כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאת גינזבורג

ליאת גינזבורג

איפור כלות
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
MORAN   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהיא איפרה אותי בחתונה של אחותי ידעתי שהיא הולכת להיות המאפרת שלי בחתונה! עוד לפני שסגרתי אולם כבר בדקתי באיזה תאריכים היא פנויה בשביל שאוכל לשריין איתה תאריך ואמרתי שאין סיכוי שהיא לא תהיי המאפרת שלי! מהממת ברמות, התוצאה הייתה מושלמת! בתור אחת שכמעט ולא מתאפרת ביום יום היה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין והיא לגמרי התאימה אותו אליי, התוצאה הייתה מושלמת!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את ליאתי הכרתי מהמלצות וזה הדבר הכי טוב שיכלתי לעשות לעצמי. הייתי מגיעה אליה לטיפולי פנים לפני החתונה וכבר אז הבנתי שזכיתי במאפרת ואישיות מדהימה!
הצג עוד

sara   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את ליאת המקסימה מצאתי דרך האינסטגרם. גיליתי שהיא איפרה מישהי שאני מכירה שמיד המליצה עליה. ליאת ליוותה אותי בכל תקופת הקורונה ושינויי תאריכים. היא תמיד תמכה והרגיעה. האיפור לא היה פחות ממושלם!!! עדין מאוד אך מבליט ומטשטש את מה שצריך. לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור. התחתנו בשבוע החם של השנה, נורא פחדתי על האיפור, אך הוא כמעט ולא זז (היה צורך רק בטאצ' אפ קטנטן מהערכה שליאת השאירה לי). האיפור נראה מהמם גם בסוף האירוע. ממש התבאסתי להוריד אותו. ממליצה בחום!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מאפרת מדהימה!! אחת הבחירות הכי נכונות שעשיתי בחתונה שלי איפור עדין מדויק מותאים בדיוק לפנים .. התחתנתי בחודש אוגוסט החודש הכי חם בשנה האיפור החזיק מעמד לאורך כל הערב! אחרי צילומים ולחות בחוץ וכמה דמעות אחרי החופה הסתכלתי במראה ונדהמתי לגלות שהאיפור לא זז לי מהפנים. ליאת מקצועית בטירוף עדינה , מרגיעה כל מה שכלה צריכה לידה באותו היום .. עוד באותו יום של החתונה התקשרה אלי לשאול איך האיפור. בקיצור אישיות מדהימה, לב ענק וסופר סופר מקצועית!
הצג עוד

Palia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אז את ליאת מצאתי באינסטגרם לאחר חיפושים רבים אחרי מאפר/ת שמאפרות עדין ויפה אך לא מוגזם. עוד לפני שסגרתי איתה ועד כמה ימים אחרי האירוע, היא פשוט הייתה מקסימה, סבלנית ומשרה רוגע ושלווה שזה משהו כל כך חשוב ביום הזה!!!! האיפור היה מושלם ובאמת מעבר לכל מה שיכולתי לדמין!! התחתנו בחודש יוני, חתונה בגן, מה שלא כל כך פשוט מבחינת חום, אך האיפור לא זז מילימטר והיה נראה מדהים גם שניה לפני שהורדתי אותו! אני ממליצה בכל כך הרבה חום ואהבה!
הצג עוד

eliav1991   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשיתי, סבלנית ידעה בדיוק מה הכי מתאים לי, קיבלתי אין סוף מחמאות, מוכשרת ומהממת!!! עדי
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ליאתי פשוט מיוחדת עדינה ומדהימה.. יש לה ידי זהב!! מקשיבה לכל בקשה מצד אחד ומצד שני יודעת להתאים את האיפור לפנים בצורה הכי יפה שאפשר. תודה רבה על הכל!!!! ללא ספק הבחירה המושלמת!!! האיפור נשאר מושלם ולא זז!! הכי מומלצת שיש!!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
///////////////////////////////////

להמשך גלישה באתר
up