כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Swing Dj's
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מטורפים!!!!!!!אין מילים מה עשו לנו באירוע. כולם מקטן ועד גדול החמיאו בטירוף ונהנו.התחתנו ביום ראשון, אנשים רקדו עד 2:30 בלילה .הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות !!!
הצג עוד

נסטיה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו. זאת לא רק המלצה זאת התחייבות!המסע המטורף שחווינו עם הצוות המדהים הזה SWINGלצוות הגענו דרך הרבה המלצות מחברים וסריקה זריזה של האתר אינטרנט שלהם.https://www.swingdjs.co.ilמהרגע הראשון שדיברנו עם Tino קיבלנו תחושה שהגענו למקום הנכון, נתן לנו תחושה של בטחון וניסיון.קבענו פגישה איתם ושם הכרנו את דודי וג'ק פה התחילה המסיבה והפרפרים בבטן, בפגישה הבנו שאנחנו בידיים טובות והקו המוסיקלי נבנה למהלך כל הערב.כל שיר שחשבנו עליו ישר נוגן והכניס אותנו לקצב.יש להם ניסיון רב בכל תחומי המוסיקהממוזיקת עדות למיינסטרים לטכנו האוס וטראנס ובעצם כל מה שאפשר לחשוב עליו יש להם גירסא מיוחדת בשבילו.ביום האירוע לא היינו צריכים להתעסק בשום דבר חוץ מלהנות ולרגע אחד לא יצאנו מהרחבה.זה שהם צוות של שלוש נותן תחושה של מסיבה מטורפת. דודי ויאשה אנחנו שרופים עליכם עשיתם לנו ערב מהסרטים! בדמיונות הכי פרועים לא ציפינו לזה!והאפטר של אלברט עשה לנו סגירה מדוייקת לאירוע! האורחים שלנו תיארו את החתונה כקרנבל עם אנרגיה מיוחדת ומוסיקה משגעת, היה כלכך שמח ואין אחד שלא רקד מהמבוגרים לצעירים!אנחנו לא רק ממליצים אנחנו חותמים עליהם לחוויה מוסיקלית מדהימה ולאירוע שלא יפסיקו להחמיא לכם עליו!אוהבים ולא נשכח את הערב הזה לנצח.תודה! תודה! תודה!
הצג עוד

Yulya   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכל היה כיף קליל שירות מדהים נהנינו כל כך ולא הפסקנו לרקוד לרגע שלא לדבר על הליווי המטורף של השלישייה הזאת לאורך כל הדרך ממליצים מאוד!!!!תודה על אירוע מושלם!
הצג עוד

Barak   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
סגרנו אירוע לאוקטובר 23, עם פתיחת המלחמה דודי בלי לחשוב פעמיים ישר אמר לנו שרק נגיד והוא אפילו יחזיר לנו את המקדמה(למדנו שזה לא מובן מאליו) בחרנו להישאר איתו ופשוט דחינו את התאריך חתונה שלנו, הוא ליווה אותנו לכל אורך הדרך, הקשיב, ייעץ וערך לנו שיר חופה מהמם!! הם היו פשוט מדהימים!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ווואו מאיפה להתחיל.. דודי היה הדיג'יי גם בחתונה של אחותי, וכבר בפגישה איתו היה ברור לנו שאנחנו הולכים לסגור עם סווינג. האנרגיות, המקצועיות, והחבריות שאיתה הם ניגשים לעבודה פשוט כבשו אותנו. גם כשנאלצנו לצערנו לדחות את החתונה שהייתה אמורה להתקיים באוקטובר, הכל נעשה ברגישות ובלי שום בעיה. בחתונה שלנו דודי יאשה והצוות פשוט קראו את הקהל בצורה מדויקת, הרימו בטירוף ועשו לנו מסיבה מדהימה שלא רצינו שתגמר. קיבלנו עליהם ים מחמאות מכל מי שהיה באירוע וגם אנחנו בעצמנו הרגשנו את האנרגיה המעולה שלהם. אין לי מילים לומר כמה אני ממליצה!!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קבענו פגישה עם דודי, בזמן שבעלי במילואים, ואני מארגנת את רוב החתונה מקרוב.הגענו והזרימה הייתה מדהימה, ישבנו עם ישה ודודי והכל הרגיש כאילו הם החברים הכי טובים שלנו. נתנו כמה קווים מנחים למה ואיך אנחנו רוצים והם פשוט תקתקו את הכל בלי לבלבל ת'ראס. מעבר לעבודה, הרגשנו שהם איתנו בלב, בנפש ובעיניים כל האירוע. מסתכלים על האורחים, בודקים מה מקפיץ אותם ואיך להדליק את הרחבה שוב ושוב ושוב.. ממליצים עליהם בחום המבטיחים שלא תתחרטו🤍אנחנו אוהבים אתכם סווינג דיג'יי❤️
הצג עוד

Haim   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היה פשוט מדהים! מההתחלה, יאשה, דודי והצוות היו מקצועיים ומאוד קשובים למה שרצינו - שזה בעיקר מוזיקה טובה לאורחים שלנו וידעו לבחור מוזיקה שתתאים לכולם ולא בהכרח לנו(נשמע מצחיק אבל עדיף... אנחנו אוהבי מטאל כבד והיינו מבריחים את האורחים מתחילת האירוע...)הם זיהו בקלות את הקהל בחתונה ואת הווייב הכללי, מה שאפשר להם לבחור את השירים המושלמים לכל רגע. המעברים בין השירים היו חלקים ומדויקים, והסאונד היה ברמה גבוהה מאוד.מה שבלט במיוחד היה הקשר החם והמשפחתי מהרגע הראשון. הם היו זמינים גם בשעות לא שגרתיות כדי לוודא שהיום החשוב שלנו יהיה מושלם. הם הצליחו לשלב בין שירים ישנים לחדשים בצורה שזרמה עם כולם, ולא הפסיקו לשמח אותנו ואת האורחים.
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הדי ג'יים המדהימים האלה הרימו לנו את הרחבה בחתונה.מהפגישה הראשונה איתם הבנו שהם לא רק מקצועיים הם גם אנשים איכותיים וטובים.השארנו להם את רוב העבודה, באנו בלי הרבה דרישות ואמרנו שנזרום. המוזיקה הייתה מדהימה, אחלה בחירת שירים, מעברים טובים, סגנונות שונים ומגוונים, כל הקהל רקד.תודה ענקית להם, ואני ובעלי ממליצים עליהם בחום!
הצג עוד

Meirav   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
המלצה רוחתחתת לחבר'ה האלה שהטיסו לנו את הרחבה באויר!! התחתנו ב11.1.24 כל כך פחדתי בגלל כל המצב שזה ישפיע על האירוע חייבת לציין שהייתה לי חתונה מטורפת בזכותם האורחים לא מפסיקים עד עכשיו לשאול מי היה הדיג'יי. אז תודה רבה לכם צוות של אלופים אין ספק שאמליץ בכל מקום!
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שהאולם הציע לנו את סווינג Djs וקישרו אותנו ליאשה המהמם!!!מהרגע הראשון היה חיבור קליל, כיפי, יחס מהמם ומקצועי ברמות!הם הקשיבו לכל בקשה, טענה, או שיר מוזר שרק ביקשנו.הרימו לנו את הרחבה רצח, אף אחד לא רצה לשבת לרגע וקיבלנו פידבקים מדהימים עליהם! אני ממליצה רצח!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up