כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופיר אליאס

אופיר אליאס

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין הוכחה יותר טובה לזה שאופיר תותח על יותר מזה שמעצבת שיער בוחרת בו! והבחירה היתה שווה ביותר 🙏🏼 מעבר לעבודה הכמובן מדהימה כי הוא הוציא אותי מרוצה ברמות, הוא פשוט נסיך על והיה ממש כיף להעביר איתו את בוקר החתונה! תקתק הכל בזמנים בנעימות ואיכפתיות שזה כלכך חשוב
הצג עוד

לירן דורסמן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני הכי שמחה בעולם שבחרתי בו לעשות לי את התסרוקת ביום החשוב בחיי. השיער יצא מושלם ואופיר מקצועי ברמות!! הייתה אווירה סופר כיפית ורגועה, ממליצה בחום! ❤️
הצג עוד

dana_251992   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אופירוש ! אין עלייייך בעולם!!!!!!! תודה רבה שעשית אותי נסיכה מהאגדות ביום החתונה שלי ! האורחים לא הפסיקו להגיד כמה השיער שלי יפה, כמה התסרוקות שעשית לי מתאימות לי ומדגישות את הפנים שלי ! מעריכה אותך כל כך ! אתה כזה כשרוני ויצירתי שזה מטורף !!!!!!! כל החברות שלי כבר משריינות אותך שנה מראש לפני החתונה :) כל כך נהנתי לעבור איתך את יום החתונה ביחד, אתה מצחיק אתה זורם , אתה משדר אנרגיות חיוביות !!!!! אתה אלוף העולם !!!!!!!!!!!!!!! אין לי מספיק מילים להודות לך ! דנה שוטמן (9.4.19)
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מיליםםםםםם!!!!!! מעבר לזה שאופיר בנאדם מדהים הוא עשה אותי הכלה הכי יפה שיש! כמה מחמאות קיבלתי. ויותר מזה התסרוקות לא זזו לי כל הערב!!! הוא ליווה אותי כל היום ונתן לי להרגיש הכי מיוחדת שיש. קליל מקצועי וקשוב וכיף. ממליצה מאוד!!!!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין כמות מילים שתצליח להעביר כמה אני שמחה שאופיר עשה לי שיער!! הוא פשוט מוכשר בצורה בלתי רגילה! ידי זהב!! עשה לי תסרוקות מושלמות גם בחינה וגם בחתונה! מעבר לזה שהשיער לא זז והיה מושלם בכל רגע נתון, אופיר הוא סבלני, מרגיע, נעים ופשוט כיף להיות בחברתו! שזה בעיני הכי חשוב לכלה ביום החתונה ! מרגישה ממש שזכיתי להעביר איתו את היום המדהים הזה! והמחמאות על השיער המהמם לא הפסיקו במשך כל האירוע.. ממליצה בחום !!!!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
על אופיר הייתי חייבת לכתוב חוות דעת. הבנאדם גאון. מעבר לזה שהתסרוקות שלו יפהפיות ברמות (הוא עשה גם לאימא שלי וגם לאחותי וגם למלווה שלי), הוא אדם נפלא ברמות שאי אפשר לתאר. היו לי אישויים עם השיער עקב סטרס, מאוד פחדתי מתוספות (במיוחד לאור הסיפורי אימה שקראתי מבנות אחרת שהדבק לא ירד והתוספות נשארו ועברו ימים עד שהן הצליחו להוריד אותן עם שמנים ומסרקים דקים), התלבטתי המון אם לעשות אסוף או פזור והלכתי על פזור עם תוספות. אופיר המדהים משתמש בדבק איכותי, ברמה ששמתי מעט מרכך על בסיס התוספות ותוך כמה דקות היא ירדה לבד, בלי משיכות ובלי מאמץ. אופיר היה זמין לי לאורך כל החודשים טרם הסגירה, להרגיע, לעודד ובעיקר להשרות אופטימיות וחיוביות. ביום עצמו הוא היה כזה מצחיק, כיפי, קליל ונתן לכולם להרגיש נהדר ולא פחות ממושלמות. התסרוקות של כולנו פשוט לא זזו (ושלי הייתה גלי מוברש - משהו שמאוד מאוד קל לו להיהרס). אופיר אמן אמיתי. אחד הספקים הראשונים שאני אמליץ למישהי עליו. מומלץ בחום ממש!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אופיר פשוט קוסם!! ידע בדיוק מה מתאים לי, היה קשוב וסבלני. התעקש שניפגש להכיר ולראות את השיער, לשמוע על הציפיות שלי. ביום האירוע היה לי איתו כל כך כיף היה גמיש להחליף לי תסרוקות ופתוח לשינויים. השיער החזיק לי ולא זז! הבן אדם פשוט אומן. אין יותר מרוצה ממני. ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up