כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שקד דודוביץ

שקד דודוביץ

תקליטנים
טלפון:0544943419
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כשתכננו את החתונה, ידענו שלמוסיקה הולך להיות מקום מרכזי. שקד דודוביץ היה השם הראשון שעלה לנו בראש וכל כך שמחנו כשגילינו שהיא פנוייה לנגן בתאריך שלנו.בשלב קבלת הפנים - המוסיקה הייתה כל כך מדוייקת, שבנתה התרגשות נכונה לקראת החופה וכמובן הרחבה.ואז בחלק של הריקודים - אף אחד לא עצר לרקודלרגע. מהאחייניות בנות ה 8 ועד לדודים והדודות בני ה 70 פלוס, כולם רקדו בלי סוף. שיר אחרי שיר היו כל כך מושלמים ומדוייקים.אין כאן מספיק תווים כדי לתאר כמה שקד היא הבחירה המושלמת. היא מקשיבה לזוג, מבינה בדיוק מה הוא מחפש, מה הטעם המוסיקלי שלהם ושל האורחים, וזמצליחה לזקק את לכדי שעות של מוסיקה היסטרית!
הצג עוד

אבירם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ההתאהבות קרתה עוד לפני הפגישה הראשונה עליה נכתב השיר ״רואה אותה במסיבות אולי שנתיים ברצף היא מהפנטת מוציאה אותי מקצב״רק שפה הכל קרה בקלות נפגשנו ואחרי 3 דקות הבנו שזה זה איזה וייב איזה מקצועיות והתלהבות עשתה לנו חשק להתחתן כבר חצי שנה לפני מאוהבים בך ברמות דודוביץ❤️❤️❤️
הצג עוד

Pamela   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
Shaked showed professionalism from our very first meeting. Her broad musical knowledge and her vast experience were on point, she understood our musical taste, our vision and what we expected from such a especial day and she definitely delivered everything we asked for and even more.
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמרתי את השם של שקד אצלי ברגע שהתחלנו לתכנן והיא הדיג'יי הראשונה והיחידה שפנינו אליה, הייתי במסיבות שלה וידעתי שזה בול האנרגיות והסגנון שאני רוצה, והפגישה הראשונה סגרה את זה בול, שקד הבינה באותה שניה את האנרגיות, הסגנון, הוסיפה הצעות מהצד שלה והיה לי ברור מאליו שההתאמה בול. באירוע עצמו היא הרימה את כל האורחים, זרמה עם בקשות ואפשרה לנו להנות הכי שאפשר בידיעה שיש על מי לסמוך וששקד יודעת את העבודה. עכשיו אני מחפשת תירוצים לעשות עוד מסיבות ולהזמין את שקד
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לשקד לפגישה, מהרגע הראשון היא קלטה את הווייבים שלנו ואת הסגנון מוזיקה שאנחנו רוצים באירוע שלנו ועל בסיס אותו סגנון במהלך כמעט שעה לא הפסקנו לרקוד ולאהוב כל הצעה שלה. באירוע עצמו קיבלנו אין ספור מחמאות על שקד ובקשות של המספר שלה כדי לסגור אותה. עד היום שבועיים אחרי האירוע אנחנו לא מפסיקים לקבל פידבקים חיוביים מדהימים על שקד! היא מלכה ענקית, חייכנית, קולטת את הרחבה ויודעת מה לשים ומתי, שירותית מאוד ובאמת באמת ד'יגיית מהשורה הראשונה! המון תודה לך שקד יקרה אוהבים המון ניר ושי לי :))))
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, שקד הייתה פשוט מדהימה וסופר מקצועית. המוסיקה הייתה מדויקת לכל רגע ורגע בקבלת פנים, בריקודים ובכלל. אפילו אני, שמתחפף מריקודים בחתונות מאוד מהר, הייתי שם במאה אחוז, ולא רק כי זאת החתונה שלי, אלא פשוט כי המוסיקה הייתה וואו. שקד הייתה כל כך קשובה לכל בקשה שלנו, כל שיר שרצינו שיהיה היה, ועם זאת ידעה להכווין בעין מקצועית ולהביא את הסגנון שלה. היא עשתה לנו ריקודי הורה, ושמה לסבא שלי שירים בפרסית, וכל זה בטעם טוב ועם קהל באוויר. ידעה לזהות בדיוק מה מתאים לאורחים ולנו. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות!
הצג עוד

איה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שקד המהממת הייתה פצצתית! לאורך הדרך היה כיף להיות איתה בקשר ובחתונה היא באמת הפציצה, מהקבלת פנים הארוכה (חתונה הפוכה) שהייתה בול באווירה עד המסיבה שכל שיר היה במקום והיו הרמות משוגעות ברחבה, נהנינו בטירוף וקיבלנו מלא מחמאות על שקד!!
הצג עוד

Ido   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לשקד דרך המלצה של חברה, והאמת שלא היינו באירוע שלה לפני. כבר בפגישה הראשונה, רצינו לסגור איתה. על ההתחלה הבינה את הווייב שלנו ומה אנחנו אוהבים ומחפשים.תוך כדי האירוע אנשים עפו עליה וכל הזמן אמרו כמה שהיא אדירה. גם שבועיים אחרי אנחנו עוג מקבלים פידבקים על כמה שהיא אדירה.מושלמת
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שקד הייתה מקסימה ומקצועית והתאהבנו בה כבר בפגישה הראשונה. היא קלעה בול לטעמנו והצליחה לגרום לנו להרגיש הכי בטוחות לקראת היום הכל כך מלחיץ של החתונה. כמובן שלא התבדנו והמוזיקה הייתה אחד הדברים שקיבלנו עליהם הכי הרבה מחמאות באירוע! שקד הצליחה לתפעל את האירוע כך שלא יהיה אורח אחד שלא מרגיש שהוא חייב לרקוד. היא קראה את הקהל בצורה מושלמת תוך כדי האירוע והצליחה להשאיר את המסיבה שלנו חיה עד השעות הקטנות. אנחנו ממליצות בחום!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שקד סופר מקצועית וקשובה, גרפנו המון מחמאות על האירוע שהיה מרים בזכות המוזיקה והבחירות המקצועיות שלה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up