כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דקלה חוסטיק

דקלה חוסטיק

איפור כלות
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hili   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
גם אני וגם אמא שלי קיבלנו המלצות עליה כל אחת מכמה אנשים שונים. ובצדק.כשחיפשתי מאפרת היה חשוב לי מישהי שלא תגרום לי להראות שזופה (כי אני בהירה מאוד וזה מה שיש), שתזרום איתי על תסרוקת אסופה צמודה, והכי חשוב שתגרום לי להרגיש הכי טוב שאפשר ביום הזה.דקלה פשוט מושלמת!דקלה איפרה אותי ואת אמא שלי וגרמה להיות ולהרגיש הכי יפות שיש!מהרגע שדקלה נכנסה אלינו הביתה היא הרימה את האווירה בטירוף, הייתה סופר מקצועית, שאלה מה אני אוהבת, ודאגה שארגיש הכי יפה שיש!
הצג עוד

Tina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דקלה המהממת והאלופה!!! פשוט האשה הכי טובה להתחיל איתה את יום החתונה שלכן! יש לה וייב מדהים, היא נתנה לי ביטחון שאני בידיים טובות, שזה יום גדול אבל לא מלחיץ ומאיים כמו שפחדתי שיהיה לי. היא עדינה, נעימה, מתקתקת ברמות את העבודה, השקיעה בי ברמות בתוספות, בתסרוקת, האיפור יצא כל כך יפה שהרגשתי שאני נסיכה! בהתחלה אפילו לא האמנתי שזה התוצר ועם זאת הרגשתי שהיא לא הפכה אותי למישהי אחרת לגמרי, שאני עדיין אני אבל בגרסה משודרגת!!! קיבלתי בזכותה כל כך הרבה מחמאות, אין אורח שלא אמר וואו שהוא ראה אותי, האיפור החזיק מושלם, לא זז בכלל, ואני הייתי מהכלות המזיעות, שגם רקדתי והשתוללתי וגם בכיתי מהתרגשות ועדיין הכל נשאר כמו שצריך. לא הפסיקו לשאול אותי מי עשתה לי את השיער והאיפור. גם הספקים מאוד אהבו את התקתוק ואת העבודה המהממת! כל כך נהניתי מהזמן איתה, באמת שזכיתי! והלוואי שאזכה להיעזר בה שוב!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את דקלה פגשתי לפגישת היכרות. באותו מפגש ידעתי שהיא זו שתאפר ותסדר לי את השיער ביום חתונתי. הווייבים שלה והאנרגיות שהיא שידרה היו פשוט נעימים, היא הייתה קשובה וזרמה איתי בראש לי... ראיתי המון עבודות שלה ופשוט התחברתי והתאהבתי. סגרנו לתאריך 24.3.20 אך האירוע נדחה מספר פעמים במשך שנה וחצי. בחלק מהפעמים היא לא הייתה זמינה על אף שהתחננתי אליה אבל הערכתי מאוד את ההתחייבות והנאמנות שלה לכלות או מלוות אחרות שקבעו איתה לפני. לא ויתרתי עליה ולמזלי דקלה הייתה פנויה בתאריך זה. ביום החתונה היא הגיעה מלאת אנרגיות, קלטה את הסגנון שלי ופשוט בדרך פלא הפכה אותי לנסיכה! הכישרון נשפך לה מהידיים והכי מדהים שהיא פשוט נהנית ואוהבת את מה שהיא עושה! הבחירה בדקלה הייתה אחת הבחירות המדויקות שעשיתי בחיי! תעשו לעצמכן טובה ותסגרו איתה! אה והמחיר שלה ממש ממש ממש הוגן ומצדיק את העבודה שלה!
הצג עוד

Elizabeth   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
על דקלה גיסתי המליצה לי וסגרתי אותה מיד אחרי שראיתי את העבודות המטורפות שלה! איפור&שיער זה ספק שלא הייתי מוכנה להתפשר עליו, וטוב עשיתי. בזכות דקלה הרגשתי יפה אבל גם מאוד כמו עצמי, האיפור היה עדין ומדויק ועם זאת דומיננטי, עם דגש על העיניים. לגבי השיער זרמנו ועפתי על התוצאה!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו...אז ככה, אם להיות כנה, הגעתי לדקלה אחרי שמאפרת מפורסמת שמאוד רציתי ביטלה לי..והמליצה לי על דקלה כאופציה.. ובחיי שזה הדבר הכי טוב שקרה לי! דקלה פשוט מדהימה!!! יש לה אישיות כובשת שבא לך להפוך לחברה הכי טובה שלה! ואין כמו לבלות עם מישהו כזאת ביום כזה :) דקלה פשוט הפכה אותי לגרסה הכי יפה שלי והחברות שלי שהיו בחתונה הגדירו את זה בצורה הכי מדוייקת: "ברור לך שהיא (דקלה) הפכה אותך להכי יפה שיש/שאי פעם תראי?" אז כן...רק מלראות את עצמי בתמונות כמעט התעלפתי :) הכל היה מושלם ובמידה הנכונה. איפור עדין עם זאת נוכח ומחמיא והשיער היה מושלם! ובדיוק כמו שהבטיחה- הכל נשאר כמו שהוא עד סוף הערב! היא אף ביקשה שאזעיק אותה אם משהו "מתפקשש" ואני מאמינה לה שבאמת התכוונה לכך, אך לא היה צורך! דקלה ציידה אותי גם באודם בגוון המתאים ופשוט חשבה על הכל! והכי חמוד היה לראות אותה מתרגשת במפגש שלי עם החתן שלי :) היא פשוט מהממת! כבר בחתונה עצמה מצאתי את עצמי מעבירה את הטלפון שלה לחברות :)
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
דקלה חוסטיק המושלמת! הייתה לנו פגישה מקדימה והיה חיבור מיידי. האיפור והשיער היו פשוט wow!!! לא הפסקתי לקבל מחמאות... דקלה גרמה לבוקר שלי להיות רגוע וכייפי. האיפור והשיער שרדו את החום והלחות ונשארו הרבה אחרי שהאירוע הסתיים. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Nativ   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לדקלה הגעתי דרך תמונות של כלה אחרת מהפייסבוק, ממש במקרה. נפגשנו וישר אחרי הפגישה איתה ידעתי שהיא הבחירה שלי לבוקר החתונה. דקלה מקסימה, הגיעה עם מזוודת איפור ומה לא, מוכנה לכל תרחיש, עם אנרגיות מעולות, הצחיקה אותנו בטירוף, מקצועית ועם טעם טוב! דאגה לוודא שאני מרוצה מהאיפור והשיער וסידרה כל שערה סוררת במקום. האיפור המושלם והשיער המהמם החזיקו מעולה במהלך כל הערב. דקלה מהממת ומומלצת בחום!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דקלה חוסיטק המושלמת!!!! אין לי מילים באמת מדהימה ונעימה וישר הרגשתי חיבור ושהיא הכי בגובה העיניים, עשתה צחוקים, הייתה קלילה הרגשתי שהיא ממש חלק מאיתנו לא סתם עוד ספקית. (גם סגרתי אותה איפור שיער לאמא ויצא מושלם).

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את העבודות של דקלה הכרתי דרך בת משפחה והתאהבתי! מהפגישה הראשונה שלנו, היא השרתה עלי רוגע באנרגיות המטורפות שלה, הייתה קשובה לרצונות שלי, ייעצה וכבר באיפור הניסיון הוכיחה שיש לה יד של קוסמת! יש לה את הכישרון להפוך אותך להכי יפה שאת יכולה להיות ועדיין להישאר עצמך. בבוקר החתונה היא הביאה איתה אור, צבעוניות וכיף שמושלם להתחתן איתו. קיבלתי פידבקים מטורפים על השיער והאיפור שלא זזו מילימיטר. היה שווה להביא אותה את כל הדרך מהמרכז! :)
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הדבר שהיה לי הכי קשה לבחור היה איפור ושיער..דיברתי עם כלכך הרבה והתלבטתי המון-עד שדיברתי עם דיקלה!!איתה ישר ידעתי והרגשתי שזאת היא האחת- ואיזה מזל שבחרתי בה!דקלה היא קודם כל הבן אדם הכי מדהים שפגשתי!!ברגע הפכנו לחברות ולמי שלוותה אותי בכל הדבר הזה שנקרא חתונה, היא הייתה הרבה מעבר לאיפור שיער שלי..כל ההתנהלות איתה הייתה כייפית וטובה וביום החתונה היא הייתה כדור ההרגעה שלי,הבדרנית הפרטית שלי ובעיקר מי שהפכה אותי להיות נסיכה אמיתית ליום אחד..יצאתי בהרגשה הכי טובה שיש!!בזמן ההתארגנות דקלה הציעה שנשנה משהו בתסרוקת שקבענו וכלכך סמכתי עליה,פשוט אמרתי לה תעשי מה שבא לך!!וזה פשוט יצא מושלם,בול מה שכיוונתי אליו ובדיוק איך שרציתי להראות, היא הצליחה להבין אותי יותר טוב ממה שאני הבנתי את עצמי :) מעבר לזה שהיא קסם של בן אדם היא סוםר מקצועית!האיפור והשיער לא זזו לי עד יום למחרת וגם אז, אני פשוט החלטתי להוריד..זה הרגיש שיכלתי להישאר ככה גם עוד שבוע :) דיקלה,מהממת שלי!איך ולא תהיה כמוך!!ואתן בנות, תעשו לעצמכן טובה וקחו אותה איתכן ליום הזה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up