כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צח ונטורה

צח ונטורה

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
צח אהוב שלי! את צח שידך לי דוד המאפר שלי - לרגע לא הייתה לי התלבטות.ידעתי שצח ודוד אוהבים לעבוד ביחד וזה משהו שהיה לי סופר חשוב ביום החתונה, רציתי שלספקים שלי ולי תהיה אוירה טובה!צח ואני דיברנו בטלפון סגרנו בנינו הכל ופשוט נתתי לו יד חופשית, לא עשיתי "שיעורי בית" אני ידעתי שאני בידיים טובות וסמכתי עליו ב 100%.אני עם שיער קצר ודליל דליל דליל, צח עשה לי 2 תסרוקות לראשונה היינו עם פזור ובשניה עם קוקו לא גבוה.שתי התסרוקות היו היסטריותתתתתתתתתת שיא הטבעיות מהמם ברמות!! קיבלתי מלא מחמאות על התסרוקות והכי חשוב - לי היה נוח!! הרגשתי כל כך טבעית הרגשתי אני לא הרגשתי אף לרגע אחד שאני מחופשת וזה היה לי סופר חשוב!אז צח באופן אישי אני רוצה להגיד לך תודה ענקית מכל הלב שליאני כל כך שמחה שדרכנו נפגשו - אתה אלוף ומספר אחת!
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלוף!! יש לי שיער דק ובלחות של אוגוסט בכלל לא תליתי בשיער שלי תקוות להחזיק תסרוקת, מזלי שצח היה לצידי! דיברנו בטלפון לפני והוא היה סבלני וקשוב, מקצוען אמיתי שידע לקרוא מה דמיינתי ולבצע בול. הגיע לאולם לליווי והחלפת תסרוקת והרגשתי שהוא דואג לי כמו חבר טוב. השיער היה כמו שדמיינתי ואני מודה לו אין סוף.
הצג עוד

nov   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
20 מתוך 100
לצערנו ביטלנו את החתונה בגלל המצב בארץ ולא עושים אירוע, צח לא בא לקראתנו והחליט לא להחזיר לנו את המקדמה למרות כל המצב

shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על צח מגיסתי ולגמרי הבחירה הנכונה! התוצאה יצאה מדהימה! מקארה קצר קיבלתי שיער אורך ושופע לאותו היום שלא הציק והחזיק מעמד כל היום! צח גם ליווה אותי לאולם, סידר אותי לפני החופה והחליף לי מתסרוקת מהממת אחת לאחרת לפני הריקודים 😊 ממליצה בחום!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ללא ספק מבין הבחירות היותר טובות שלי בחתונה!!, מקליל את האווירה של היום שהיא גם ככה לחוצה ברמות , מקצועי ברמות הגבוהות ביותר, עובד מושלם !!!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את צח יצא לי להכיר עוד בחתונה של חברה את האווירה והמקצועיות שלו , כשהגיע הזמן שלי להתחתן ישר פניתי אליו וללא ספק אין כמו צח! האווירה שהוא נותן ביום כזה מרגש ומלחיץ בו זמנית הוא נתן לי להרגיש הכי נינוחה בעולם כל הזמן הרגיע ועשה לי שמח והכי חשוב הוא נתן עבודה מושלמת !! אין מישהו שלא החמיא לי על השיער 2 תסרוקות ברמה גבוהה מאוד והכי חשוב לא זז! ברמה כזו שנשארתי עם השיער עוד ליום למחרת וכלום לא זז !! ממליצה בחום לכל כלה לסגור איתו ❤️❤️❤️
הצג עוד

dikla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צח אהובייייי❤️ תמיד ידעתי שאני אתחתן אתה הראשון שאותו אני סוגרת וככה זה היה! תודה שהגשמת לי חלום. תמיד תיארתי לעצמי איך אני רוצה להראות בחתונה שלי ואתה הגשמת לי את החלום הזה בצורה הכי מושלמת שיש! תודה על המקצועיות על הטוטאליות על הנחת והשלווה על הוויב על הכיף וביקצור על הכל! והכי חשוב תודה על הזכות שעיצבת לי את השיער אתה מדהים ואני מאחלת לך שתגיע עוד רחוק עם הכישרון המטורף הזה שלך! אוהבתתת אותךך ברמות שאתה לא מבין❤️
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צח המושלםםם! משיחת הטלפון הראשונה הוא נתן לי מלא המלצות ודרכו גם מצאתי מקום התארגנות ממש שווה! הוא ליווה אותי לכל אורך היום וגם באירוע עצמו ומעבר לשיער שיצא מושלם וקיבלתי עליו מלא מלא מחמאות, זכיתי לליווי של אדם כיפי, מצחיק, אנרגטי. אני הייתי כלה מאוד לחוצה וצח הצליח להרגיע אותי לאורך כל היום וגם לפני החופה. אין ספק שאמליץ עליו לכולן!!!
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צח היה נדיר, המעצב שיער הכי נחמד שפגשתי! ישר אפילו שרק התעניינתי הוא הציע שנדבר בטלפון וישר התעניין ושאל על החתונה ונתן טיפים משלו, בלי שסגרתי אותו בכלל. צח מדויק ברמות, לא וויתר עד שכל שיערה לא הייתה במקום. הגיע איתי לליווי לאולם והיה פשוט מושלם!! אין ליי מילים בא לי להתחתן שוב רק כדי שצח יסרק אותי שוב.
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
צח אלוף ברמות !!! עשה לי 2 תסרוקות מושלמות ומעלפות !! היה מצחיק, קליל, סבלני ופרפקציוניסט. ליווה אותי לאולם, היה נדיר וכולם החמיאו לי על השיער !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up