כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיכאל טומרקין

מיכאל טומרקין

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Elin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ידעתי שמיכאל יהיה הצלם בחתונה שלי עוד לפני שידעתי מי יהיה החתן 😆 אדם רגיש ומדהים שעובד עם אנשים רגישים ומדהימים(גל), תקתק לנו את הצילומים והרגיש בדיוק מה היינו צריכים עוד לפני שידענו בעצמנו. אנחנו לא מרגישים מאוד פוטוגניים ולא מצטלמים בדרך כלל, אבל איכשהו עם מיכאל וגל יצאנו דוגמנים. ברגעים הראשונים היה קצת מביך, אבל מיכאל מקצוען וידע איך להכיל את זה בכיף ונתן לנו להרגיש הכי נוח בעולם. שאר האירוע זרם והיה מדהים! הרגשנו שמה שהיה חשוב לנו היה חשוב גם לו. והתמונות שיצאו, ואו. אבל למה להאמין לביקורת אנונימית? תלכו שניה לאינסטגרם שלו ותראו בעצמכם :)
הצג עוד

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על מיכאל שמענו דרך חבר שמתעסק בתחום הצילום, ומהשיחה שלנו איתו והוויב הטוב ידענו שאיתו נסגור. אני אישית עשיתי סקר שוק עצום בתחום הצילום והיה שלב שכבר דיי התיאשתי ואז הגיע מיכאל :) היה לנו סופר חשוב שהצלם יהיה ספונטני, זורם איתנו כי אנחנו לא זוג שאוהב להצטלם, ובטח שלא להצטלם באופן "רומנטי". אפילו לא קבענו מקום צילום כי אמרנו שנזרום, ובסוף הצטלמנו בגבעה ליד הבית. מיכאל מצא ספוטים מדהימים גם בגבעה וגם בחצר של הבית, וגרם להכל להרגיש כאילו נסענו במיוחד למקום צילום, כשהכל בעצם קרה בבית. ואני מתהההה לראות כבר איך הכל יצא! במהלך ההתארגנות מיכאל אמר לי להיות פשוט אני ולעשות מה שמרגיש לי נכון. סמכתי עליו בעיניים עצומות ובאמת שהרגשתי הכי בנוח עם עצמי בעולם, בזכותו. ברחבה היה לנו חשוב לא להרגיש את הצלמים יתר על המידה, מחוויות קודמות בחתונות שהינו בהן, ואני יודעת לומר בוודאות מסרטונים ששלחו לי אחר כך, שמיכאל היה שם, תיעד הכל והיה חלק מהאורחים לכל דבר, בלי שבכלל הרגשנו :) בקיצור... הוא מקצוען אמיתי וגם בן אדם מדהים!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ההמלצה מספר 1 שלי לאירוע! אני באמת לא חושבת שיכולנו לבחור בצלם טוב יותר. בתור זוג שלא ממש מרבה להצטלם ובאופו אישי אני בכלל לא, ממש היה לי קשה לבחור צלם ובסוף הלכנו על מיכאל כי קיבלנו המלצה מחבר טוב. לאחר שבחרנו אפילו אמרתי למיכאל שאני צריכה רק תמונה אחת טובה ומבחינתי סיימנו:) ומרוב שהאוירה היתה כל כך כיפית ונעימה והכי לא עשויה מידי ומאולצת, לגרמי הצלחתי להנות מהצילומים ובכלל מהיום הזה והרבה הרבה מזה בזכות מיכאל! וכמובן כמובן שיצאו הרבה יותר מתמונה אחת יפה ובעצם כל התמונות יצאו הרבה יותר יפות ממה שיכולנו לדמיין. בנוסף מיכאל הקפיד לצלם המון את כל האנשים החשובים לי בלי שאפילו היתי צריכה להגיד והוציא תמונות כל כך מרגשות עם האנשים שאנחנו אוהבים. וכמובן שלי ושל בן זוגי. בקיצור התמונות מדברות בעד עצמן, אבל מעבר לזה האוירה והרוגע שמיכאל משרה שווים הכל. התמונות גם הגיעו מהר באתר מסודר ומהמם ואני בטוחה שככה גם יראה האלבום :)
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את מיכאל הכרנו בחתונה של חברים וכבר שם הבנו שאנחנו הולכים לסגור איתו גם לחתונה שלנו. מעבר לתמונות המדהימות ברמה הכי גבוהה שיש, מדובר במקצוען אמיתי ומישהו שהייתן רוצות שיהיה איתכן לאורך כל היום מיכאל וגל היו מקסימים, רגישים והתחשבו בכל הבקשות שלנו ואני באמת ממליצה מכל הלב לסגור איתם כמה שיותר מהר!!
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדבר היחידי שידעתי שאני אבחר ישר אחרי שקבעתי את האולם זה את מיכאל. מיכאל נותן את כל הטיפים, את ההרגשה הטובה ביותר. את ההבנה והדחיפה במקום בשביל התמונות הכי טובות והחוויה הכי טובה!
הצג עוד

Sonia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוו! אין מילים לתאר את איכות העבודה של מיכאל! הגעת עם וייב מעולה שגרם לנו להרגיש דוגמנים ליום אחד. גרמת לנו להרגיש בנוח ולתפוס רגעים מיוחדים במצלמה שישמרו לתמיד.

אלכס   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את מיכאל אנחנו הכרנו קצת לפני, אבל היה ברור לי מאז ומתמיד שהוא יהיה הצלם בחתונה שלנו. אנחנו זוג ביישן שלא יודע להתנהג מול מצלמה ומיכאל הוציא תמונות מדהימות ומרגשות שממשיכות לרגש אותנו גם אחרי שעבר זמן מהאירוע. מקצועי וקשוב, תמיד עם אנרגיות טובות ולא משתלט על כלום. בא באווירה טובה ומלווה לאורך כל היום, תופס את הרגעים המיוחדים מבלי להעמיד את הזוג. ממליצים בחום!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שבכלל דיברנו עם מיכאל בטלפון ראינו עבודות שלו באתר שלו והחלטנו שאנחנו אוהבים. התחושה התחזקה אחרי השיחה בטלפון. אנחנו ממש מרוצים מהבחירה שלנו במיכאל. במהלך יום החתונה מיכאל השרה אווירה טובה, חברית ומקצועית. יצאו תמונות אומנותיות, יפות ומיוחדות שממש מעבירות את הרגשות והתחושות שלנו מהיום המיוחד הזה (ממש קשה לבחור מהתמונות את אלה שיכנסו לאלבום). כל ההתנהלות מול מיכאל היתה פשוטה ונוחה. מהרגע שהתמונות הגיעו אלינו אנחנו (והמשפחות) לא מפסיקים להתפעל מהן. אז אנחנו ממליצים בחום :)
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכאל מקסים! חיפשנו הרבה זמן צלמים שיתפסו לנו את העין, שיראו את הרגש והרגעים הקטנים מהתמונות, ושהן ירגישו טבעיות ולא מעובדות. מצאנו את כל זה בעמוד של מיכאל (ששמענו עליו מהמלצות של כמה צלמים). הוא מוכשר בטירוף! תפס המון רגעים שלא היינו מודעים שצילם במקצועיות ורגישות, אנחנו הכי מרוצים שיש מהתמונות מהחתונה! מיכאל הוא הספק הכי זמין ונעים שהיה לנו בחתונה. לפני האירוע, ענה לכל שאלה, הציף דברים שאולי לא חשבנו ונרצה להתיחס (לוז, איפה להצטלם וכו') ותו"כ היום היה פשוט מקסים, כיפי, רגיש ומורגש איפה שצריך טיפה לשחרר אותנו מול המצלמה :) ולא מורגש כשצריך. אין לי דרך לתאר כמה אנחנו מרוצים מהבחירה ואיזה תיעוד מרגש ומקסים נשאר לנו מהחתונה
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיכאל דרך המלצה של חבר - וואו איזה המלצה טובה!!! בחלומות הכי ורודים שלנו לא דמיינו שכל התהליך מול מיכאל יהיה כל כך מדהים! מיכאל צלם מוכשר בטירוף! מספיקה הצצה חטופה בתמונות שלו ומבינים את האיכות! מעבר לתמונות הנפלאות שהוא יצר עבורנו, כל החוויה והתהליך איתו היו מדהימים! כבר מהשיחה הראשונה ידענו שאין מה להמשיך לחפש...ביום החתונה היה קליל, נעים וזורם! מיכאל זרם איתנו על כל השטויות שלנו וזה פשוט הרגיש כאילו הוא חבר טוב שמשתלב בקהל וגם על הדרך מתעד בשבילנו את היום הנפלא הזה ויוצר תמונות משובחות! בסוף התהליך, מיכאל הכין לנו אלבום תמונות יפהפה, באיכות גבוה ביותר שהגיע אלינו עד הבית :) אם עוד לא הבנתם - ממליצים בחום!!! מיכאל אוהבים אותך, תודה ענקית!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up