כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עפרי שפיגל
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
95 מתוך 100
עפרי שפיגל הוא מקצוען אמיתי, לגמרי עשה לנו את האירוע. המחמאות מהאורחים עליו לא מפסיקות להגיע, כולם נהנו מאוד מהריקודים ומכל הזרימה והאנרגיות של הערב. מומלץ בחום!
הצג עוד

Reem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת שישי צהריים בתל אביב, ורצינו חתונה באווירה שיקית וקולית. נפגשנו עם עפרי ומההתחלה הוא זרם עם מה שרצינו. החתונה הייתה מושלמת, כולם מקטן ועד גדול רקדו ונהנו. הרחבה לא הייתה רגועה לרגע! עפרי- שיחקת אותה!

Oshrat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עפרי עשה לנו חתונה שמחה במיוחד, לא הפסקנו לרקוד לרגע! עברנו איתו על רשימות שירים לפני האירוע והוא פגע בדיוק לסגנון שלנו. היה כיף גדול איתו, מומלץ מאוד
הצג עוד

קרן ואלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עופרי הוא קודם כל בן אדם נהדר, בעל מקצוע קשוב ומקצועי. ישב איתנו ושמע את כל השגעונות המוזיקליים שלנו. קלט בול. באירוע הכל היה מדהים, אנשים לא עזבו לרגע את הרחבה, היתה מוזיקה מעולה - פשוט קלע בול לטעם שלנו. ממליצים בחום!!!!!!!!! קרן ואלעד.
הצג עוד

ayeletmela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
פשוט וואו! עפרי יודע לחלוטין מה הוא עושה, שולט ברחבה ומאוד מאוד קשוב לקהל! בזכותו החתונה שלנו הסתיימה אחרי 7.5 שעות כשאנשים לא רוצים להפסיק לרקוד. פשוט מקצוען אמיתי. קיבלנו המלצה עליו מהאולם והם ממש לא טעו, הוא פשוט מוכשר. מומלץ ביותר!!!!!
הצג עוד

עליזה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
עפרי הוא תותח ומקצוען. בפגישה שלנו הוא ממש הבין את הראש שלנו, נתן מקום לכל הבקשות המיוחדות שלנו, כולל התאמה תוך כדי למצב הקהל, ושם דברים פשוט מעולים. המוזיקה הייתה אחת המחמאות הגדולות שקיבלנו. היה כל כך כיף!!
הצג עוד

ייגור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לעפרי הגענו דרך אולם האירועים שלנו. קיבלנו את שמו ביחד עם עוד כמה די-ג'יים שעובדים עם האולם ופנויים בתאריך שלנו. אחרי סקירה קצרה באינטרנט הבנתי שעל עופרי יש ברבה המלצות חיוביות. התקשרתי אליו וקבענו פגישה אצלו בבית. מהרגע הראשון התחברנו אליו באופן אישי. עפרי יצר אצלנו הרגשה שאנחנו והעדפות שלנו הם במקום הראשון אצלו. באנו אליו לפגישה בלי רשימת שירים מוכנה. אין לנו סגנון מוזיקה בולט וברור. אנחנו אוהבים לשמוע כמעט הכל ולא היה לנו כל כך מושג מה ממה שאנחנו אוהבים יכול להתאים לרחבת ריקודים. עופרי השקיע זמן לשאול שאלות, להשמיע לנו שירים ולהביא דוגמאות של שירים בסגנון דומה לאלו שאהבנו. לאורך התקופה בין הפגישה לחתונה עפרי שמר על קשר, ודאג להתעדכן בשירים נוספים שאנחנו מצאנו ואהבנו וחשבנו שאולי יתאימו. ביום החתונה הגיע מספיק זמן מראש (לפני שהאורחים התחילו להגיע) דאג לכל הציוד ושהכל עובד. בקבלת הפנים הצליח ליצור אוירה מיוחד ע"י כך שהתאים את השירים לסגנון האולם, אנשים ואוירה בו. מרגע שהתחילו הריקודים ועד סוף האירוע המוזיקה זרמה בצורה מושלמת. עפרי ידע להתאים את השירים וסיגנונם לקהל ולרחבה. הרחבה הייתה מלאה כמעט כל הזמן, כמעט אף אחד לא ישב, ואלה שישבו לא ישבו יותר משיר אחד או שתיים. קיבלנו אין סוף פידבקים חיוביים על הדי-ג'י מצד האורחים, הרבה מהם אמרו שזאת הייתה החתונה הכי טובה שהם היו בה. אנחנו מאוד מרוצים מעפרי וממליצים בחום עליו!!!
הצג עוד

LG11   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו באירוע קטן והיה חשוב לנו שהדיגי יפציץ וישמור את כל האורחים על הרחבה. בשיחה עם עפרי שפיגל ביקשנו את השיר הראשון אחרי החופה ואת השיר האחרון של הערב, ובכל שאר הזמן אמרנו לו שישים מה שהוא רוצה, העיקר שכולם יהיו על הרחבה ולא יורידו קצב. עופרי לא אכזב לרגע, הוא פתח חזק ומשם רק הגביר את הקצב, והרחבה הייתה מפוצצת כל הערב. עפרי קרא מעולה את הקהל ושילב מעולה בין מזרחית, פופ, עברי ולהיטים. אפילו האורחים המבוגרים שלא חשבנו שיקומו מהמקום רקדו הרבה.. הייתה לנו חתונה מעולה והרבה מזה בזכות עפרי שפיגל,היינו לוקחים אותו לכל אירוע בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

Cynthia Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
עופרי שפיגל הוא התקליטן הכי אלוף ומהממם. הוא זכה מקום 30 בתחרות עולמית של איביזה. אם אתם רוצים קרחנה שמח שכעת וקרנבל באירוע שלכם אתם צריכים רק אותו ולא אף אחד אחר. הוא יודע לקרוא את הקהל והוא עושה את העבודה שלו באהבה ועף עם הקהל. הוא עשה לנו את החתונה הכי מהממת והקפיץ את הקהל שלנו בטירוף. עופרי אוהבים אותך קובי ושרון 5/03
הצג עוד

חן_27   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב4.10 והגענו אל מיקס דרך האולם שבו התחתנו. החברה הציעה לנו מגוון של תקליטנים , ראינו קליפים של כל הדי ג'אים ונתנו לנו זמן לחשוב עם עצמנו.הגענו לאחר שבועיים לפגישה עם עופרי, ועל ההתחלה הייתה כימיה טובה. עפרי הבין את הרצונות שלנו (כי אנחנו לא רגילים בטעם המוזיקלי שלנו) וגם דאג להסביר לנו מה קהל מצפה ורוצה לשמוע בחתונות. אין ספק שאנחנו הצלחנו בבחירה שלנו בעופרי ושעופרי הצליח להרים את הערב כולו.מיותר לציין שהרחבה הייתה מלאה לאורך כל הערב, ואף אחד לא הפסיק לרקוד. עפרי הצליח לשלב את כל הסגנונות כדי להתאים את המוזיקה לכולם, ולתת לכל אחד את השיר שהוא רצה לשמוע, בזמן המתאים וברגע הנכון.בנוסף לזה עפרי הוא אדם מקסים, קשוב וחברי. במהלך הפגישה השנייה בה קבענו יחד את שיר החופה והסלואו ישבנו בביתו והפגישה הייתה נעימה וחברית.עופרי נתן לנו הרגשה שיש לנו על מי לסמוך, מה גם שהוא היה חתן לא מזמן ולכן הוא יודע ומכיר את החששות של הזוגות גם מהצד הלחוץ :)ביום האירוע עופרי כבר חיכה לנו במקום מסודר ומאורגן, הוא אפילו הצליח השחיל כמה עצות ומילות הרגעה לפני שהטירוף שלנו התחיל. אז תודה רבה לעופרי על אירוע בלתי נשכח לנו ולאורחים שלנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up