כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג׳יי אבי אסרף

דיג׳יי אבי אסרף

תקליטנים
טלפון:0528926848
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anastasia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאבי דרך "ביסטרו דה כרמל" , אחרי הפגישה הראשונה ידענו שאירוע שלנו בידיים טובות ! היה לנו מגוון גדול של אורחים מעדות שונות וכולם נהנו מהמוזיקה ורקדו כל הערב 😀

Sasha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את אבי הכרנו כחלק מהאולםלאחר הפגישה הראשונה עם אבי הבנו שהוא יודע את העבודה, נתן לנו לשמוע קצת חומרים שלו, דאג לכל הדברים שביקשנו (שירים ברוסית, סטנד לעורכת טקס וכו)במהלך האירוע אבי הרים את הרחבה ואין אחד שלא רקדכולם החמיאו למוזיקה
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאבי הגענו דרך האולם, חווית השירות הכוללת הייתה מעולה. היה קל לתקשר את סוג האירוע שרצינו, הוא ידע גם להכווין אותנו בהצלחה אל הסגנון והאנרגיה שרצינו, גם בתכנון וגם תוך כדי האירוע. הוא נתן יחס אישי ודאג גם במהלך האירוע שאנחנו מרוצים ובדק אם אנחנו צריכים משהו גם מהספקים האחרים. גם מהאורחים קיבלנו תגובות טובות על המוזיקה.
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם אבי כמה חודשים לפני החתונה, ובמהלך כל התקופה הוא היה לא פחות מ-100% זמין אלינו להתייעצויות החל מהמוזיקה על הרחבה ובמהלך החופה, ועד לעזרה בקביעת זמני האירוע, מבנה האירוע סביב סבבי הריקודים, זמני הקרנת סרטונים, חששות, דאגות וסתם הרהורים, והכל הכל ברוח טובה ונינוחה. כמובן שבאירוע עצמו הכל הלך פיקס, המוזיקה על הרחבה הייתה כיפית (ובסגנון שביקשנו), אנשים רקדו ונהנו, וכמו שאבי אומר - כל עוד יש אנשים שרוצים לרקוד, אני נשאר איתכם.
הצג עוד

ira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דיג'יי מעולה, יודע להתאים את עצמו לקהל ופתוח לכל הבקשות של בעלי האירוע. יודע להמליץ על סגנונות שיתאימו לקהל באירוע

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קודם כל ולפני הכל פשוט בנאדם מקסים! היה קשוב לכל הצרכים, ישר קלט אותנו ומה אנחנו אוהבים במשך כל החתונה נתן תשומת לב מקסימלית לקהל ולפי זה התנהל. אין על אבי באמת מומלץ בחום!!!
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אבי היה אדיב ומקצועי מהרגע הראשון בו יצרנו עמו קשר. רחבת הריקודים הייתה מלאה ושוקקת ואבי ללא ספק הקפיץ את הרחבה עם ז'אנרים מגוונים שערבו לאזניים של הקהל המגוון שהיה בחתונתינו.
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אבי הגענו דרך האולם בו התחתנו, וכבר מהשיחה איתו הרגשנו שהוא הבין מה רצינו. הוא קיבל משימה לא פשוטה שכללה שילוב של סגנונות מוזיקה שונים ורבים ועמד בה בהצלחה רבה. ולא רק זאת, הוא אפילו הוסיף טאץ' משלו לקראת סוף האירוע שרק הדגיש כמה הוא הבין אותנו. אבי מקצועי, קשוב והאינטראקציה איתו הייתה מאוד נעימה. ממליצה בחום!
הצג עוד

Libi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף היה בהתנהלות איתו, נכנס לראש שלכם ברגע ונותן בראש באירוע :) אמנם בעלי ביקש בלי מזרחית בכלל אבל כמו שאבי אמר לנו מראש הוא יעשה מה שצריך בהתאם לקהל כדי שיהיה שמח וכך היה! היה לא מעט מזרחית אבל האורחים היו מבסוטים, קפצו, רקדו, עשו שמח וזה מה שהכי חשוב! הבן אדם בא לעשות את העבודה שלו ובשיא המקצועיות עשה מה שצריך ואנחנו כמובן מאוד מרוצים מהאירוע שהוא הרים לנו :)
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאבי דרך האולם שהתחתנו בו. מההתחלה היה חיבור טוב בינינו והוא הבין את הראש שלנו. ביום האירוע, אבי היה מושלם! והאורחים נהנו מאוד! מומלץ!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up