פולארויד כי יש לזה טאצ׳ וינטז׳י וכל תמונה היא רגע חד פעמי שבעינינו יש בזה קסם. החלטנו על מריה בגלל שהדרך פעולה שלה היא שהיא עוברת בין כולם וממש הולכת להיות כמו אחת מהאורחים, וזו הייתה החלטה מצויינת! היא הרימה ממש! וצילמה המון בחינניות ובשמחת חיים גדולה. כולם יצאו עם תמונות ואנחנו יצאנו עם הקופסא תמונות המושלמת האישית שלנו, שהלוואי והיו בה עוד מלא מלא תמונות!!פולארויד מאוד מומלץ ! ומריה ממש ממש ממש מומלצת !!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז אל מריה המדהימה הגענו דרך הצלם המהמם שלנו, מור אלנקווה. ביקשנו המלצה לחוויות תיעוד לאורחים שלנו, שהיא לא מגנטים, שלא צריך לחכות לתמונות וכל רגע לרוץ לראות מה כבר יצא. חיפשנו משהו באוירה משוחררת, שהיא חלק מהוויה של החתונה, מהחופש להיות ולהרגיש. מריה נתנה לנו את המענה לכל מה שתיארתי והרבה מעבר. השיחות איתה הרגישו כל כך מדהים, דאגה להכיר אותנו וליצור את הקשר הרגשי גם אם אנחנו הולכים להיפגש ״רק לערב אחד״. האורחים התלהבו בטירוף, כולם רק רצו עוד קצת ממריה ומהקסם הזה שהיא מעבירה ונותנת במתנה🤍 אז בנוסף לכל ההתרגשות של האורחים והכיף, אולי הכי מרגש, זה להגיע למלון אחרי ערב משוגע, לקום בבוקר שאחרי ולמצוא בתיק שלקחנו לאולם את קופסת האהבה שמריה מטמינה בו כהפתעה ממנה, אין הרבה מילים לתאר כמה מרגש זה לקבל קופסה עם כל כך הרבה תמונות שלנו מתעודים בטבעיות ושמחה ולראות את זה כבר בבוקר שאחרי. התרגשנו בטירוף וזו אחת המתנות שהלכה איתנו לכל מקום אחרי החתונה, התלהבנו והראינו לכולם את חגיגת האהבה שלנו וכמה קסומה ומיוחדת היא היתה בזכות איך שתועדה. ממליצה מכל הלב- לכל מי שמחפש חוויה אחרת וטבעית🤍
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקחנו את מריה כי רצינו צילום קצת שונה לחתונה שלנו, קצת של פעם, לא קיטצ׳ ולא בנאלי ומשעמם. מריה עשתה לנו את התמונות הכי יפות שעשו לנו בחיים. צילמה רגעים טבעיים וקסומים שלא היו יכולים בחיים להצטלם עם מצלמה בתוך הפרצוף שלנו. בלי קשר היא אישה מקסימה. ממליצה מאוד.
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לנו ברור שאנחנו רוצים פולארויד בחתונה. ומחיפוש של המלצות על ספקים, התלהבנו מאוד ממריה. כבר מהטלפון הראשון מריה הייתה עם אנרגיות מדהימות, ובאירוע עצמו מריה השתלבה בין האורחים ובזמן הריקודים והאורחים ממש התלהבו ממנה ומהתמונות!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הפולארויד של אנלוגית זה בול מה שחיפשנו ודמיינו! פלוס מריה המושלמת עם האנרגיות המהממות והכישרון המטורף!! מעבר לקופסא המושלמת שקיבלנו, האורחים עפו עליה ברמות והתלהבו ממש מהרעיון ומהתמונות המושלמות. ממליצים ממש ❤️
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחת האטרקציות המגניבות!! האורחים ממש התלהבו והכי כיף היה לפתוח את הקופסה עם התמונות מהחתונה בבוקר שלמחרת. כל ההתנהלות שלפני החתונה הייתה מול מריה, שהייתה מקסימה לאורך כל הדרך. ביום החתונה יוליה הגיעה לצלם, בחורה מוכשרת בטירוף, תפסה רגעים טבעיים וסופר אותנטיים. מומלץ בחום!!! כל מי שמחפש אטרקציה מהממת ולא שגרתית, אנלוגית זה לגמרי הכתובת :)
הצג עוד

Julia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואו, איזה כיף ואיזו חוויה מדהימה, ממש שונה ממה שבדרך כלל אני רגילה! קיבלנו המלצה מהצלם שלנו, וממש שמחה שהלכנו על אנלוגית! מריה ויוליה היו מקסימות ומאוד נהנו, האורחים נהנו מהחוויה וכמובן המקצועיות! התמונות יצאו מהממות ולא הפסקנו לקבל מחמאות :) . בהתחלה קצת הדאיג אותנו שהתמונות הן חד פעמיות ולא נוכל לקבל את כולן, אבל אין ספק שזה התברר כדאגה מאוד שולית בפועל.
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בעולם מוצף בתמונות דיגיטליות שעולות לענן ומתחבאות שם. מעולה שיש את אנלוגית :) תמונות הפולורויד כיפיות ברמות! גם לנו וגם לכל האורחים שקיבלנו מזכרת מהממת הביתה... הכל בזכות מריה שיודעת לתפוס את הרגעים המקסימים האלה ולחלק אותם איתנו... תודה!!! הכל בחיוך ואווירה טובה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up