כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פרימייר בר premiere bar

פרימייר בר premiere bar

שירותי בר לאירועים
טלפון:0538488667
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנשים טובים, מקצוענים, אווירה טובה והיה ממש כיף בזכותם ואיתם!לאורך כל הדרך, מהשיחה הראשונית ועד לנושאי הסדרת התשלום היה נעים להתנהל מולם. ממליצה בחום 🩷

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישת הכנה והבנה מה אנחנו רוצים שיהיה באירוע - קיבלנו ממתן את כל המידע והפרטים, הוא הציע לנו מגוון אפשרויות לשינוי ושדרוג, החל מאלכוהול ועד עמדות קונספט. מתן היה זמין לכל שאלה והתייעצות. במהלך האירוע היו אנשים מדהימים, שירות נעים ואדיב. כל הצוות היה מדהים! קיבלנו מלא פידבקים על השירות, המבחר והצוות המקסים! תודה ענקית:)
הצג עוד

Renen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מתן מפרימייר בר היה איתנו בשיחה רציפה מהיום הראשון, עשינו המון שדרוגים לאלכוהול (הבאנו את כל היין מבחינתנו כי רצינו חתונת שישי צהריים עם הרבה רוזה ויינות לבנים טובים), וכן שינויים מבניים (ויתרנו על בר קבלת פנים שהיה קטן מדי וצפוף בחתונת ניסיון) והלכנו על בר אחד גדול שהיה פעיל כל האירוע (ואז אין את ה-20 דק האלה בהן אין שתייה). השירות היה מקסים, הברמנים היו מנוסים, חמודים וחייכנים (בכללי צוות בוגר זה פלוס ושווה לבדוק ולהתעכב על זה). בנינו קוקטיילים קלילים ופשוטים לעשות במסות (צריך לקחת את זה בחשבון- היוש שפריץ אפרול) ושמנו דגש על הגשה יפה ומקצועית. הם זרמו עם כל בקשה בחיוך ובכיף
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מתן והצוות שלו פשוט מצויינים!!! שירות חם ואדיב, הנראות של הבר לאורך כל האירוע הייתה טיפ טופ מתן דאג לנו למים כל הזמן, פשוט כיף...
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
פרימייר בר הם בר הבית של "הנחלה" בבית עובד, שם היינו אמורים להתחתן. ברגע שהבנו שלא נוכל להתחתן ב"נחלה" כי תכף מגיע הסגר השני והחלטנו להעביר את האירוע הביתה, היה לנו ברור שאנחנו רוצים את פרימייר איתנו. בר ברמה הכי גבוהה שיש ואנושיות שזה אין לתאר.. מתן הבעלים כל כך בא לקראתנו. בהתחלה זה היה יקר לנו וויתרנו, והוא ידע לברך אותנו בחיים מאושרים ושנה טובה. אין מחיר לאנושיות הזאת . סגרתי עם מישהו אחר, ואחרי שהוא דיבר אלי לא יפה בטלפון, מיד ביטלתי אותו וחזרתי אל מתן וביקשתי שכן יעשה את החתונה שלנו. באותו הרגע (אנחנו יום לפני החתונה שאורגנה בשלושה ימים) מתן שוב בא לקראתנו במחיר. ידעתי שיש לי על מי לסמוך ואני בראש שקט. כולם נהנו, הבר תפקד מעולה, היה נקי ואלכוהול ברמה גבוהה מאוד. כולם אמרו שהם היו אש!
הצג עוד

ליבת ואופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את מתן לא פגשנו אבל מיטל הקדישה לנו זמן ויחס מצוין כבר מההתחלה! לפני החתונה דאגה שהכל יהיה מוכן כמו שצריך ושעמית, המנהל האחראי באירוע יכיר את כל ההערות שהיו לנו. היה תענוג לעבוד גם עם עמית, הרגשנו שהכל בשליטה ובקרה, אפילו דברים שלא היו באחריותו. תודה לכל הצוות!
הצג עוד

shavit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה קליק בינינו לבין מתן ומיטל! הבר היה מושלם, נתן שירות מטורף כולל מלא שדרוגים ופינוקים, הבר היה אקטיבי בטירוף והכניסו מלא אווירה! כל ההמלצות והטיפים שלהם היו מעולים! בזכותם אפילו האלכוהול היה מיוחד ושלנו, ולא השטנץ הרגיל. התחתנו ביום שרבי וחששנו שיתייבשו אנשים אבל פרמייר בר הרעיפו גם מים קרים וטובים לכולם, כמה כיף לקבל שירות מספקים שמתנהגים כחברים ורוצים את טובתנו מהרגע הראשון. ממליצים מאוד ביום לכל אירוע! תודה מתן ומיטל!
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הבר הכי טוב שיש! לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים על השירות הלבבי, האדיב והאדיר של הברמנים וברמניות! שדאגו גם להרים ברחבה וגם למים בשביל שהחתן והכלה לא יתעלפו 😉 מיטל ומתן האלופים ליוו אותנו מהרגע הראשון באהבה, מקצועיות וסבלנות. מציעים את האלכוהול הכי משובח ושווה שיש במחיר אטרקטיבי! ממליצים בחום!! תודה רבה על הכל!
הצג עוד

אביה וניב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
שירות מדהים כבר משיחת הטלפון הראשונה. בפגישה הציעו לנו חלופות רבות כדי להתאים את האירוע במדויק לסגנון ולכיס שלנו. באירוע עצמו לא הפסיקו לחייך, להרים ולשמוח עד רמה כזו שאורחים ממש החמיאו לנו על צוות הבר למחרת. הם אפילו הגדילו לעשות וניסו לפתור תקלה חיצונית שבכלל לא הייתה קשורה אליהם! רק פרימייר!
הצג עוד

מעין וליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
היה שירות מקצועי אדיב ומשמח! קיבלנו הרבה תגובות חיוביות מהאורחים לגבי השירות בבר. הבאנו אלכוהול נוסף בעצמנו לאירוע ודאגו לקרר אותו ולהחזיר את מה שנשאר בסוף האירוע. מקצועיים ונעימים תודה רבה !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up