כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נועה מלכה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
נועה המהממת עשתה לי תסרוקת מוברשת שנשארה כל הערב ואפילו בבוקר קמתי עם שיער של נסיכה. בהתחלה חששתי כי לא ידעתי מה אני רוצה לעשות בשיער עד אותו היום של החתונה אבל נועה הייתה סבלנית ומקסימה ובנינו ביחד שלב שלב את התסרוקת עד שיצא פשוט מושלם.
הצג עוד

yaara.bar.bara   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה הייתה מקסימה, סופר קולית וקלעה בדיוק למה שרציתי! השיער יצא מדהים והחזיק מ9 בבוקר עד 2 בלילה! הרגשתי בידיים טובות לכל אורך הדרך
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה מלכה, הבחורה הכי מגניבה לבלות איתה את בוקר החתונה, היה פשוט מקצועי וכיף. יצאנו מרוצות עם תסרוקות מהממות שהחזיקו כל הערב, הלילה והבוקר.. :)

nili.kimelman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמעתי וקראתי על נועה בכל מיני מקומות, ואני ממש שמחה שבחרתי בה. הגיעה אלי ביום החתונה ועשתה לי תסרוקת מדהימה! היא מקצועית בטירוף וממש מקסימה!

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עם נועה סגרתי כשנה לפני החתונה, ומתחילת הדרך הייתה מקצועית מסורה וקשובה! ביום האירוע דאגה לאווירה כייפית וקלילה...לקחתי אותי גם כליווי איתי לאולם והיא הייתה מדהימה ודאגה לי לתסרוקות שגרפו מליון מחמאות!! ממליצה בחום!!
הצג עוד

Eslin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היא בדיוק הבינה את מה שאני רוצה אפילו לפני שאני ניסיתי להסביר לה! עשתה לי תלתלים מאוד טבעיים שהחזיקו כל הערב אמנם שרקדתי עד שעה 03.00 :) היא פשוט הייתה מקצועית ברמות, ידעה לתקתק גם. הכרתי אותה דרך חברה, אפילו לא עשיתי איתה ניסיון כי ידעתי שאפשר לסמוך עליה ישר!! היא פשוט מושלמת!
הצג עוד

Danit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה מוכשרת בטירוף, יצירתית, סבלנית וזריזה (!!). היא עשתה לי ולעוד 4 מלוות תסרוקות מושקעות ומגוונות ביום החתונה. כל אחת מהתסרוקות יצאה מדהימה ונשארה לכל האירוע - לא רק לי, אלא גם למלוות. אני כל כך שמחה שנועה הייתה לצידי ביום המרגש הזה! היא הכניסה אנרגיות מדהימות והייתה קשובה לכל בקשה. ממליצה עליה בחום!!!
הצג עוד

Adva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה היתה כימיה מדהימה, נועה מקסימה, מדליקה, עם ווייב כיפי, תסרוקת הניסיון היתה נהדרת, צמת כתר!! נועה אלופת הצמות! 😃 עשינו התאמת תוספות וביום החתונה התסרוקת היתה בדיוק מה שרציתי, החזיק מעמד כל הערב בלי בכלל למצמץ, הסיכות והתוספות היו נוחות. המלוות, אחותי ואמא היו פשוט יפיפיות, אחותי עם צמה קלועה מהממת, היה כי, יפה, עשוי היטב, מקצועי ואיכותי. תודה רבה, ממליצה בחום 🤗
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו הלוואי ואני אצליח להעביר בכתב את מה שיש לי להגיד על נועה המדהימה!!!! דבר ראשון את הספקים שלי בחרתי לפי הלב וזכיתי בגדול!!! נועה המדהימה גרמה ליום שלי להיות רגוע ושמח, עשתה לי תסרוקת מדהימה שלא זזה עד השנייה שפירקתי ותאמינו לי רקדתי כמו משוגעת!!! והכי חשוב לא הרגשתי את כל הסיכות וכו שזה היה לי מאוד חשוב. ולמלוות שלי תסרוקות מדהימות!!! קלעה בול תוך 2 דק מודה לזה שהכרתי אותה בן אדם מדהים ומקצועית ברמות אחרות תודה תודה תודה מטורפת עליה
הצג עוד

ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה המהממת היא הבחירה המושלמת!!! מוכשרת בטירוףףף, מקסימה וכייפית! עשתה לי בדיוק את מה שביקשתי ודאגה שאהיה מרוצה עד הפרט הכי קטן! כמובן שהתסרוקת לא זזה כל הערב והמחמאות היו בלי סוף, ממליצה בחום! :)

להמשך גלישה באתר
up