כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי דני גיטלס

דיג'יי דני גיטלס

תקליטנים
טלפון:0528805427
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
תותח על, יודע מה הוא עושהמרים את האווירה כמו שרק הוא יודע!מלך העולם, אין לי מה להוסיף יותר!
הצג עוד

alina   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
דני היה סבלני , והקשיב לכל בקשותינו . מעבר למקצועיות היחס הוא מאוד חברי וחם . הוא ידע לשלב שירים שאנחנו ביקשנו אבל גם לראות מה הקהל אהב ולזרום תוך כדי האירוע. ולסיכום לא רצינו לשבת לרגע וגם לא רצינו להפסיק לרקוד !
הצג עוד

ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
וואו! ההחלטה הכי טובה שלקחנו הייתה לבחור בדני כדיג׳יי שלנו לחתונה. הוא הפך לחבר כבר בפגישה הראשונה, היה רגיש, קשוב, מצחיק ברמות ולגמרי לגמרי איתנו. היה קשוב לטעמנו המוזיקלי, השמיע לנו סגנונות דומים, והסביר לנו במפורט איך האירוע הולך להיראות מבחינת המוזיקה. בחתונה עצמה, דני קיים את כל מה שביקשנו, הכניס שירים ספציפיים שביקשנו, והיה לגמרי קשוב לנו ולקהל. קיבלנו כלכך הרבה מחמאות על המוזיקה בחתונה! ההמלצה הכי חמה שלנו, קחו את דני כדיג׳יי!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מההתחלה היה לנו קליק עם דני: נחמד, מדבר בגובה העיניים והכי חשוב קלט לחלוטין אותנו כזוג😃נתן שואו מטורף ברחבה והקפיץ אפילו את הפולנים הגדולים ביותר במשפחה וכל זה במחיר משתלם לכל כיס!מומלץ ביותר!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את דני היקר אנחנו מכירים מהגינת כלבים שליד הבית שלנו, כבר אז מלפני שידענו בכלל שהוא דיג׳יי הבנו שמולנו עומד בן אדם עם לב ענק. בדקנו עליו חוות דעת ושמענו מלא המלצות וברגע האמת הוא לא איכזב. נתנו בו אמון מלא ומוחלט ואנחנו לא מתחרטים!!! אין ולא יהיה אחד שיהיה קשוב ויראה אתכם כמו דני. הרגשנו שחשוב לו שיהנו וישמחו בחתונה בדיוק כמו שלנו היה אכפת ושחשוב לנו שאנחנו נהיה הכי מרוצים שיש. בנאדם סופר מקצועי, קשוב, אכפתי, שייתן את הלב והנשמה כדי להוציא אתכם מאושרים ביום הגדול, סופר סופר ממליצים!!!!!!
הצג עוד

tom   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתם יכולים להפסיק לחפש, מצאתם!דני הוא קודם כל בן אדם מדהים- מצחיק, קליל, נעים, שירותי, סבלני וסובלני..ואחר כך גם די'גיי מקצוען- קורא את הקהל ופוגע בדיוק בצרכים שלו. נהננו מכל דקה ברחבה, ובהתחשב שאנחנו לא אובייקטיבים אז גם קיבלנו פידבקים מעולים מהאורחים על המוזיקה! אנשים לא הצליחו לעזוב את הרחבה למנוחה קצרה או שירותים..
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה לנו חיבור איתו מהרגע הראשון וראו שהוא מבין עניין, הוא סופר נעים ומקצועי ולוקח מחיר הוגן, לא מוגזם, ולגמרי שווה כל שקל! בחתונה שלנו היו כמה סגנונות של מוזיקה והיו כמה שירים ספציפיים שרצינו שיהיו בערב שלנו והוא פשוט שילב את הכל בצורה מושלמת, והמעברים שלו היו מעולים ולא צורמים (וזה באמת משהו ששמים לב אליו! האורחים שלנו פירגנו על זה במיוחד, מעבר למוזיקה הטובה). הוא ידע לקרוא את הקהל וכל מי שהיה ברחבה רקד ולא היה אחד שעמד עד סוף הערב :) דני היה זמין מהפגישה הראשונה, היה מקצועי בטירוף - אם היו שירים שרצינו שיהיו שלא התאימו מסיבה כזו או אחרת הוא אמר זאת בצורה נעימה, אנחנו הערכנו את זה מאוד! אין אורח אחד שלא אמר שהמוזיקה הייתה מעולה ושהדיג׳יי היה מדהים! מומלץ בחום!!
הצג עוד

mayakassiff   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
גדלנו באותה עיר, היינו בהרבה חתונות ומסיבות שדני תקלט בהם. ידענו שנוכל לסמוך עליו, אבל לא תיארנו לעצמנו עד כמה !!!! עשינו חתונה קצת שונה, חתונה בלבן על חוף הים, ביקשנו ממנו שירי נוסטלגיה, ושירים מיוחדים שיתאימו לאווירה וירימו את הרחבה וזה קרה ! 8 שעות ללא הפסקה, הרחבה הייתה כמו פצצת אנרגיה, המשפחות שלנו, החברים שלנו ושל ההורים שלנו והעובדים במקום לא הפסיקו לרקוד, כולם נדהמו מהמוזיקה המגניבה שהתנגנה, כל שיר בצבע ! האווירה הייתה חשמלית ואין לנו מילים להודות לדיג׳יי הכייי קטלני שבחרנו לנו ! אוהבים אותך מכל הלב אתה כוכב !!!
הצג עוד

Dan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אחד האנשים המתוקים והמקצועיים ביותר! לא הפסיקו לדבר על החתונה שלנו כמה שהיא הייתה ייחודית ברמה המוזיקלית. מפתיעה ומקורית. בן אדם אדיר בפני עצמו!

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דני המלך!! תמיד היה לי ברור שדני יהיה הדיג'י בחתונה שלי עוד לפני שידעתי בכלל שאני מתחתנת... ביום שנוי הציע לי נישואים דיברנו על החתונה אני אמרתי לו "דיג'י כבר יש לי" !! כמה כישרון!!, סבלנות, חריצות, חוש הומור, השקעה, זמינות, חיוך ולב ענקיים! דני עשה לנו חתונה מטורפת! בדיוק אבל בדיוק כמו שתמיד חלמנו, אנשים לא ירדו מהרחבה ולא הפסיקו לרקוד ולהשתולל, לא יכולנו לעצור לשנייה לנשום כי כבר היה עוד "שיר שאני הכי אוהבת".. כולם אומרים לנו "הרבה זמן לא רקדתי ונהניתי ככה", לא צריך הרבה מילים כדי להבין שהיה לנו את הערב הכי שמח שיכול להיות וזה מעלה אצלנו חיוך כל פעם מחדש.. בקיצור, תעשו לעצמכם טובה ענקית, תעשו את הבחירה הכי טובה שיש ודברו עם דניל'ה! אוהבים מאוד נטע ונוי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up