כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
למה? כובע! - כובעים לאירועים

למה? כובע! - כובעים לאירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל מירב המדהימה מלמה כובע דרך פרסום בפייסבוק, זו ההחלטה הכי טובה שיכלנו לבחור על מנת לצבוע את הרחבת ריקודים בצבע ובאינספור רגעים מצחיקים!החיבור בינינו היה מיידי ומירב פשוט עשתה הכל כדי שנקבל את השירות הכי חם, דואג ומקצועי שיש!בתוך אינספור תוספות לרחבה מאוד קשה למצוא משהו שבאמת ייתן ערך מוסף ויהווה מזכרת גם הביתה וגם בתמונות- למה כובע פשוט ענתה לנו על כל הצרכים האלו ומעבר.הכובעים היו יפהפיים, צבעוניים, משוגעים ומצחיקים ופשוט ברגע שהוצאנו אותם לכולם היו מרוחים חיוכים ענקיים על הפרצוף!ממליצה בחום אל תפספסו את התוספת המקורית הזו💕🥰💕🥰
הצג עוד

רחלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
במהלך אירגון החתונה חיפשנו גימיקים מקוריים לרחבת הריקודים ונתקלנו בלמה? כובע! הזמנו את כובעי הספוג ממירב המקסימה והשירות היה מעולה. הכובעים הוסיפו כיף ושמחה לרחבת הריקודים, אנשים ממש התלהבו ולקחו את זה הביתה לילדים שלהם. מומלץ בחום!!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לאחר הצעת הנישואים התחלתי לחפש אטרקציה קצת שונה... קצת נמאס ממשקפיים וזוהרים... במהלך החיפוש נתקלתי ב"למה? כובע?" והתאהבתי 😍 לאחר שפניתי אליהם קצת חסרת ידע, קיבלתי את השירות הכי מקסים וכנה שיש. לא הרגשתי שמנסים למכור לי בכוח או למכור לי משהו שאני לא צריכה. מושלם פשוט אין מילה רעה שאפשר להגיד ! תודה !
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ללמה כובע כבר לפני שנתיים במקרה, ורק חיכיתי לחתונה שלי כדי להזמין מהם כובעים. הזמנו מהם כובעים לחתונה שלנו וזה היה פשוט אדירררר! ברגע אחד הרחבה עוד יותר יפה באויר, כולם שמחו וצחקו עם הכובעים וזו הייתה פשוט תוספת כיפית לריקודים:)
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כולם התלהבו מאוד מהכובעים שהוסיפו צבע לרחבה ועשו הרבה שמח :)
הצג עוד

Merav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אטרקציה נחמדה, מקורית ומרימה לרחבה ומצאנו את "למה כובע?" זו הייתה הבחירה הנכונה שלנו! אורן ובטי הם זוג מקסים, עם שירותיות ברמה הגבוהה ביותר. איכות הכובעים, איכות השירות והזמינות שלהם מדהימה. סיפקו את הכובעים מאוד מהר, אורן נתן דגשים על אופן חלוקת הכובעים וטיפים לחלוקת הכובעים להצלחה באירוע! לא מפסיקים לקבל מחמאות שלא ראו כובעים כאלו באירוע אף פעם. אנשים נהנו מהמגוון, הצבעוניות וגם לקחו להם מתנה הביתה כובע :)
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על למה כובע? הצבעוניות של הכובעים תורמת לאווירה, נכרה התלהבות רבה בקרב האורחים כשראו את הכובעים. בקיצור לכו על זה, אני כבר סגרתי 2 ארועים (פרטי ולעבודה) עם כובעים אלו

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אטרקציה מיוחדת לחתונה שלנו. שמעתי המלצה מחברה, ראינו תמונות של הכובעים והתלהבנו! הזמנו את הכובעים, ואספנו אותם סמוך לאירוע. השירות היה טוב.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו לחתונה שלנו משהו מיוחד וצבעוני שיעשה שמח ברחבה ובעיקר ישאיר את האורחים ברחבה. הכובעים של למה כובע היו בדיוק מה שרצינו! כל האורחים התלהבו ולא הפסקנו לקבל מחמאות על האטרקציה המדליקה הזאת. מומלץ בחום!
הצג עוד

Stein   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אשתי מצאה אותם באינטרנט ואמרה לי, ''את זה לוקחים! תתקשר עכשיו!" התקשרתי ומפה לשם.. תראו בתמונה.. וואו! פשוט מדהים! תודה רבה רבה על הכובעים זה שידרג לנו את האירוע ונתן לו עוד צבע! אנשים אשכרה לקחו את זה הביתה ושלחו לנו תמונות עם הכובעים גם שבוע אחרי! על הילדים שלהם ואפילו בבית ספר 😂 תודה גדולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up