כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
צופיה ועדי - עיצוב שיער ואיפור

צופיה ועדי - עיצוב שיער ואיפור

איפור כלות
טלפון:0547645711
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadass   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צופיה ועדי הן אמניות של ממש! הן עשו לי, לשתי האחיות שלי ולאמא שלי את האיפור והשיער לחתונה. בפגישת נסיון הן הבינו ממש מהר את מה שאני רוצה. ביום החתונה הן היו היו זריזות ובו בעת השרו רוגע על כולנו. עדי גרמה לתלתלים שלי להיות מושלמים כל הערב, והכינה לי סידור פרחים יפהפה. צופיה עשתה לי איפור עדין ולא מתאמץ. קיבלתי מלא מחמאות על כך שהייתי מאופרת יפהפה ועדין נראיתי כמו עצמי, שזה בדיוק מה שרציתי. בקיצור מומלץ בחום!
הצג עוד

לינה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עדי המדהימה עם המקצועיות, ההקשבה והדיוק. השקט שלה שנותן מקום ואיזה תוצאות! תוצאות מאלפות מאלפות על הבת שלי ועלי תודה תודה 🙏😘🙏
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שיער בלבד. עדי הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי כשסגרתי ספקים לאירוע! מקצועית, קשובה ומיוחדת במינה בהוויה שלה! אין כאלה! משדרת רוגע וביטחון שזה מה שכל כלה צריכה לצידה ביום כזה. הייתי בוחרת בה שוב ושוב... ממליצה מאודדדד!
הצג עוד

mleehee   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צופיה ועדי -בחירה מצוינת! לכל אורך הדרך, בנסיון וביום האירוע- תמיד קשובות, נעימות, רגועות וצנועות. לאט לאט ועם הרבה סבלנות מצידכן הצלחנו למצוא יחד את המקום שבו הייתי הכי מרוצה שיש! עולם החתונות גדוש באנשי מקצוע, והיה לי המזל לפגוש אתכן, כאלה ייחודיות ובטוחות בעצמכן, מבלי להתפלסף ועם הרבה פתיחות ישירות ופרגון . אין כמוכן! עשיתן לנו כיף של יום!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אין כמו צופיה ועדי! ביחד ניסינו ובדקנו באינסוף סבלנות והקשבה, עד שהרגשנו שזה נכון ומתאים ומדויק. ביום החתונה הן היו הכי נעימות ומקצועיות ומרגיעות ועשו את הכל באינסוף אהבה וסבלנות, ופשוט היה כיף איתן לאורך כל הדרך. וכמובן שיצא מהמם, ובדיוק במידה.
הצג עוד

Paula   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שפגשנו את צופיה ועדי ידענו שאנחנו בידיים טובות. הן הגיעו לאפר ולסרק אותי ואת ביתי לרגל החתונה של בני. לא כל כך ידעתי מה אני רוצה מבחינת איפור ושיער ופשוט אמרתי להן :תעשו מה שאתן חושבות שיהיה מתאים לי. והתוצאות היו מדהימות. לא הפסיקו להחמיא לי כל הערב. האיפור והתסרוקת החזיקו כל הארוע ולא היה צריך לתקן או לחזק כלום!! במשך כל ההכנות הייתה אוירה טובה וכייפית, בלי לחץ בכלל. והן דאגו כל הזמן שנהיה מרוצות מכל דבר שעשו. גם אחרי שסיימו לאפר ולסרק הן שאלו שוב ושוב אם יש משהו שלא מוצא חן בעינינו וכו'..ומייד תיקנו וסידרו. בקיצור..ממליצה מאד מאד!!!
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
צופיה ועדי סדרו את השיער ואיפרו את אמא שלי, 2 גיסות, את אחותי ואותי לחתונה של אחי. הן היו מהממות! עדינות, קשובות, סבלניות ובעיקר רגועות (גם כשכבר ממש מיהרנו לצאת מהבית)! התסרוקות והאיפור החזיקו לנו מושלם כל החתונה וקבלנו מחמאות בלי סוף! ממליצה עליהן מאוד!
הצג עוד

Shakked   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
צופיה ועדי המקסימות איפרו וסירקו אותי, את אימי, את אחותי ואת אימו של בעלי בבוקר החתונה שלי. הן אחראיות לא רק לתוצאה מושלמת, אלא גם לבוקר מדהים עם אוירה נעימה. הן לקחו חלק ביום מיוחד, שהוא לפעמים גם מלחיץ, והפכו אותו לרגוע, מחויך וזורם. אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלתי! מומלץ!
הצג עוד

yonatar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
צופיה אפרה את אמא שלי ואותי לחתונה של הבן שלי. אמא שלי למודת אכזבות בנושא האיפור והתלבטה מאד אם 'להפקיר' את הפנים שלה שוב למאפרת... החויה היתה מצויינת! ממש אי של רוגע ופינוק בתוך הלחץ של החתונה, ומעל הכל מקצועיות עם איפור שתאם בדיוק את הסגנון שרצינו והחזיק מצוין עד סיום האירוע. מחכה כבר להזדמנות נוספת להתאפר אצלכן!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up